AUF Skrevet 5. april 2003 #41 Del Skrevet 5. april 2003 Ved ONS BRUKER man KONDOM!!!!!! Noe annet er helt idiotisk! En ONS er nok til at man får HIV. Det er dødelig det!!!!! :-? Man kan jo også få masse andre ekle sykdommer som man bl.a. kan bli steril av. men jeg må innrømme at jeg aldri har brukt det. Det er så vidt jeg husker mine ONS :oops: (3 stk tror jeg) Har heldigvis sluppet lett fra det. Men hadde hjertet i halsen etter hver gang i ukene som fulgte før jeg fikk time til legen... TENK om jeg hadd blitt smittet av HIV da!! :o NEI folkens, BRUK hjernen, BRUK kondom!!!!!!v :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kopfzerbrechen Skrevet 5. april 2003 #42 Del Skrevet 5. april 2003 du Kopf osv. det er vel ingen (ei heller silje 22) som syns det hun har gjort er bra eller lurt eller rett... man kan jo si at hun har fått skikkelig svi for det fæle hun har gjort - en skikkelig lærepenge... Holder ikke det da? Skal vi her inne være dommere over henne og liksom gni det inn hvor fæl hun er? (hun er sikkert ikke storfornøyd med egen innsats).. Alle gjør vi vel feil, men de færreste av oss får svi slik hun får... Og du Kopf osv kan jo bare sette deg på din høye hest og ri videre eller noe i den duren. Den psykiske straffen kan aldri bli streng nok!! Samfunnet trenger å se syndebukker, de som gjør noe galt må få svi i offentlighet, for å sette eksempler på hva som skjer når de gjør noe galt! Derfor må silje22 betale sin pris for sin naive dumhet, men hun må også bli minnet på det i senere tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. april 2003 #43 Del Skrevet 5. april 2003 Enn du da, herr kopfenhölle: har du gjort noe du trenger psykisk straff for? Neida, tullet bare. Du har helt rett. La oss straffe henne! Hvordan skal det skje? Steining, gapestokk, eller skal vi bare stå i ring rundt henne og peke på henne mens vi roper ekle ting? Det er dårlig å være utro og det er dårlig å ha ONS uten å bruke kondom. Er vi enige?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kopfzerbrechen Skrevet 5. april 2003 #44 Del Skrevet 5. april 2003 Ikke ta meg så alvorlig bokstavelig, jeg tenker ikke på straffer som ble utøvd på 1800 tallet men: At jenta som er utro må ta straffen sin for det. Det kan være mange slike straffer, som ofte er helt uungåelige. Her er noen av gjengangerene: 1. Kjæresten som hun trodde var mannen i hennes liv forlater henne pga utroskapen. 2. Hun får alltid stempelet på seg som "utro". Husk ordtaket: "En gang utro, alltid utro" Sier ikke at dette alltid stemmer, men det er noe viktig i det. 3. Fremtidige potensielle kjærester vil kanskje ikke risikere å være sammen med henne på grunn av hennes fortid. 4. Og ikke minst i dette tilfellet: Hun skal ha et barn som ble skapt ved utroskap. Her er det tre parter som må lide: Den fordratte, den utro moren og det stakkars barnet som sannsynligvis ikke får en barndom som andre vanlige barn får. Ofte stemplet som "løsunge". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 6. april 2003 #45 Del Skrevet 6. april 2003 og det stakkars barnet som sannsynligvis ikke får en barndom som andre vanlige barn får. Ofte stemplet som "løsunge". Og HVEM er det som må gå rundt og stemple "slike" barn? Jepp, slike snerversynte som mener de må få straff. Leeeenge siden sist jeg hørte ordet "løsunge" bli brukt, faktisk aldri hørt det bli brukt. Kom deg frem til nåtiden, vi er i 2003 allerede. Og den straffen du mener hun bør få? Slapp av, den har allerede startet. Sannsynligvis kommer den hardeste straffen fra henne selv. Kan vi NÅ la saken ligge? Og holde oss til tema? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 6. april 2003 #46 Del Skrevet 6. april 2003 Aldri hatt ons og kunne ikke tenkt meg det heller... Lever uansett i et godt parforhold. Men skulle jeg i teorien hatt et ons, så skulle jeg definitivt brukt kondom!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #47 Del Skrevet 6. april 2003 Hr hattt en del ons, men har sjelden brukt kondom. Vet jo at det er dumt, men du tenker ikke alltid så langt i fylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 6. april 2003 #48 Del Skrevet 6. april 2003 Hr hattt en del ons' date=' men har sjelden brukt kondom. Vet jo at det er dumt, men du tenker ikke alltid så langt i fylla.[/quote'] Da burde man kanskje vurdere å kutte ned på drikkinga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #49 Del Skrevet 6. april 2003 Det er et ansvar på begge parter til å beskytte seg. Gravid etter ons? Ja da er du ille ute å kjøre, men hvordan turde du det etter bare ons+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 7. april 2003 #50 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg er singel, og jeg har hatt noen ONS, og jeg har vert gal nok til å ikke bruke kondom flere ganger. Fordømmer ingen, enhver får styre livet sitt.Det er tragisk å bli gravid på denne måten,ikke sikkert man vet hvem som er faren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 8. april 2003 #51 Del Skrevet 8. april 2003 Da jeg var singel kunne det som jeg har skrevet i et innlegg tidligere hende at jeg hadde ONS. Men da var det på en måte en selvfølge for min del at han brukte kondom. Kunne ikke tenkt meg noe annet! "Living On The Edge" er ikke mitt motto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå