Gå til innhold

rusbrus, priser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte vikingfjord sin lavkarbo rusbrus i dag. 275 ml for 28 kr og 50 øre. Er ikke det litt dyrt?

Skrevet

Det var vel nesten litt billig.. En normal flaske rusbrus koster jo et sted mellom 35 og 45..

Skrevet

Tja, i butikk ligger Vikingfjord på et sted mellom 25 og 30 de steder jeg har sett. Det kommer jo også an på hvilke kjeder du handler i og hvor de kjøper Vikingfjorden og evt avtaler de har på de forskjellige varene.

Synes ikke prisen var så gal på den jeg.

Skrevet
Jeg kjøpte vikingfjord sin lavkarbo rusbrus i dag. 275 ml for 28 kr og 50 øre. Er ikke det litt dyrt?

Sett i betrakning av hva man får for ca 30 kr er prisen vill. Men, det er omtrent det slike ting koster ja,

Skrevet

Jeg kjøpte 10 stk i et forvtilt forsøk på å unngå karbohydrater også på fylla. Fikk også sjokk. Noen som vet hva vanlig vikingfjord koster? 275 ml, det er jo litt over en halv liter.

Gjest Deception
Skrevet

Hvorfor ikke bare blande Vikingfjord vodka med lightbrus etter valg? En flaske (0.7 l) Vikingfjord koster 264,80 kr ifølge vinmonopolet.no

Skrevet
Det var vel nesten litt billig.. En normal flaske rusbrus koster jo et sted mellom 35 og 45..

Hvor i all verden handler du?

Skrevet
Hvorfor ikke bare blande Vikingfjord vodka med lightbrus etter valg? En flaske (0.7 l) Vikingfjord koster 264,80 kr ifølge vinmonopolet.no

Kjøper man en liter vodka på tax-free så kommer literprisen for utblandet drikke ned rundt 30 kr tenker jeg. Vodka (50%) 200 kr pr liter. Brus ca 10 per liter. En flaske vodka er nok til 11 liter ferdig drikke med styrke 4.5%. 300/11 = 27 pr liter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...