Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sittet å lest litt på forumet her..

Prøver å finne svar på om jeg noen gang kan finne en partner jeg kan leve med i det hele tatt :/

I korte trekk det som frustrerer meg..

Hvordan kan man finne noen man liker, når man hater det "spillet" det er å sjekke damer?

Jeg kan uten å skryte si at jeg er over middels pen, er ærlig, sunn og frisk, har god humor, tror jeg:), gode venner, god jobb, topp familie, 100%ærlig

desverre litt sjenert ovenfor nye mennesker, så for meg å gå på å starte med sjekking gjør meg veldig ukomfortabel:/

Tips fra dere dame?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å finne svar på om jeg noen gang kan finne en partner jeg kan leve med i det hele tatt :/

Hvordan kan man finne noen man liker, når man hater det "spillet" det er å sjekke damer?

Jeg kan uten å skryte si at jeg er over middels pen, er ærlig, sunn og frisk, har god humor, tror jeg:), gode venner, god jobb, topp familie, 100%ærlig

desverre litt sjenert ovenfor nye mennesker, så for meg å gå på å starte med sjekking gjør meg veldig ukomfortabel:/

Tips fra dere dame?

Må få legge til at jeg er ikke sjenert ovenfor damer jeg ikke er tiltrukket av, men det å ta initativ til å snakke med de jeg finner tiltrekkende er bare helt håpløst.. Blir helt satt ut, og føler meg på en måte avslørt.. Det blir det sjelden suksess av for å si det slik! :/

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg er sammen med en som er slik som du. Han er ikke sjenert ovenfor damer han ikke er interessert i. Kun om han er interessert.Derfor var det nok jeg som måtte ta initiativ til noe mer intimt om du skjønner?

Skrevet

Tips fra dere dame?

SOm jeg sier til alle mine single kompiser og venninner: Det daler i hodet på deg når du minst venter det, og du ikke leter :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...