Gå til innhold

Jeans i store størrelser

Gjest Gjest_Berta_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Berta_*

Noen som vet hvor jeg finner dongeri i litt større størrelser?

Jeg bruker 46 i vanlige H&M-bukser (altså ikke dongeri), og har lyst på en kul dongeribukse, f.eks. Levi's, Diesel eller noe i den duren. Men tør ikke å gå inn i slike butikker i tilfelle de ikke har stor nok størrelse. Vet noen hvor høyt opp f.eks. Levi's-størrelsene går? Jeg er 178 høy så må også ha lange bein på buksa, bootcut og fin i rumpa!

Det må være merkevare - ikke Lindex, KappAhl, Cubus eller noe sånt. H&M-dongeribuksene liker jeg heller ikke, kanskje bortsett fra herremodellene men de har jeg ikke prøvd.

Håper noen kommer med gode tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vil jeg også vite! Bruker 42 i vanlige bukser, og har gitt opp å finne kule jeans noe sted. Kanskje med unntak av Simple Wish buksene de har på Byoung, som faktisk sitter bra, ikke sklir hverken ned eller opp og ser ganske ålreite ut. Vet ikke hvor langt opp i størrelser de går, men er rimelig sikker på at 42 ikke var den største i hvertfall.

Ikke helt hva du spurte om, men alikevel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Berta_*

Jo de hadde stort utvalg men alle buksene var stygge og høye i livet. Vet at det er in nå, men for meg er det fortsatt kjerringbukser. Og for oss med litt Jennifer Lopez-rumpe er det døden med bukser som er høye i livet, en halvmeter med rumpe er bare ikke fint...

Ser på www.cloggs.co.uk at de har kule Levi'sbukser, og størrelsene går opp til W34 - vet noen hva dette tilsvarer i vanlige størrelser? Er mange år (og kilo) siden jeg brukte dongeri. Syns å huske at jeg brukte 32 eller 33 i dongeri for kanskje ti år siden, da jeg var ung og slank :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...