Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Noen som tenner på dette? Blir så kåt av at typen legger meg over fanget sitt, drar ned trusa mi og gir meg ris. 1
Gjest Yoletta Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Aldri prøvd, men kan ikke forestille meg at det er noe for meg.. Hvorfor ha det vondt når man kan ha det deilig
Bettan* Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Oh ja, det er kjempeherlig. Men syns det blir best når jeg selv blir beordret til å trekke ned buksa og legg meg ned over knærne hans for å få ris. Jeg har jo ikke veldig lyst liksom fordi jeg vet det kommer til å gjøre vondt i starten, men så har jeg jo ikke noe valg allikevel og må adlyde. Ellers får jeg jo enda mer ris. Men jeg syns det er aller best når jeg er bundet helt fast slik at jeg ikke kan bevege meg og står med rumpa i været, og får en runde med pisken jeg da
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Vel, ingen kan like alt. Tror dette er noe som er litt i genene til de som liker det. Jeg har hvertfall tent på det siden før jeg visste hva sex var.
FantasDick Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Kunne ikke falle meg inn å legge meg over fanget til typet og få ris, men jeg ber han ofte rise meg når han tar meg bakfra, og det er dødsdeilig! Oh!
Gjest Gjest_Live_* Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Kunne ikke falle meg inn å legge meg over fanget til typet og få ris, men jeg ber han ofte rise meg når han tar meg bakfra, og det er dødsdeilig! Oh! Hvorfor er det bedre med ris når du blir pult liksom? Klapset gjør jo akkurat like vondt enten du ligger over fanget og får ris enn når du står på alle 4 med baken i været og blir tatt bakfra? *bare lurer*
FantasDick Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Hvorfor er det bedre med ris når du blir pult liksom? Klapset gjør jo akkurat like vondt enten du ligger over fanget og får ris enn når du står på alle 4 med baken i været og blir tatt bakfra? *bare lurer* Det har ikke noe med selve klapsene å gjøre, men situasjonen. Jeg hadde følt meg som en idiot hvis jeg skulle ligget over fanget på han med trusene på knærne som en liten unge, og fått ris. LOL, nei, det skjer ikke meg! Men gjerne for andre.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 Vel, ingen kan like alt. Tror dette er noe som er litt i genene til de som liker det. Jeg har hvertfall tent på det siden før jeg visste hva sex var. "I genene"... Eller kaanskje det er psykologisk
Gjest Reven Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 "I genene"... Eller kaanskje det er psykologisk Det var visst en veldig morsom tanke.
Yme Skrevet 11. september 2007 #10 Skrevet 11. september 2007 (endret) Tviler på at det ligger i genene. Det er vel mer psykologisk, men man trenger fortsatt ikke gjør narr av folk som tror noe aant Jeg syns ikke akkurat det er veldig digg å bli fika på stumpen. Jeg kan godt rise andre litt, hvis de liker det, men det er ikke noe som tenner meg. Det virker som at det er litt mer normalt at jenter liker det, enn at gutter gjør det... Uten at jeg egentlig har noe peiling. Endret 11. september 2007 av Yme
Gjest Lec Skrevet 11. september 2007 #11 Skrevet 11. september 2007 Jeg har også tent på det siden jeg var liten. Har heller aldri fått ris i oppveksten eller sett noen andre få det. Skjønner ikke helt hvor det skulle komme fra hvis det ikke var medfødt på en eller annen måte. Uansett er det digg, ja. Og de fleste menn er med på det etter at den første overraskelsen har lagt seg. Jeg liker også å gjøre det på dem jeg da
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 12. september 2007 #12 Skrevet 12. september 2007 Uansett er det digg, ja. Og de fleste menn er med på det etter at den første overraskelsen har lagt seg. Jeg liker også å gjøre det på dem jeg da Hva føler du når du får ris da? På hvilken måte er det digg? Formeg virker det som noe som gjør vondt. Og på hvilken måte føler du når du gir andre ris? Om jeg forstod det rett at du liker begge deler, både få og gi liksom....
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. september 2007 #13 Skrevet 12. september 2007 Jeg kan godt daske typen min med pisken og binde han fast. Men her i forholdet er det jeg som skal styre Han kan godt få daske litt men da bare bakfra på rumpa når han tar meg bakfra
Anna Karenina Skrevet 12. september 2007 #14 Skrevet 12. september 2007 Det er vondt og digg samtidig.....
Gjest Pax Skrevet 13. september 2007 #15 Skrevet 13. september 2007 Det er vondt og digg samtidig..... Jepp!
Gjest milkyway Skrevet 13. september 2007 #16 Skrevet 13. september 2007 Kunne ikke falle meg inn å legge meg over fanget til typet og få ris, men jeg ber han ofte rise meg når han tar meg bakfra, og det er dødsdeilig! Oh! Samme her. Synes det er mer digg at det skal gjøre "vondt" under multiorgasmer, enn å lage en scene og føle meg som en unge.
Gjest Gjest_Lillan_* Skrevet 14. september 2007 #17 Skrevet 14. september 2007 Samme her. Synes det er mer digg at det skal gjøre "vondt" under multiorgasmer, enn å lage en scene og føle meg som en unge. For meg er det tvert om-det er utrolig kåtende å bli lagt over knærne og få buksa trukket ned-og så få ris på blanke messingen.. Men det fine er at noen ganger er det han som befinner seg over mine knær, og da brukes bjørkeriset flittig... Og sexen etterpå er ubeskrivelig! Dette er sikkert ikke alle sin preferanse, men vi elsker det.
Gjest Gjest_Siren_* Skrevet 14. september 2007 #18 Skrevet 14. september 2007 For meg er det tvert om-det er utrolig kåtende å bli lagt over knærne og få buksa trukket ned-og så få ris på blanke messingen..Ikke for å være spydig Lillian, men kan du prøve å beskrive litt nærmere hva du føler i en slik situasjon? Hva gjør at du tenner så vanvittig på denne settingen liksom? Har litt vanskelig for å forstå det jeg siden det handler om smerte, men jeg vil gjerne forstå altså. Så håper du eller andre kan forklare meg dette litt nærmere.
Gjest Gjest_Lillan_* Skrevet 14. september 2007 #19 Skrevet 14. september 2007 Ikke for å være spydig Lillian, men kan du prøve å beskrive litt nærmere hva du føler i en slik situasjon? Hva gjør at du tenner så vanvittig på denne settingen liksom? Har litt vanskelig for å forstå det jeg siden det handler om smerte, men jeg vil gjerne forstå altså. Så håper du eller andre kan forklare meg dette litt nærmere. tja, det er ikke smerten som er poenget-vi snakker altså bare om litt svie på rumpa..som ikke kan sammelignes helt med annen typer smerte.. Det er vel hele situasjonen tror jeg.. men den er for meg veldig erotisk, det å få ris på den måten..blitt litt dominert..eller å dominere.. Det jeg kan si at det er mange som tenner på dette, og enda flere som ikke gjør det, og sånn er det bare
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2007 #20 Skrevet 14. september 2007 Ikke for å være spydig Lillian, men kan du prøve å beskrive litt nærmere hva du føler i en slik situasjon? Hva gjør at du tenner så vanvittig på denne settingen liksom? Har litt vanskelig for å forstå det jeg siden det handler om smerte, men jeg vil gjerne forstå altså. Så håper du eller andre kan forklare meg dette litt nærmere. Nå spør du ikke meg, og jeg liker helle ikke å få ris uten om at det er i den seksuelle akten i seg selv, som når han tar meg bakfra. Men jeg vil svare likevel. Det som er deilig for meg er rett og slett stemningen det setter, det er en del av røff sex som er deilig. Jeg liker det kinky av og til og dette følger da med. Det har også med smerten å gjøre, men det er jo ikke kjempe vodt men svir. SÅ vet jeg at han gjør det fordi han elsker rumpa mi, og liker å se den "disse" og det at jeg vet han elsker å se dette tenner meg jo også veldig, føler meg faktisk ganske sexy da av alle ting. Jeg tenner da også litt på smerte, fordi det er god smerte som ikke går over terskelen for kjempevondt. Jeg kan også like å bite for eksempel og også å bli bitt, gjerne litt på skuldrene under ei het økt(jeg skulle bare ønske jeg var litt rundere for det er litt vonst å bli bitt der man treffer benet noe jeg ahr mye av) Jeg vet ikke om det gjorde deg klokere. Enkelt oppsummert er det noe med hele stemningen rundt situasjonen som er delig og opphissende, ikke nødvengidvis det å bli dominert for meg, fordi jeg ikke opplever dette som å bli dominert egentlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå