Gå til innhold

Spanking

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er kjempedeilig. Jeg har ikke så veldig sans for SM med lakk, lær, pisk og sånne ting (ikke noe galt i det, tenner bare ikke på det selv), men ris på rumpa er noe både samboeren og jeg elsker.

Ikke noe som gjør meg så kåt som å ligge over fanget hans og kjenne at rumpa svir og blir rød... :sjenert:

Men det er da likestilling :fnise: Så en gang i blant må han over fanget mitt og få en omgang på blanke messingen. Det er også veldig opphissende, men på en helt annen måte. Det er utrolig pirrende å ha den store, sterke kjæresten min helt under min kontroll.

Og sexen etterpå er fantastisk. Jeg har aldri vært så tilfredsstilt som jeg er i dette forholdet. I det forrige forholdet mitt gjorde vi ikke noe sånt som dette, og vi hadde veldig god sex da også ... men dette tar det til et helt nytt nivå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det snakk om rollespill når dere gjør dette? Sånn at det blir på en måte en "straff"? Eller er det bare endorfinene etter litt lett smerte som er interessant? :)

Gjest koosejenta
Skrevet

her i gården er det jeg som riser,

Binder han fast med tau,hender og føtter,tvinge han i kne på gulvet og lar han få straffen sin;)

Skrevet (endret)
Det er kjempedeilig. Jeg har ikke så veldig sans for SM med lakk, lær, pisk og sånne ting (ikke noe galt i det, tenner bare ikke på det selv), men ris på rumpa er noe både samboeren og jeg elsker.

Spaking er en del av BDSM, så tenner dere nok på det. BDSM Trenger ikke innebære lakk og lær, og gjør det vanligvis ikke heller, men det er opp til hver enkelt. BDSM er et vidt begrep, og jeg tror de fleste menneker tenner på et eller annet innen begrepet, selv om de ikke tenker på det som BDSM. Mange er raskt ute med å si - Jeg tenner ikke på BDSM, men liker.... Også nevner de noe fra BDSM-apsektet. :)

Bare en liten digresjon.

Endret av Pax
Skrevet
Spaking er en del av BDSM, så tenner dere nok på det. BDSM Trenger ikke innebære lakk og lær, og gjør det vanligvis ikke heller, men det er opp til hver enkelt.

Jeg er enig i det. Det jeg mente var at jeg har ikke så veldig sans for SM med lakk, lær, pisk og sånne ting. Altså ikke at det jeg liker ikke er en del av BDSM, men at jeg ikke liker den typen ting som mange forbinder med BDSM. Mulig jeg er forutinntatt, men når jeg tenker på grupper som SMIL etc, så ser jeg for meg litt sånn lenker, bondage, dungeons osv. Topp for dem som liker det, men det tenner ikke meg sånn umiddelbart i alle fall. Men uansett så er det jo ikke sånn at en kink er bedre enn en annen, det blir mer for å zoome inn på det som tenner en mest :)

Skrevet

Spanking er en pirrende tanke, men har aldri prøvd det.

Men det skal jeg gjøre en dag! :sjarmor:

Gjest Gjest_Snuppeline_*
Skrevet

Til dere som liker spanking/ris på rompa. Hvordan starter denne senansen? Begynner dere å kline og så når truse er kommet av så finner den ene ut at hun/han skal rise den andre? Eller er det rollespill hvor det til slutt ender med straff om at den ene skal få ris og må legge seg/blir tvunget over fanget? Hva setter i gang risingen liksom?

Skrevet

Her skjer det mest i lekeslosskamp.. vi elsker å lekesloss og når han får overtaket skjer det bare, så gir jeg han en på trynet, så klapser han mitt fjes tilbake, og så liker vi det. Jeg har aldri sagt vi er friske i hodet, men så lenge vi trives :ler:

Hmm, synes faktisk det er bedre å bli slått i fjeset enn på rumpa.. kanskje mine erogene soner ligger mest der?

Skrevet
Hmm, synes faktisk det er bedre å bli slått i fjeset enn på rumpa.. kanskje mine erogene soner ligger mest der?

Jeg og synes det er deilig å få et klaps i trynet.. Under seksuell aktivitet vel og merke. Smekka til typen en gang jeg ble litt ivirg, men han likte det ikke..? :klø:

Skrevet

Min hater å bli slått til med håndflaten, men syns det er gøy med knytteneven :vetikke: Bra det bare ikke er oss som er ville i huet her iallfall! :D

Huff, pinlig da jeg skulle møte mora hans, og vi sitter der og "tullekrangler" og han plutselig løfter hånda og sier "Å pass deg du!" sitter jeg der og blir horekåt midt i stua til svigermor! FREKKHET!

Skrevet
Til dere som liker spanking/ris på rompa. Hvordan starter denne senansen? Begynner dere å kline og så når truse er kommet av så finner den ene ut at hun/han skal rise den andre? Eller er det rollespill hvor det til slutt ender med straff om at den ene skal få ris og må legge seg/blir tvunget over fanget? Hva setter i gang risingen liksom?

Det kan være begge deler egentlig. Noen ganger hører det med til at man holder på å ha sex og har kledd av seg. Andre ganger kan det være han bare kommer bort og begynner å klapse meg litt på rumpa, og etterhvert ender jeg opp over fanget hans med bukse og truse nede. Deilig krydder i hverdagen :)

Skrevet

Dere som tenner på ris, fikk dere ris i oppveksten? Når skjønte dere at det var noe dere tenner på?

Skrevet
samme her.

Og her.

Skrevet
Dere som tenner på ris, fikk dere ris i oppveksten? Når skjønte dere at det var noe dere tenner på?

Nei, jeg fikk ikke ris av foreldrene mine, men det ble truet med det noen ganger. Jeg skjønte at det var noe vondt og at jeg måtte unngå det, men det pirret nysgjerrigheten min voldsomt. I tenårene var emnet fortsatt like pirrende, og det syns jeg var så flaut, og følte meg skikkelig unormal. Ble skikkelig sur hvis gutta klappa meg på rumpa, selv om jeg likte det, men det ville jeg jo ikke gi uttrykk for. Men så under ett studieår i Australia, ble jeg sammen med en "spankofil" amerikaner :rødme: . Han hintet i flere måneder om hva han ville, men ikke tale om jeg ville gi utløp for unormaliteten min! Men så til slutt, tenkte jeg "shitt au, just go with it", og det var såååååå godt! Begynte i det forsiktige og prøvde oss fram.

Vi driver ikke med noe rollespill, begynner som regel med litt lekeslossing eller om jeg er opptatt med noe kommer han bort og klapser meg lett på rumpa, og da skjønner jeg jo hva han vil og er ikke vanskelig å be. Noen ganger ligger jeg over fanget eller jeg står bøyd over et eller annet med rumpa stikkende ut, noen ganger uten klær noen ganger med klær. Jeg er ikke av de som tåler det så veldig hardt, men det har vært noen ganger jeg har kommet på jobb dagen etter og har mått sette meg veeeeeldig forsiktig ned på stolen. Deilig, men føler liksom at alle kollegene mine skjønner hva vi har drivi på med hjemme..... :rodme:

Skrevet

Hvordan tar man opp med kjæresten at man har lyst til å prøve dette? Litt flaut... :sjenert:

Skrevet (endret)
Hvordan tar man opp med kjæresten at man har lyst til å prøve dette? Litt flaut... :sjenert:

Jeg var kald, og spurte om han kunne stryke meg på rompa. Men jeg var fremdeles kald, så jeg sa: - Jeg vet om en måte den kan bli varm på, wøhø!

Funka det!

Men jeg hadde sagt det før, i en eller annen sammenheng, så han visste det på forhånd. Kan ikke huske at det var noe flaut å si.

Kan du ikke bare si det, da? Eller gi han et saftig klask på rompa hans mens dere lekesloss? Så gjengjelder han kanskje. ;)

Edit: Jeg lemte en ting. Hei mamma! :vinke:

Endret av Pax

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...