Gå til innhold

Nettdating....

Xtra_lilje

Anbefalte innlegg

Hei! For en stund tilbake meldte jeg meg inn en nettdatingside. Jeg har fått mange henvendelser, men kun en som skilte seg ut. Vi har skrevet lange mailer og jeg merker jeg begynner å bli betatt! Vi har mye til felles, og jeg tar meg selv i å dagdrømme om ham.. nå er ikke han i Norge, men kommer i slutten av oktober/begynnelsen av november, så vi har ikke muligheten til å treffes før den tid. Men jeg redd for at jeg (og han) skal utvikle illusjoner om hverandre, og så når man møtes, så står det ikke til forventningene... er det noen som har vært i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marthalilje

- Er omtrent i samme situasjon. Skal møte min nett- og mailevenn i slutten av denne mnd.

Etter utallige mislykka møter der folk har vist seg å være noe helt annet i virkeligheten, så tar jeg mine forhåndsregler.

Blant annet er jeg forberedt på at fyren er eldre/annerledes enn bildet viser, det skjer ganske ofte. (nå er jeg kanskje litt eldre enn deg, ts,men likevel...).

Selv om man finner tonen på nett, så skal det mye til at det samme skjer i virkeligheten. Jojo, noen er heldige,da.

Jeg prøver for min del å ikke legge så mye vekt på dette, har veldig lave forventninger og prøver å ikke lage det til en hovedsak i livet mitt. Det er kun en kopp kaffe, og så får vi se.

- Et godt råd er å ikke slå på stortromma før man har møtt hverandre og blitt kjent. Det er ganske fælt å lide seg gjennom en tre-retters middag med noen du ikke har funnet tonen med.

Tenk på at man møter ganske mange mennesker i løpet av livet - kanskje denne fyren er bare ment til å være innom en liten stund....og at den som du egentlig skal ha, befinner seg et helt annet sted.

Ja, slik tenker jeg, hvertfall.- Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...