Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og kikker litt på HM nå, tenkte å bestille en bukse til gullgutt. Noen som har erfaring m vinterklær til barn fra HM? tenker spesielt på en vattert bukse til 98 kr eller en m seler til 129...er hovedsaklig ment som høst og tidlig vinterbukse, ikke så veldig kaldt vær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert en helt grei bukse til den prisen.

Skrevet

Har ikke erfaring med yttertøy til barn fra H&M, men generelt synes jeg at kvaliteten på barneklærne derfra er heller dårlig.

Skrevet
Har ikke erfaring med yttertøy til barn fra H&M, men generelt synes jeg at kvaliteten på barneklærne derfra er heller dårlig.

Det synes jeg absolutt ikke. Jeg har kjøpt mye barneklær hos HM, og synes de holder veldig bra. Like gode som mange av de dyre merkene.

Skrevet

Den vatterte buksa kjøpte jeg for noen år siden til datteren min. Den er mer som en tynt foret regnbukse. Likte ikke den noe særlig

Den andre buksa vet jeg ikke noe om, men jeg vil absolutt anbefale deg å kjøpe Reflex eller Exit sine ytterklær i stedet for HM, hvis du ikke vil betale alt for mye. Ellers er Troll og Reima det aller beste, men de er noen prisklasser høyere.

Skrevet

jeg har bare gode erfaringer med barneklær fra HM, Helt OK kvalitet, ungene vokser som regel fra det før det er slitt uansett.

og hvis det ikke er beregnet til midtvinters med mange minusgrader, er det helt sikkert ok klær

Skrevet

Hei. Har Reima, Color Kids og Scott vinterklær til ungene for de kalde dagene...men skal ha en bukse for høsten og de mildere dagene. Tok sjansen og bestilte en av hver, en til hver..greit å ikke bruke så masse penger på klær som bare blir brukt en kort stund. Syns forøvrig at HM klærne har fin kvalitet til både voksne og barn....sjelden misfornøyd.

Skrevet

Jeg kan absolutt anbefale vinter klærne i fra H&M. Barna mine har stort sett vært kledd i bukser og jakker derfra de siste årene. Vi har også hatt bukser i fra Reima og Exit, men det er faktisk H&M buksene vi har vært mest fornøyde med både jeg og barna. De har god passform og holder regn og kulde ute vel så lenge som de andre modellene vi har hatt. Kvaliteten har vært nesten lik. Vi har kun brukt buksene uten seler (også i barnehage). Aller mest fornøyde har vi vært med de forede regndressene fra H&M. De buksene til 198,- De fungerer veldig greit helt frem til de kaldeste vinterdagene. Da har vi gått over til vatterte bukser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...