Gå til innhold

Proactiv Sulotions Basic Clear Skin System

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hentet fra artikelen blir kvit kvisene:

Proactiv Sulotions Basic Clear Skin System inkluderer tre-stegssystemet (du får også med solkrem uten olje som kan brukes som fuktighetskrem dersom du ønsker dette) med renser, toner og et reparerende serum. Serien har et svært godt rykte på seg når det gjelder å kvitte seg med aknehud, og flere kjendiser har sverget til produktet, blant annet Jessica Simpson og Diddy. Sammen med serien får du med en garanti på at du vil være kvisefri svært raskt. Produktet gjør faktisk huden stjerneklar og stopper akne ved bakteriekilden det vokser fra. Produktet får du foreløpig kun bestille via TV-shop. Pris; cirka 300 kroner.

Nen som har prøvd denne serien?? Er den verdt pengene? Ser nå at de har en pakke til 699,- fra denne serien. Bare tull å kjøpe den. Nok med en eller to flasker med rensing og krem??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hentet fra artikelen blir kvit kvisene:

Proactiv Sulotions Basic Clear Skin System inkluderer tre-stegssystemet (du får også med solkrem uten olje som kan brukes som fuktighetskrem dersom du ønsker dette) med renser, toner og et reparerende serum. Serien har et svært godt rykte på seg når det gjelder å kvitte seg med aknehud, og flere kjendiser har sverget til produktet, blant annet Jessica Simpson og Diddy. Sammen med serien får du med en garanti på at du vil være kvisefri svært raskt. Produktet gjør faktisk huden stjerneklar og stopper akne ved bakteriekilden det vokser fra. Produktet får du foreløpig kun bestille via TV-shop. Pris; cirka 300 kroner.

Nen som har prøvd denne serien?? Er den verdt pengene? Ser nå at de har en pakke til 699,- fra denne serien. Bare tull å kjøpe den. Nok med en eller to flasker med rensing og krem??

Vi har hatt diskusjon om dette og kom fram til at den hadde hjulpet mange. Men den virket ikke på meg. Men den kan jo virke på deg :) jeg syns du skal kjøpe(det du også foreslo)

Proactiv Deep Cleansing Wash (99 kr- tilbud akkurat idag tror jeg)

Dagkremen eller nattkremen (189) det er jo dyrt med begge - men det går sikkert an å bruke dagkremen både natt og dag)

nok med en krem - når den er tom bør du se resultater - og hvis du ikke gjør det - virker den ikke.

Skrevet

Er det en kg-artikkel du har hentet dette fra? link?

Hvis disse produktene var så bra ville de ikke blitt solgt gjennom tv-shop.

Skrevet
Er det en kg-artikkel du har hentet dette fra? link?

Hvis disse produktene var så bra ville de ikke blitt solgt gjennom tv-shop.

Ja, ikke sant. vet ikke hvorfor men jeg har en formening om at ting fra tv shop osv er bare tull og tøys... men men.. har ingen erfariung med ting derfra.

her er linken:

http://www.kvinneguiden.no/magasin/skjonnh..._kvisene-/42576

Skrevet

Hvis det må selges på tv-shop og ikke omtaes i skjønnhetsblader som Allure, ville jeg bitt mistensksom. At Jessica Simposon stiller opp betyr ingenting, hun får godt betalt for det.

Sats på produkter fra hudpleier.

Skrevet

Jeg har prøvd det!

Vel å merke så hadde jeg helt feil hud for denne serien, jeg var plaget av kviser men det fordi jeg hadde sensitiv hud og ikke brukte rette produkter, mens denne serien er laget for folk med fet hud.

Jeg tror du bør ha MEGET fet hud for at denne serien skal virke bra på deg, fordi den tørket ut huden min på en måte som jeg aldri har opplevd før. Det var helt grusomt. Så mark my words: du må ha MEGET fet hud. Tviler på at Jessica Simpson og alle de andre kjendisene som reklamerer for den kan ha hatt sånn hud..

Har du uren hud så gå heller for Dermalogica sine produkter mot uren hud (anti-bac heter de, så vidt jeg husker). De skal være de beste på markedet! Tror det har noe med at den jobber med huden ved hjelp av naturlige urter og uten å forsøke å tørke den ut. Proactive bruker nok mye kjemiske produkter som jeg tror skader mer enn det hjelper. Du finner ihvertall Dermalogica-produktene på www.strawberrynet.com.

:)

Skrevet

Jeg har prøvd den! Huden min ble helt uttørket, og jeg fikk ikke mindre kviser. Jeg kjøper den ikke igjen, og du finner helt sikkert bedre hjelp i en hudpleiesalong.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...