Gå til innhold

Sjenert gutt...

Snuppedeisa

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp her! får besøk av en skjønn gutt i kveld, som jeg har truffet littegrann før.. Mest sammen med andre, og da prater vi veldig fint og sånn.. Men på tomannshånd blir alltid stemninga litt stressa..

Tror grunnen til at jeg blir stressa, er at han er litt sjenert, og da blir jeg å det, selv om jeg ikke egentlig er den typen..

Så spørsmålet er: Hvordan går jeg frem? Tar jeg initiativ, siden han er sjenert, eller lar jeg han forsøke, hvis han tør da? Tenker ikke nødvendigvis på klining, men mer sånn å snakke om oss to, hva vi tenker å sånn.. Begge er litt interessert i hverandre, såpass vet jeg, men stress likevel..

Veldig takknemlig for respons! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger litt hjelp her! får besøk av en skjønn gutt i kveld, som jeg har truffet littegrann før.. Mest sammen med andre, og da prater vi veldig fint og sånn.. Men på tomannshånd blir alltid stemninga litt stressa..

Tror grunnen til at jeg blir stressa, er at han er litt sjenert, og da blir jeg å det, selv om jeg ikke egentlig er den typen..

Så spørsmålet er: Hvordan går jeg frem? Tar jeg initiativ, siden han er sjenert, eller lar jeg han forsøke, hvis han tør da? Tenker ikke nødvendigvis på klining, men mer sånn å snakke om oss to, hva vi tenker å sånn.. Begge er litt interessert i hverandre, såpass vet jeg, men stress likevel..

Veldig takknemlig for respons! :klemmer:

Bare vær deg selv, og ikke fokuser så mye på at samtalen skal flyte hele tiden. Get close quick, det er faktisk lettere å ha en konversasjon når isen er brutt i den intime sfæren først. Samtidig får han bekreftet at han er tiltrekkende og at du liker ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fortelle hva jeg opplevde...

Jeg møtte den kjekke fyren i sommer ute på byen,kjemien var så bra at jeg møtte ham 3 ganger på rad,ute,beruset.

Så gikk det ca 1 uke,og jeg ba ham på besøk.

Han kom,og jeg gledet meg vilt,men fyren var helt annerledes:beskjeden og sa nesten ikke noe.

Ble kjempepinlig for meg,men etterhvert tenkte jeg,drit å dra,jeg snakker ivei,la det stå til.

Da han dro,tenkte jeg at jaja,hører aldri mer fra ham,sånn som jeg jabber,,,men to dagen etter ringte han å sa at han likte meg kjempebra og var veldig avslappet i mitt selskap..hm

så det var vel bare at han var beskjeden,for senere jeg har møtt ham så snakker han mer,tror han måtte bli tryggg på situasjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...