Gjest Embla s Skrevet 3. april 2003 #21 Del Skrevet 3. april 2003 Situasjonen er veldig kjip, for jeg hadde sex med kjæresten min dagen før jeg hadde ONS. Vi har prøvd en stud, uten å lykkes. Jeg tror egentlig at det er ONS som er faren. Det byr jo på enda flere problemer... Silje Men; hvorfor vil du så gjerne ha barn med en mann du bedrar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje22 Skrevet 3. april 2003 #22 Del Skrevet 3. april 2003 Det at jeg hadde ONS var noe som aldri skulle skjedd. Det er et resultat av en kvelds dumhet. Jeg er veldig skuffet over at jeg kunne la dette skje, men nå har det skjedd og jeg kan dessverre ikke gjøre det ugjort. Det at jeg er blitt gravid jeg saken enda verre. Jeg er veldig glad i kjæresten min og vi har liksom "planlagt" resten av tiden vår sammen. Men nå kan det sa ut som det går til helvete. Føler meg ikke særlig høy i hatten nei. Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 3. april 2003 #23 Del Skrevet 3. april 2003 Da tror jeg ærlig talt jeg ville ha valgt abort var jeg deg.. Men det er jo noe du må finne ut av. Du får ha lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 3. april 2003 #24 Del Skrevet 3. april 2003 Vet du sikkert at du er gravid da? Lykke til, det trenger du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 3. april 2003 #25 Del Skrevet 3. april 2003 Synes det er skremmende at så mange ikke bruker kondom ved tilfeldig sex :o :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje22 Skrevet 3. april 2003 #26 Del Skrevet 3. april 2003 Ja jeg er hundre prosent sikker på at jeg er gravid, og legen min har bekreftet det. har også fått noen symptomer som tilsier at jeg er de... Ved en eventuell abort (som jeg i utgangspunktet er i mot) så må dette være en avgjørelse jeg og kjæresten min tar. Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robert Skrevet 4. april 2003 #27 Del Skrevet 4. april 2003 Man høster hva man sår... Ved en eventuell abort (som jeg i utgangspunktet er i mot) så må dette være en avgjørelse jeg og kjæresten min tar. Har du altså fortalt han hvordan situasjonen er? Jeg synes i hvert fall du skylder han såpass. Jeg er veldig glad i kjæresten min og vi har liksom "planlagt" resten av tiden vår sammen. Veldig glad i han liksom... Glad nok i han til å bedra han! Jeg synes synd på typen din, silje22. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 4. april 2003 #28 Del Skrevet 4. april 2003 Bruk kondom ved ONS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 4. april 2003 #29 Del Skrevet 4. april 2003 Silje trenger sikkert ikke å på minnes om å bruke kondom ved ONS... Tror heller ikke hun trenger moralske råd akkurat nå, hun er jo gravid, det er ingen dersom, hvis, i fall- situasjon. Føler oppriktig med deg, Silje. Tror du burde snakke med kjæresten din så fort som mulig, vet ikke om det er mulig å DNA-teste fosteret før fødselen, det ville jeg i tilfelle undersøkt. Klem, Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 4. april 2003 #30 Del Skrevet 4. april 2003 silje22: Hvorfor gjør du sånn...? Du vet vel at sånt byr på problemer uansett om man blir gravid eller ikke..? Og hva fikk deg i det hele tatt til å begå en sånn dumhet når du allikevel sier at du er så glad i kjæresten din? Hva sier forresten han til dette, for du har vel i det minste fortalt ham det..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 4. april 2003 #31 Del Skrevet 4. april 2003 Lisa-Beth: Vel, hvis det er meg du sikter til nå med tanke på at jeg i et innlegg over skrev "BRUK KONDOM VED ONS", så var det ikke silje22 den var spesielt rettet mot. Temaet her er faktisk beskyttelse ved ONS, og hvor flinke vi jenter er til å bruke det ved ONS (temaet er ikke silje22)..så det var nok mer en liten oppfordring fra meg til de andre her det jeg skrev. Men silje22 er jo et godt eksempel på at min oppfordring om bruk av kondom ved ONS er ganske smart da i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 4. april 2003 #32 Del Skrevet 4. april 2003 Foreslår å eventuelt opprette en egen tråd for Silje, om hun ønsker det selv. Om andre ønsker å diskutere saken, er det kanskje en idè å opprette en nøytral tråd om dette. Til saken: Selvsagt skal man bruke kondom ved one night stands. Selvsagt er det ikke alltid man gjør det man burde gjort. Selvsagt må man da ta konsekvensene av dette. ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje22 Skrevet 4. april 2003 #33 Del Skrevet 4. april 2003 Kan godt la være å opprette en ny trod bare for min del. har ikke så veldig stort behov for å fortelle gud og hvermann om min store tabbe. Hvis dere lurer på noe får dere heller pm meg da. Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. april 2003 #34 Del Skrevet 4. april 2003 disse nye debatantene suger noe skikkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje22 Skrevet 4. april 2003 #35 Del Skrevet 4. april 2003 ja ikke sant........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kopfzerbrechen Skrevet 4. april 2003 #36 Del Skrevet 4. april 2003 HERREGUD!!!! Klarer ikke folk holde seg unna sex EN ENKEL dag?? Silje22, du fortjener ikke annet enn at kjæresten din går fra deg, og at du sitter igjen med et barn uten far. Du fortjener ikke han. Innlegget er endret. Hege (mod) www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje22 Skrevet 4. april 2003 #37 Del Skrevet 4. april 2003 Takk for den kopfzerbrechen. Ikke det at jeg er helt uenig med deg. Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. april 2003 #38 Del Skrevet 4. april 2003 kopfzerbrechen Ute å vifter med den moraliserende labben igjen ja... d er vel den eneste du har anledning til å vifte med kan jeg tenke meg...' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kopfzerbrechen Skrevet 4. april 2003 #39 Del Skrevet 4. april 2003 Hei, ikke døm meg fordi at hvis jeg prøver å ta sats så penetrerer jeg ihvertfall en navle! Men sexysadie, prøv nå uten å komme med billige usakelige kommentarer som alltid, støtter du det silje22 har gjort? Være sammen med en kjæreste som man prøver å få barn med, men er utro og får barn med en annen, dagen etter silje22 og kjæresten har hatt sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. april 2003 #40 Del Skrevet 5. april 2003 du Kopf osv. det er vel ingen (ei heller silje 22) som syns det hun har gjort er bra eller lurt eller rett... man kan jo si at hun har fått skikkelig svi for det fæle hun har gjort - en skikkelig lærepenge... Holder ikke det da? Skal vi her inne være dommere over henne og liksom gni det inn hvor fæl hun er? (hun er sikkert ikke storfornøyd med egen innsats).. Alle gjør vi vel feil, men de færreste av oss får svi slik hun får... Og du Kopf osv kan jo bare sette deg på din høye hest og ri videre eller noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå