Gjest Gjest_Lillian_* Skrevet 9. november 2008 #81 Skrevet 9. november 2008 Deilg, herlig, ikke sant. Jeg er mann som liker det samme For et par år siden kom jeg sammen med en mann som var erfaren med spanking. Jeg har alltid vært litt underdanig i sengen, og det er utrolig spennende når han tar meg i øret, legger med over kneet og knepper ned buksene mine og riser meg fordi jeg har vært uskikkelig pike... Tenner utrolig på det... og det morsomme er at jeg også har begynt å rise han på samme måte..(ganske herlig å ha han over kneet som en uskikkelig gutt..) egentlig en fin måte å få ut litt irritasjon på samtidig som vi begge tenner på å gi/få ris. Risingen må knyttes til noe "galt" en av oss har gjort, da blir det mye mer spennende. God gammeldags ris på blanke messingen kan anbefales både som vorspiel til sex, og samtidig som et alternativ til irritasjon og krangling-en fin måte og å få luftet litt ut på. Vi har et mye mer harmonisk forhold etter vi begynte med denne metoden. Vi ka rise hverandre for dårlig oppførsel, sur holdning, manglende oppfølgning av ting som er lovt etc... Men det må altså være såpass ris at det svir! Lill ps han fikk ris på blanke messingen som liten, det gjorde ikke jeg-men vi tenner like mye på det..
Gjest Streng Mann Skrevet 13. november 2008 #82 Skrevet 13. november 2008 Jeg tenner på total lydighet, men det er fordi jeg er veldig dominant. Liker å ydmyke, feks tvinge dame til å sitte på huk, kun iført trusa og, tisse. Nyter å se hvordan hun snur seg bort i skam. Etterpå skal hun selvfølgelig rises ekstra godt så messingen blir rosa. Ingenting som tenner meg mer enn den kontrollen og total lydighet. Binde henne fast til bordet og etterpå ta meg fullstendig tilrette.
Gjest Koala Skrevet 15. november 2008 #83 Skrevet 15. november 2008 God gammeldags ris på blanke messingen kan anbefales både som vorspiel til sex, og samtidig som et alternativ til irritasjon og krangling-en fin måte og å få luftet litt ut på. Vi har et mye mer harmonisk forhold etter vi begynte med denne metoden. Vi ka rise hverandre for dårlig oppførsel, sur holdning, manglende oppfølgning av ting som er lovt etc... Men det må altså være såpass ris at det svir! Tror dette er ganske vanlig jeg, men neppe så mange som snakker om det. Et bra alternativ til krangling og skilsmisser er det også vil jeg tro.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #84 Skrevet 24. november 2008 Jeg tenner på total lydighet, men det er fordi jeg er veldig dominant. Liker å ydmyke, feks tvinge dame til å sitte på huk, kun iført trusa og, tisse. Nyter å se hvordan hun snur seg bort i skam. Etterpå skal hun selvfølgelig rises ekstra godt så messingen blir rosa. Ingenting som tenner meg mer enn den kontrollen og total lydighet. Binde henne fast til bordet og etterpå ta meg fullstendig tilrette. Hvordan kan du nyte å forårsake smerte og skam hos en du elsker? Eller kanskje du ikke elsker noen?
Gjest Gjestedama Skrevet 24. november 2008 #85 Skrevet 24. november 2008 Forundrer meg faktisk at det i 2008 fortsatt er fordommer rundt dette med spanking... Ble man slått som barn? Elsker man ikke folk skikkelig? Hvordan kan man slå folk hvis man virkelig er glad i dem? Osv osv osv. Noen tenner på det, verre er det ikke. Og høyst sannsynlig flere enn man tror. Selv får jeg orgasmer av å ha klyper på brystvortene... Jeg tviler på at noen plaget meg nevneverdig som barn. Smerten er ikke vond, men god....
Helen Skrevet 24. november 2008 #87 Skrevet 24. november 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #88 Skrevet 22. desember 2008 Jeg har nettopp blitt spanket. Var ganske spennende faktisk!
Gjest Gjest_trude_* Skrevet 23. desember 2008 #89 Skrevet 23. desember 2008 Hvordan kan du nyte å forårsake smerte og skam hos en du elsker? Eller kanskje du ikke elsker noen? Jeg liker spanking og da er det oftest jeg som står for risinga. Men selvsagt elsker jeg han! Kan ikke skjønne at det skulle være en motsetning der. Dette er lek og rollespill som vi begge tenner på og nyter. Han er stor og sterk og ganske sjefete til daglig. Derfor blir kicket enda større når han underkaster seg lille meg, lar meg kommandere, binde, rise og bruke han som jeg vil. Og tro meg, han nyter å være slaven min!
Gjest gjestinnen Skrevet 22. januar 2009 #90 Skrevet 22. januar 2009 Noen som tenner på dette? Blir så kåt av at typen legger meg over fanget sitt, drar ned trusa mi og gir meg ris. Me too! Og så deilig å ligge i armkroken etterpå å føle meg litt tatt og kjenne på rompa som er varm og litt sår...
Helen Skrevet 3. februar 2009 #91 Skrevet 3. februar 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #92 Skrevet 4. februar 2009 Jeg er ikke into å ligge på fanget hans og få ris, men jeg liker et og annet spank eller dask på rumpen.
Gjest Koala Skrevet 5. februar 2009 #93 Skrevet 5. februar 2009 Synes det er fint at folk liker dette og at man ikke har så store tabuer rundt det. Det er ikke veldig mange år siden slikt var noe man ikke snakket om. Nå er det ikke noen big deal liksom. Mange spanker og de synes ikke en gang det er noe rart. Sex er mer enn forplantning. Kanskje spanking en gang blir pensum i seksualundervisningen på skolen. I så fall blir det noen ordentlig gøyale elevøvelser ut av det.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 8. juni 2009 #94 Skrevet 8. juni 2009 Synes det er fint at folk liker dette og at man ikke har så store tabuer rundt det. Det er ikke veldig mange år siden slikt var noe man ikke snakket om. Nå er det ikke noen big deal liksom. Mange spanker og de synes ikke en gang det er noe rart. Sex er mer enn forplantning. Kanskje spanking en gang blir pensum i seksualundervisningen på skolen. I så fall blir det noen ordentlig gøyale elevøvelser ut av det. Hei! Jeg fikk ris som liten og jeg vil forklare hvordan det foregikk!! Vi hadde et skap som innholdt et lærbelte noen kvister et spanskrør og en bok om oppdragelse. Hvis jeg var ulydig eller frekk tok mamma eller pappa eller gjerne begge meg med opp på soverommet deres (der skapet var) og mamma la meg over fanget med truse og bukse nede og pappa så på og ga mamma det hun ba om fra skapet. Det varierte fra hvor mye ris jeg fikk etter hva jeg hadde gjort. Jeg kunne ligger over fanget fra 3 til 20 min. Avogtil fikk jeg og søsteren min ris samtidig. Jeg og søsteren min likte det ikke men når vi var alene pleide avogtil en av oss og rise den andre. En gang så mamma oss da vi gjorde det og hun hentet pappa og vi fikk så mye ris som vi aldri før hadde fått. Nå pleier jeg og samboern min og gi ris under sex eller som straff. Jeg får OFTE rise fordi jeg har brukt for mye penger og etterpå må jeg stå opp til 1t i skammekroken etterfulgt av en ny ommgang ris Vel det var det jeg ville si jeg har flere historier på lager om noen er intrisert så bare svar
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #95 Skrevet 8. juni 2009 Kom gjerne med flere historier. Hun jeg er sammen med liker at jeg riser henne, både i det daglige og spesielt under doggy. Da er ris det beste hun liker. Kanskje hun også ble riset som barn?
Gjest Hmmm.. Skrevet 29. oktober 2009 #96 Skrevet 29. oktober 2009 Det er deilig både å gi ris og få ris på rompa Kontakt meg. Kjekk 46 årig mann fra kristiansand. Skulle gjerne tatt et treff, fordi vu er ukjent, og fordi vi har samme legning.
Gjest MikeWaters Skrevet 29. oktober 2009 #97 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg liker spanking og da er det oftest jeg som står for risinga. Men selvsagt elsker jeg han! Kan ikke skjønne at det skulle være en motsetning der. Dette er lek og rollespill som vi begge tenner på og nyter. Han er stor og sterk og ganske sjefete til daglig. Derfor blir kicket enda større når han underkaster seg lille meg, lar meg kommandere, binde, rise og bruke han som jeg vil. Og tro meg, han nyter å være slaven min! Dette hørtes kjent ut gitt
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #98 Skrevet 6. februar 2010 Spanking er en pirrende tanke, men har aldri prøvd det. Men det skal jeg gjøre en dag! jeg håper du nå har fått ris. for det kan være godt og det tenner deg utrolig mye
Gjest me Skrevet 7. februar 2010 #99 Skrevet 7. februar 2010 Jeg vil prøve også. Men er singel at te moment og jeg vet ikke om jeg tørr å spørre den partneren jeg eventuelt har i fremtiden. Jeg fantaserer ofte om det, men det er nok ikke det samme som den ekte greia.
SMann Skrevet 7. februar 2010 #100 Skrevet 7. februar 2010 Jeg vil prøve også. Men er singel at te moment og jeg vet ikke om jeg tørr å spørre den partneren jeg eventuelt har i fremtiden. Jeg fantaserer ofte om det, men det er nok ikke det samme som den ekte greia. Hvis du fantaserer om det...så bør du selvsagt våge å spørre en fremtidig partner om det. Det bør være såpass takhøyde i et forhold at man utveksler fantasier...det hadde jo vært veldig dumt hvis begge fantaserte om det i årevis uten at dere turte nevne det. Denne type sex burde være såpass akseptert i dag at man ikke ble sett på som pervers. Start med enkle klaps på rumpa og se hvor grensen går på begge to. En "nihalet" pisk er også fin å prøve. Den gir liten smerte men er pirrende og man får med det psykologiske elementet som er det viktigste...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå