Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #61 Skrevet 26. juni 2008 Jeg synes også disse tingene er spennende. Men om det er en medfødt legning eller skyldes opplevelser i tidlig barndom, vet jeg ikke. "Før i tiden" skjedde det jo at smågutter tilbringe et par sviende minutter over mammas knær med buksene rundt anklene. Minst en gutt måtte i hvert fall det Og da skjer det endel i toppen på nevnte gutt. Man opplever kjærlighet og straff . Ydmykelse og smerte. Og midt opp i det hele blandes sterke morsbindinger og det at man blir "berørt" på en semierogen og småforbudt sone. Ikke rart det lett går surr i toppen for noen som egentlig er for liten til å takle så mange motstridende følelser på en gang. Så blir det til at man kobler seksualitet og straff også senere. Tvang, straff og ydmykelse blir seksuelt motivert. Frustrerende nok kan man ikke snakke med andre om det heller for hvem vil egentlig forstå ? Når man først har blitt slik (og det er det overraskende mange som har) så har man slik jeg ser det to muligheter: ENTEN "Uff så syndig og skamfull seksualiteten min er. best å skjule den mest mulig og leke at jeg er som de andre så går det nok over". ELLER "Mmm deilig!! slå hardere er du snill. mmmm". Den siste muligheten har nok mer for seg enn den første. Xcuse me! "Skjedde at smågutter måtte"? Tror du ikke dette skjedde jenter også? Sorry, er klar over at dette hadde null niks med tråden å gjøre, men kjente at jeg begynte å koke når jeg leste "Før i tiden skjedde det at smågutter..." Som om mange av oss jenter ikke har opplevd det, og det ikke i aller høyeste grad skjer enda....
Gjest Koala Skrevet 26. juni 2008 #62 Skrevet 26. juni 2008 (endret) Xcuse me! "Skjedde at smågutter måtte"? Tror du ikke dette skjedde jenter også? Sorry, er klar over at dette hadde null niks med tråden å gjøre, men kjente at jeg begynte å koke når jeg leste "Før i tiden skjedde det at smågutter..." Som om mange av oss jenter ikke har opplevd det, og det ikke i aller høyeste grad skjer enda.... Årsaken til at jeg skrev "gutt" er at det nå en gang er gutters morsbindinger jeg vet mest om (av naturlige årsaker). Ellers var ikke "kjønnsperspektivet" i tankene mine da jeg skrev innlegget. Det handler jo som du selv sier om andre ting enn "kjønn". Endret 26. juni 2008 av Kari
Gjest Kari Skrevet 26. juni 2008 #63 Skrevet 26. juni 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. Kari, mod
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #64 Skrevet 26. juni 2008 Jeg tror ikke det har noe med om man har fått ris i oppveksten å gjøre. Hvordan forklarer man i så fall alle de som aldri fikk ris som barn, men som allikevel tenner på det? Sånn var det for meg. Jeg tenner helt vilt på det, men foreldrene mine har da aldri lagt en hånd på meg.
jordbærsmask Skrevet 27. juni 2008 #65 Skrevet 27. juni 2008 Jeg tror ikke det har noe med om man har fått ris i oppveksten å gjøre. Hvordan forklarer man i så fall alle de som aldri fikk ris som barn, men som allikevel tenner på det? Sånn var det for meg. Jeg tenner helt vilt på det, men foreldrene mine har da aldri lagt en hånd på meg. Så sant som det er sagt. Jeg har i løpet av de årene jeg har levd det ut både møtt og snakket med flere folk med samme interesse. Noen fikk ris som barn og har enten slitt med det i ettertid eller ikke hatt noen nevneverdige problemer med det. Andre fikk det ikke, men har enten drømt og fantasert om det så lenge de kan huske, eller fantasiene dukket opp i løpet av barndommen eller tenårene, eller hos noen ikke før i voksen alder. Jeg tror ikke det er en enkelt årsak til at noen av oss har denne "legningen". Jeg kaller det "legning" fordi for meg er det en rimelig stor del av meg, og det er en vesentlig del av vårt samliv.
Doll Skrevet 29. juni 2008 #66 Skrevet 29. juni 2008 Både jeg og typen tenner på dette, han spanker meg alltid når han tar meg bakfra. Grunnen til at jeg tenner på dette er nok at jeg liker å bli dominert
Gjest Koala Skrevet 30. juni 2008 #67 Skrevet 30. juni 2008 Både jeg og typen tenner på dette, han spanker meg alltid når han tar meg bakfra. Grunnen til at jeg tenner på dette er nok at jeg liker å bli dominert Jeg tror ganske mange tenner på sånt. Man trenger ikke å like å bli "dominert" heller. Baken er en ganske erogen sone. Den formen for seksualitet som beskrives i skolens "forplantningslære" tror jeg faktisk bare foretrekkes av et mindretall. Veldig mange har ulike fetisjer, bi eller homoseksuelle tendenser eller de liker å bli holdt, dasket, bitt eller kløpet på en eller annen måte. Dette er akkurat like normalt som svart/hvitt bildene i skolens biologibok for 8 klasse...
Gjest Gjest_netti_* Skrevet 30. juli 2008 #68 Skrevet 30. juli 2008 Jeg synes det er litt vanskelig å fortelle samboeren min om mine lyster fra før og ihvertfall når det kommer til BDSM... Ville elsket å prøve det da men siden jeg har en klar tiltrekkning til det å bli dominert så ville det være en merkelig ting å gjøre det etter 4 år... Tror at de fleste som tiltrekkes BDSM er personer med helt klare personlighetstrekk... Jeg f.eks. er vanligvis veldig dominerende... Stort sett den som tar besluttningene i saker og bestemmer hvordan ting skal gå fram både i vennegjengen og på jobb... Dermed er det en enda mer pirrende tanke å være underdanig... Nå er jo vi ganske så frie på soverommet vi da... Og slikt som spanking, håndhjern lakk og lær kommer heldigvis av seg selv.. ikke noe jeg trenger å be om... Er jo bare sundt å prøve ut litt forskjellig selv om man har det godt sammen.. Er ofte for sent om det alt er blitt kjedelig.
Gjest Koala Skrevet 31. juli 2008 #69 Skrevet 31. juli 2008 Jeg synes det er litt vanskelig å fortelle samboeren min om mine lyster fra før og ihvertfall når det kommer til BDSM... Ville elsket å prøve det da men siden jeg har en klar tiltrekkning til det å bli dominert så ville det være en merkelig ting å gjøre det etter 4 år... Tror at de fleste som tiltrekkes BDSM er personer med helt klare personlighetstrekk... Jeg f.eks. er vanligvis veldig dominerende... Stort sett den som tar besluttningene i saker og bestemmer hvordan ting skal gå fram både i vennegjengen og på jobb... Dermed er det en enda mer pirrende tanke å være underdanig... Kan du ikke bare fortelle ham nøyaktig hva du vil da ? Om det har gått 4 år eller ikke spiller liten rolle. 4 år er ingenting. Er eller temmelig vanlig at de som er underdanige i et SM forhold er folk som tar mange avgjørelser ellers og liker en liten pause fra all bestemmingen
jordbærsmask Skrevet 31. juli 2008 #70 Skrevet 31. juli 2008 Jeg synes det er litt vanskelig å fortelle samboeren min om mine lyster fra før og ihvertfall når det kommer til BDSM... Ville elsket å prøve det da men siden jeg har en klar tiltrekkning til det å bli dominert så ville det være en merkelig ting å gjøre det etter 4 år... Tror at de fleste som tiltrekkes BDSM er personer med helt klare personlighetstrekk... Jeg f.eks. er vanligvis veldig dominerende... Stort sett den som tar besluttningene i saker og bestemmer hvordan ting skal gå fram både i vennegjengen og på jobb... Dermed er det en enda mer pirrende tanke å være underdanig... Nå er jo vi ganske så frie på soverommet vi da... Og slikt som spanking, håndhjern lakk og lær kommer heldigvis av seg selv.. ikke noe jeg trenger å be om... Er jo bare sundt å prøve ut litt forskjellig selv om man har det godt sammen.. Er ofte for sent om det alt er blitt kjedelig. Hei! Det er IKKE merkelig å ta det opp etter fire år. Og tro meg, det er langt fra alle som liker en god spank som er av den underdanige sorten ellers i livet Tvert i mot vil jeg heller si.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #71 Skrevet 31. juli 2008 Jeg lurer litt på hva dere gjør med blåmerkene nå i bikinisesongen - jeg får nemli fort blåmerker...
jordbærsmask Skrevet 31. juli 2008 #72 Skrevet 31. juli 2008 Jeg lurer litt på hva dere gjør med blåmerkene nå i bikinisesongen - jeg får nemli fort blåmerker... Får sjeldent blåmerker jeg, blir bare varm og rød. Av og til blir jeg det litt utenfor bikinitrusa, men det kan jo like gjerne skyldes sola Jeg får også lett blåmerker, men en god oppvarming med hånden med myke slag først og øke gradvis i kraft gjør huden mer myk og forberedt, og blåmerkene unngås gjerne.
Gjest Gus Skrevet 13. oktober 2008 #73 Skrevet 13. oktober 2008 Alle snille piker fortjener en omgang ris i ny og ne. De slemme derimot, de får ikke.
Einar Skrevet 13. oktober 2008 #74 Skrevet 13. oktober 2008 Kult at folk er forskjellige synes jeg...
Gjest Gjest_kristian_* Skrevet 24. oktober 2008 #75 Skrevet 24. oktober 2008 Det er deilig både å gi ris og få ris på rompa Kontakt meg. Kjekk 46 årig mann fra kristiansand.
Gjest Koala Skrevet 7. november 2008 #76 Skrevet 7. november 2008 Det er deilig både å gi ris og få ris på rompa Kontakt meg. Kjekk 46 årig mann fra kristiansand. Eventuelt en tjukk 64 år gammel mann fra Kristiansund
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2008 #77 Skrevet 7. november 2008 Eventuelt en tjukk 64 år gammel mann fra Kristiansund Med liten pikk.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2008 #78 Skrevet 7. november 2008 Noen som tenner på dette? Blir så kåt av at typen legger meg over fanget sitt, drar ned trusa mi og gir meg ris. Desverre så tenker jeg bare på min far som ga meg ris som barn. Det gir meg absolutt ingen tenning. Tvert imot..jeg føler avsky
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2008 #79 Skrevet 7. november 2008 Desverre så tenker jeg bare på min far som ga meg ris som barn. Det gir meg absolutt ingen tenning. Tvert imot..jeg føler avsky Dersom du tenker deg litt om skjønner du sikkert hvor dum du er som sier slikt.
Gjest Ylrugn Skrevet 8. november 2008 #80 Skrevet 8. november 2008 Noen som tenner på dette? Blir så kåt av at typen legger meg over fanget sitt, drar ned trusa mi og gir meg ris. Deilg, herlig, ikke sant. Jeg er mann som liker det samme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå