Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etterpå skal jeg være med på en såkalt "fokusgruppe" hvor man sitter og diskuterer et produkt e.l et par timer, og dermed får et gavekort på 500kr. Er det noen som har vært på dette før og vet hva slags gavekort jeg får? Har skikkelig dårlig tid denne uka så jeg har ikke særlig lyst hvis det er et kjipt gavekort jeg ikke får brukt....

Videoannonse
Annonse
Gjest jeg har vært med...
Skrevet

Hei!

Jeg har vært med på et helt drøss av slike. Jeg har som regel fått universalgavekort. Disse kan brukes nesten ialle butikker, iallfall hos alle de store kjedene. Et par ganger har jeg fått gavekort på Oslo City.

Jeg har vært hos Synnovate MMI, så ikke sikkert det samme gjelder for deg om det er noen andre som arrangerer. Min mening er nå at det er verdt tiden. Du sitter der ganske uanstrengt og spiser gratis middag, og får til og med betalt for det :) Greit når man er fattig student... :)

Skrevet

Man får universalkort ja, eller ev. for Oslo City. Er man av de siste som møter opp hender det at man får kortet og kan gå igjen.. De booker alltid for mange fordi det ofte er noen som ikke møter, eks trenger de mellom 6 og 8 deltakere så booker de gjerne inn 10 for å være sikker på at det kommer nok folk.

Men egentlig er det veldig morsomt å være med på, stort sett i alle fall, så jeg anbefaler deg nå å møte opp og bli med jeg da :)

Obs: Selv om de sa på telefonen at du skulle få mat der er det ikke sikkert du får.. Jeg har gått sulten hjem igjen to ganger *ler*

Skrevet

Jeg fikk Steen&Strøm gavekort, ble oppringt på telefonen med spørsmål om jeg ville være med. Lettjente penger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...