Gå til innhold

Spanking

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, elsker dette. Liker også å rise ham en gang i blant. :flekke::pisk:

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest gutte-jente 37 år.
Skrevet

hei, er det noen jenter som liker å få bjerkeris på bare rumpa? Det blir ubeskrivelig deilig. Det er ydmykende og derfor veldig spennende. Rumpen skal bare rises forsiktig til å begynne med, så senere skal riset stikke litt mer.

Hvis dere ikke tør prøve på naken rompe, kan dere f.eks beholde strømpe buksa på. Den beskytter kanskje ørlite grann. Jeg prøvde å få ris utenpå ei stram strekkbukse en gang, men uten truse under. Det sved godt det også. Da kan en jo få litt hardere ris, med f.eks spanskrør, som lager striper. I dag liker jeg egentlig best å få ris på bare nmessingen, så derfor bruker jeg alltid strømper og hofteholder. Det rammer rumpa inn, så den ser deilig ut for han som riser meg.

• 5 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Dette er uskyldige og ganske morsomme greier som flere burde prøve. Man trenger ikke være sånne lakk og lær typer.

Skrevet

Det er nevnt tidligere i diskusjonen at å like spanking er psykologisk, men det er også en fysisk årsak til at mange liker dette. Endorfiner.

Endorfiner er kroppens eget rusmiddel/ morfin som "frigis" når man føler smerte fra f.eks spanking.

Endorfiner virker slik at man får en lykkefølelse eller en følelse av velbehag. Andre årsaker enn smerte som frigir endorfiner er f.eks å spise chili, sole seg, trene eller å være redd/ bli skremt.

Skrevet
Kunne ikke falle meg inn å legge meg over fanget til typet og få ris, men jeg ber han ofte rise meg når han tar meg bakfra, og det er dødsdeilig! Oh!

Yeah! Signerer denne.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det er spennende å bli "spanket" selv om vi ikke har sex etterpå. Vi prøver stadig å finne nye spennende måter å gjøre det på.

Teppebankeren som henger fullt synlig på veggen i gangen er ekstra morsom å bruke. Ingen som er innom har mistanke om hva den brukes til :) tror vi da...

Gjest Gjest..
Skrevet

Jeg blir utrolig tent og er opphissende når han riser meg. Han pleier å gjøre det når jeg rir han og når han tar meg bakfra...!! Dette var faktisk bare en drøm før jeg møtte min kjære som faktisk fyller ut min lille fantasi, nå mangler det bare at han setter på meg håndgjern og binder meg fast :sengekos:

Gjest Gjest
Skrevet

Bare lurer:

Hvor mange har egentlig litt lyst til å prøve spanking uten at de helt tør å innrømme det overfor seg selv eller partneren ?

tenker nå på forsiktig dasking, ikke knallhard SM.

Gjest _Bente_*
Skrevet
Bare lurer:

Hvor mange har egentlig litt lyst til å prøve spanking uten at de helt tør å innrømme det overfor seg selv eller partneren ?

tenker nå på forsiktig dasking, ikke knallhard SM.

Vi fant ut at dette var temmelig morsomt. Mange muligheter for spennende sex!

Gjest Gjest
Skrevet

Har litt lyst til å rise typen, men han vil ikke. Hva bør jeg si for å overtale ham. Tror han vil synes det er litt spennende.

Gjest Ann Onym
Skrevet

Spanking er ålreit hvis begge partene liker det. Kan være akkurat det man trenger for å få orden på et litt kjedelig sexliv.

Viktig at man prøver ut hva man liker.

Gjest Gjest
Skrevet

Mmmmm, jeg får av og til ris av sambis som jeg møtte gjennom en svensk BDSMside. Vi lever ikke helt 24/7 men har et Domestic Discipline forhold hvor vi er likeverdige, men det ligger under at riset kan komme frem hvis jeg er frekk eller slapp med min del av husarbeidet. Jeg får "koseris" og forspillsris også, men liker aller best når jeg får det fordi det er velfortjent, og da følger ikke nødvendigvis sex etterpå. Jeg er ingen smertefreak, og får aldri stygge merker som varer lenge, blir bare varm og rød (gjerne en dag eller to *S*). Men jeg elsker ydmykelsen i det å få bukser og truse dratt ned og lagt over fanget for en god omgang!!! Får mest med hånden, men også med tresleiv, teppebanker, bjørkeris, belte.... det som folk flest har i et normalt hushold og hage ;)

Jeg fikk ris i oppveksten og hadde store problemer med det, tankene om ris som noe godt tvang seg frem tidlig i barneskolealder, og jeg følte meg skikkelig unormal pga det og gjorde hva jeg kunne for å ignorere disse "tankene"... men de ble jo ikke borte av den grunn. Men etter at jeg begynte å leve det ut for et par år siden som 25-åring, har jeg nesten blitt en helt annen person... befriende rett og slett.

Gjest Gjest i denne tråden
Skrevet
Mmmmm, jeg får av og til ris av sambis som jeg møtte gjennom en svensk BDSMside. Vi lever ikke helt 24/7 men har et Domestic Discipline forhold hvor vi er likeverdige, men det ligger under at riset kan komme frem hvis jeg er frekk eller slapp med min del av husarbeidet. Jeg får "koseris" og forspillsris også, men liker aller best når jeg får det fordi det er velfortjent, og da følger ikke nødvendigvis sex etterpå. Jeg er ingen smertefreak, og får aldri stygge merker som varer lenge, blir bare varm og rød (gjerne en dag eller to *S*). Men jeg elsker ydmykelsen i det å få bukser og truse dratt ned og lagt over fanget for en god omgang!!! Får mest med hånden, men også med tresleiv, teppebanker, bjørkeris, belte.... det som folk flest har i et normalt hushold og hage ;)

Jeg fikk ris i oppveksten og hadde store problemer med det, tankene om ris som noe godt tvang seg frem tidlig i barneskolealder, og jeg følte meg skikkelig unormal pga det og gjorde hva jeg kunne for å ignorere disse "tankene"... men de ble jo ikke borte av den grunn. Men etter at jeg begynte å leve det ut for et par år siden som 25-åring, har jeg nesten blitt en helt annen person... befriende rett og slett.

Mye av dette høres kjent ut. Jeg fikk også ris da jeg var liten og fantaserte om det senere. Ekstra spennende var det når andre fortalte om at de hadde fått ris. Særlig hvis det var jenter da (er mann!). Turte selvsagt ikke fortelle noen om denne fasinasjonen. Trodde jeg var den eneste i hele verden som hadde det slik. Den hendte sjelden at noen snakket om slikt, men jeg husker godt de gangene det skjedde. Jeg ble veldig varm i kinnene da.

Har aldri likt SM-miljøene (for mye lakk og lær folk..) men har heldigvis en frue som gjerne svinger riset ved festlige anledninger. Det hjelper meg litt med å gjenoppleve ting jeg opplevde som liten.

Dumt du bare er "gjest". skulle gjerne sendt en PM. Jada er gjest selv men bare nå :)

Gjest Gjest
Skrevet
Mye av dette høres kjent ut. Jeg fikk også ris da jeg var liten og fantaserte om det senere. Ekstra spennende var det når andre fortalte om at de hadde fått ris. Særlig hvis det var jenter da (er mann!). Turte selvsagt ikke fortelle noen om denne fasinasjonen. Trodde jeg var den eneste i hele verden som hadde det slik. Den hendte sjelden at noen snakket om slikt, men jeg husker godt de gangene det skjedde. Jeg ble veldig varm i kinnene da.

Har aldri likt SM-miljøene (for mye lakk og lær folk..) men har heldigvis en frue som gjerne svinger riset ved festlige anledninger. Det hjelper meg litt med å gjenoppleve ting jeg opplevde som liten.

Dumt du bare er "gjest". skulle gjerne sendt en PM. Jada er gjest selv men bare nå :)

Hehe, hadde jeg hatt et nick her inne, ville jeg nok vært utlogget for det innlegget, så vi hadde vel vært like langt ;) Skjønt man er vel like anonym med nick som uten....

Skrevet

Tada!!! Nå kan du sende meg pm :)

Skrevet

Det er mange grunner til at mennesker liker ris. Noen liker lette slag uten smerte men som får litt fart på adrenalinet. Litt det samme som skjer når man blir tatt hardt. Noen tenner på varierende grad av smerte og blir tent av hardere slag. Det er mye av de samme kjemiske prosessene som skjer i kroppen. For mange er spillet mellom en Dominerende person (den som slår) og en submissiv part (den som blir slått) det viktigste i en slik setting. Mange liker å bli dominert eller å dominere....og blir ekstra tent ved dette. Enkelte liker å variere mellom å dominere eller bli dominert. For enkelte mennesker blir dette en såpass viktig del av samlivet at men lever med rollene 24 timer i døgnet. Bekledning som lakk og lær brukes ofte til å forsterke rollene.

Hvis minst en av partene i et forhold er nysgjerrig på dette...bør man absolutt prøve. Det kan gi seksuallivet en ekstra dimensjon...og da bør man selvsagt ikke prøve det mest ekstreme først. Det er imidlertid viktig at begge partene synes det er OK. Det er også viktig at den submissive part (den som blir dominert/slått) er den som setter grensene. Det kan være greit å bruke kodeord for å si at man er på grensen eller over grensen...og man skal roe ned...for å unngå misforståelser.... :)

Gjest Gjest_Ellen Marie_*
Skrevet

Jeg har aldri sett noen bli "spanket" men skjønner jo litt hva det går ut på. Slik jeg forstår det er det ikke meningen at det skal gjøre vondt. Det er mest en symbolsk handling.

Jeg må innrømme at jeg har fantasert litt om slikt, men er usikker på om dette er noe for meg. Partnerern min har aldri snakket om noe slikt heller.

Mamma "spanket" meg og broren min hvis var ulydige eller hadde gjort noe galt. Det frister ikke så veldig til mersmak.

Skrevet
Jeg har aldri sett noen bli "spanket" men skjønner jo litt hva det går ut på. Slik jeg forstår det er det ikke meningen at det skal gjøre vondt. Det er mest en symbolsk handling.

Jeg må innrømme at jeg har fantasert litt om slikt, men er usikker på om dette er noe for meg. Partnerern min har aldri snakket om noe slikt heller.

Mamma "spanket" meg og broren min hvis var ulydige eller hadde gjort noe galt. Det frister ikke så veldig til mersmak.

Det er veldig individuelt hva som skal være meningen. Hos oss er det meningen at det skal være vondt, men samtidig ikke uutholdelig. Hos noen er det meningen å gi/få stygge langvarige merker og ulidelig å sitte etterpå og kan bare ligge på magen, hos andre er det snakk om lette klaps.

Jeg fikk også ris i oppveksten av moren min, på en måte som opplevdes ganske traumatisk, og legen min har ymtet frampå at dette kanskje er min måte å "deal with it" på. Selv tror jeg "legningen" min er medfødt da jeg fikk tanker om at ris kunne være godt ganske tidlig.

Gjest Spankingfan
Skrevet
Det er veldig individuelt hva som skal være meningen. Hos oss er det meningen at det skal være vondt, men samtidig ikke uutholdelig. Hos noen er det meningen å gi/få stygge langvarige merker og ulidelig å sitte etterpå og kan bare ligge på magen, hos andre er det snakk om lette klaps.

Jeg fikk også ris i oppveksten av moren min, på en måte som opplevdes ganske traumatisk, og legen min har ymtet frampå at dette kanskje er min måte å "deal with it" på. Selv tror jeg "legningen" min er medfødt da jeg fikk tanker om at ris kunne være godt ganske tidlig.

Hos oss skal det svi skikkelig på rumpa, men slik svien forsvinner etter en liten stund...

Interessant dette med "legningen"; min er også medfødt hatt alltid hatt tanker om at ris er spennende så lenge jeg kan huske. Jeg fikk ikke ris som barn, men mannen min fikk ris på blanke messingen over kneet av mammaen sin, men begge to tenner like mye på å gi hverandre (og få) ris

Gjest Koala
Skrevet

Jeg synes også disse tingene er spennende. Men om det er en medfødt legning eller skyldes opplevelser i tidlig barndom, vet jeg ikke.

"Før i tiden" skjedde det jo at smågutter tilbringe et par sviende minutter over mammas knær med buksene rundt anklene. Minst en gutt måtte i hvert fall det :) Og da skjer det endel i toppen på nevnte gutt. Man opplever kjærlighet og straff . Ydmykelse og smerte. Og midt opp i det hele blandes sterke morsbindinger og det at man blir "berørt" på en semierogen og småforbudt sone. Ikke rart det lett går surr i toppen for noen som egentlig er for liten til å takle så mange motstridende følelser på en gang.

Så blir det til at man kobler seksualitet og straff også senere. Tvang, straff og ydmykelse blir seksuelt motivert. Frustrerende nok kan man ikke snakke med andre om det heller for hvem vil egentlig forstå ?

Når man først har blitt slik (og det er det overraskende mange som har) så har man slik jeg ser det to muligheter: ENTEN "Uff så syndig og skamfull seksualiteten min er. best å skjule den mest mulig og leke at jeg er som de andre så går det nok over". ELLER "Mmm deilig!! slå hardere er du snill. mmmm".

Den siste muligheten har nok mer for seg enn den første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...