Gjest Dirk Diggler Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Jeg så Boogie Nights nå nylig sammen med kjæresten min. Der har hovedpersonen gjort seg karriere med hjelp av sin 33 cm lange penis, og det han kan utføre med den. Min kjære påsto hun ikke hadde turt å gå til sengs med noe sånn om hun kom over det. Noen andre som hadde trukket seg, eller hadde en gigant som det vært en positiv overraskelse?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Jeg hadde nok trukket meg. Ikke fordi jeg ikke hadde turt. Det har ingenting med det å gjøre, men fordi det hadde vært fysisk umulig. Skjeden er ikke så lang på vanlige kvinner, og han ville jo bare fått den halvveis inni. Så hvis noen tror at lengst mulig er enhver kvinnes ønskedrøm tar de feil. Det er faktisk en bunn der som kan være veldig smertefull hvis penis er for lang.
Antoinette Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Au! Nei takk. Forøvrig enig med gjest over her. Det er ikke fysisk mulig.
Gjest =tentacle= Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 (endret) Kan ikke tenke meg at det hadde vært godt for meg. Har ikke plass. Legger til: tror ikke jeg hadde syntes den så sexy ut heller. Endret 11. september 2007 av =tentacle=
ehv61 Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Auch...Neitakk.Synes det er mer enn nok med 18-20 cm.
minemor Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 Vanskelig å si... Jeg elsker å fiste, men han får jo ikke inn mer enn hele hånden da.. Bedre med en kort, tjukk en da kanskje
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå