Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #101 Skrevet 9. mai 2010 Dette er nok vanligere enn man skulle tro forstår jeg. Er det de som har fått ris på rumpa da de var små som tenner mest på dette ?
Gjest HunterLady Skrevet 1. november 2010 #102 Skrevet 1. november 2010 Noen som tenner på dette? Blir så kåt av at typen legger meg over fanget sitt, drar ned trusa mi og gir meg ris. ÅÅÅÅ JA! Vondt skal d gjøre!
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #104 Skrevet 7. november 2010 Spennende å lese denne tråden. Jeg har veldig lyst å prøve dette med typen min, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram! Jeg har aldri blitt straffet på denne måten som barn, men jeg tenner veldig på det. Har noen spørsmål til dere om driver med dette, og hadde vært veldig takknemlig for svar! - Hvordan går dere fram? Har dere faste regler for når man fortjener spanking? I så fall, hva? Unnasluntring med husarbeid og slike ting eller? - Er det mann eller kvinne som blir spanket, eller er det begge to? - Slår dere med hånden, eller noe annet? - Hvor lenge slår dere? Til den som blir slått syns det er nok, eller motsatt? - Hva gjør dere etterpå? Sex? Noe annet? Så noen måtte stå i skammekrok, hvordan fungerer eventuelt dette? Er forresten ikke ute etter svar som skal gjøre meg kåt her, bare spørsmål fordi jeg lurer veldig på hvordan dette fungerer! Håper på svar. Takk
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #105 Skrevet 8. november 2010 Spennende å lese denne tråden. Jeg har veldig lyst å prøve dette med typen min, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram! Jeg har aldri blitt straffet på denne måten som barn, men jeg tenner veldig på det. Har noen spørsmål til dere om driver med dette, og hadde vært veldig takknemlig for svar! - Hvordan går dere fram? Har dere faste regler for når man fortjener spanking? I så fall, hva? Unnasluntring med husarbeid og slike ting eller? - Er det mann eller kvinne som blir spanket, eller er det begge to? - Slår dere med hånden, eller noe annet? - Hvor lenge slår dere? Til den som blir slått syns det er nok, eller motsatt? - Hva gjør dere etterpå? Sex? Noe annet? Så noen måtte stå i skammekrok, hvordan fungerer eventuelt dette? Er forresten ikke ute etter svar som skal gjøre meg kåt her, bare spørsmål fordi jeg lurer veldig på hvordan dette fungerer! Håper på svar. Takk Logger meg ut nå og bruker en annen nettleser, er sikker på at han lusker i loggen og ser jeg har brukt mye tid i denne tråden -Jeg får når jeg har vært frekk/unnasluntrende lenge nok til at tålmodigheten er nådd. Hoper seg mye opp med klesvask og oppvask her, men det er jo en grunn til det! -Er nok dama (meg) som blir satt på plass.. Liker det best sånn -Han slår med hånden mest, men vi har en pisk hengende i skapet til de gangene jeg har vært ekstra ille, og avogtil har det gått i lærbelte og diverse stekespader! -Han slår til han synes det er nok ja, jeg har ikke noe jeg skulle sagt (bortsett fra et kodeord, men det vil jeg jo helst unngå å bruke) -Det varierer. Mest sex, men avogtil også lar han meg bare sitte og være kåt og frustrert og sier jeg kan bare ha det så godt (da blir jeg jo enda galere!). En gang da vi kranglet sa han at med den oppførselen min, skulle jeg ha stått i skammekroken, og det tente meg veldig, men har ikke turt å si det til han! Må kanskje gjøre det snart? I går opplevde jeg et av de heiteste øyeblikkene i mitt liv iallfall, grunnen til at jeg tror han leser loggen, for det virket veldig inspirert Jeg hadde gått inn for å være frekk og provoserende hele dagen for å få meg litt playrape og kanskje en og annen smekk. Plutselig var det nok for han, for han dro meg etter håret og holdt meg fast over fanget og ga meg deng som en annen pøbel! Har alltid bare vært sånn "bøy deg ned" med oss, så jeg ble satt ut og flau siden jeg hadde fantasert om dette lenge men aldri turt å si det! Etterpå måtte jeg lage middag til oss, ingen sex! Da ble jeg jo fornærma og klaget ivei om at det var utettferdig av han og da var det igjen nok! Ble tatt i håret og fortalt at jeg ikke hadde noe jeg skulle sagt, for her var det han som bestemte. Jeg ble også holdt fast i kvæletak og fikk meg noen harde ørefiker... før han snudde meg rundt og "voldtok" meg til det sprutet! :-D Har tilogmed fått et merke på kinnet etter i går, men jeg sier bare at jeg gikk på en dør, eller hva? Sånn, nå kan jeg lese dette en annen gang hvis jeg glemmer hvor fint jeg ble satt på plass! Deilige kjæresten min.. Får jo ikke lyst å oppføre meg i det hele tatt lengre
Gjest sardintroll Skrevet 11. november 2010 #106 Skrevet 11. november 2010 Ikke jeg, nei, men har en kompis som tenner grundig på at jeg gjør det på ham. :gjeiper:
Gjest HunterLady Skrevet 12. november 2010 #107 Skrevet 12. november 2010 Logger meg ut nå og bruker en annen nettleser, er sikker på at han lusker i loggen og ser jeg har brukt mye tid i denne tråden -Jeg får når jeg har vært frekk/unnasluntrende lenge nok til at tålmodigheten er nådd. Hoper seg mye opp med klesvask og oppvask her, men det er jo en grunn til det! -Er nok dama (meg) som blir satt på plass.. Liker det best sånn -Han slår med hånden mest, men vi har en pisk hengende i skapet til de gangene jeg har vært ekstra ille, og avogtil har det gått i lærbelte og diverse stekespader! -Han slår til han synes det er nok ja, jeg har ikke noe jeg skulle sagt (bortsett fra et kodeord, men det vil jeg jo helst unngå å bruke) -Det varierer. Mest sex, men avogtil også lar han meg bare sitte og være kåt og frustrert og sier jeg kan bare ha det så godt (da blir jeg jo enda galere!). En gang da vi kranglet sa han at med den oppførselen min, skulle jeg ha stått i skammekroken, og det tente meg veldig, men har ikke turt å si det til han! Må kanskje gjøre det snart? I går opplevde jeg et av de heiteste øyeblikkene i mitt liv iallfall, grunnen til at jeg tror han leser loggen, for det virket veldig inspirert Jeg hadde gått inn for å være frekk og provoserende hele dagen for å få meg litt playrape og kanskje en og annen smekk. Plutselig var det nok for han, for han dro meg etter håret og holdt meg fast over fanget og ga meg deng som en annen pøbel! Har alltid bare vært sånn "bøy deg ned" med oss, så jeg ble satt ut og flau siden jeg hadde fantasert om dette lenge men aldri turt å si det! Etterpå måtte jeg lage middag til oss, ingen sex! Da ble jeg jo fornærma og klaget ivei om at det var utettferdig av han og da var det igjen nok! Ble tatt i håret og fortalt at jeg ikke hadde noe jeg skulle sagt, for her var det han som bestemte. Jeg ble også holdt fast i kvæletak og fikk meg noen harde ørefiker... før han snudde meg rundt og "voldtok" meg til det sprutet! :-D Har tilogmed fått et merke på kinnet etter i går, men jeg sier bare at jeg gikk på en dør, eller hva? Sånn, nå kan jeg lese dette en annen gang hvis jeg glemmer hvor fint jeg ble satt på plass! Deilige kjæresten min.. Får jo ikke lyst å oppføre meg i det hele tatt lengre NICE!!!! Kjenner jeg blir våt bare av å lese dette. Just the way I like it! Nesten som en beskrivelse av mitt forhold. Fint d finnes flere slike par der ute!
Sophia. Skrevet 4. desember 2010 #108 Skrevet 4. desember 2010 Dette høres veldig spennende ut. Jeg har aldri prøvd det selv, men det er noe jeg kunne tenkt meg å gjøre. Flere som kan fortelle om egne erfaringer? Er ganske nysgjerrig på hvordan dette gjøres i praksis.
Gjest roar Skrevet 25. desember 2010 #109 Skrevet 25. desember 2010 var isammen med ei dame for noen år siden som tente veldig på dette.jeg skulle helst be henne om å gå på badet å vente på meg der,etteren stund skulle jeg komme inn å dra ned buksene eller dra opp kjolen også riset jeg henne utenpå trusa, ofte tissa hun i trusa imens jeg riset henne og da skulle det heller aldri mye til før hun fikk en utrolig sterk orgasme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå