Gå til innhold

skal bli med kjæresten hjem idag til moren hans

Anbefalte innlegg

Gjest litt nervøs gjest
Skrevet

gjett om jeg er nervøs!!!!

i ettermiddag skal jeg bli med kjæresten min hjem til familien hans for aller første gang. vi har vært sammen et år nå, og han har vært hjemme og besøkt mine. nå er det min tur. men du vil ikke tro hvor mye jeg gruer meg, hvor vondt jeg har i magen min.... jeg har utsatt det og utsatt det og alltid funnet på unnskyldninger. de er litt annerledes enn hva jeg og min familie er og jeg er redd for at de ikke vil like meg.. tenker konstant hva jeg skal ha på meg, hva jeg skal gjøre og si. og livredd for at han skal gå fra meg der når jeg møter dem.

aller mest vil jeg kunne være meg selv, slik at jeg kan få et godt forhold til dem og kan være avslappet og gå ut og inn av døra slik jeg ønsker uten å ha disse sommerfuglene. de er jo helt vanlige mennesker de også... men skrekk og gru.....denne dagen er skikkelig vond.....gruer så masse at ord kan ikke forklare....... :gråte:

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Som regel så gruer man seg for ting, men så er det ikke så ille allikavel. Det går nok bra. :klem: D e er sikkert like nervøse som deg

Skrevet

Det går nok bra.. De er nok ikke særlig skumle.. Har selv ikke møtt samboers foreldre og de er skilte så jeg må faktisk møte to familier hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...