Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kan noen forklare meg forskjellen på en highlighter og en concealer? Det jeg ser etter er en sånn som gjør huden blankere på visse steder, er ikke det en highlighter tro? Er disse blanke, uten farge? Var og kikka i butikker idag, men fant ingen som het "highlighter". Noen som vet om Nivea, Revlon, Clinique, Chanel eller Estee Lauder har noe slikt?

Endret av lady90
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Highlighter er en "penn" som brukes til å lysne f.eks øyeområdet mens concealer er dekkende krem vanligvis på tube som brukes på kviser og andre problemområder. Eks på god concealer er HR Magic Concealer og en god highlighter er YSL Touche Eclat. Håper du ble litt klokere nå!

Skrevet

Mange merker, som YSL, kaller "tryllepennen" sin concealer, selv om det mer er en highlighter som ikke dekker. Kanskje derfor du ikke fant så mange highlightere. Hvis du forteller hvilket resultat du vil ha kan nok de i parfymeriene hjelpe deg.

Enig med Borghild; HRs Magic Concealer er suuuper. Av typiske "tryllepenner" har jeg kun teste Dior, og var egentlig ikke så fornøyd. Betalte mye og etter kun en liten periode var det ikke mer igjen i pennen :forvirret: . De er veldig udrøye.

Du bør sjekke ut ArtDeco. De selges i en del parfymerier og har flotte produkter til en grei pris. Om jeg ikke husker helt feil så har de en highlighterpenn.

Skrevet

Godt spørsmål - og gode svar!!! :)

Har også lurt på det lenge, men aldri kommet på å spørre om det her på Kvinneguiden, som jeg jo ellers bruker til "ALT" :):)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Kan noen forklare meg forskjellen på en highlighter og en concealer? Det jeg ser etter er en sånn som gjør huden blankere på visse steder, er ikke det en highlighter tro? Er disse blanke, uten farge? Var og kikka i butikker idag, men fant ingen som het "highlighter". Noen som vet om Nivea, Revlon, Clinique, Chanel eller Estee Lauder har noe slikt?

Jeg bruker highlighter fra Versace med svakt rosaskjær, men det er flere varianter. Kjøpte den på Esthetique. Brukte før den en fra Isadora, men den har jeg ikke funnet på lenge.

Begge disse er "kremete". Den fra Versace er en liten boks som jeg påfører med pensel (følger ikke med). Syntes i utgangspunktet den var litt dyr, men med tanke på hvor lenge den varer synes jeg ikke det gjør noe, og er veldig fornøyd.

Bruker highlighter på øyelokket og områder mellom øyelokket og øyenbrynet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...