Gå til innhold

kondom ved ons

Anbefalte innlegg

Gjest jente21
Skrevet

Leste en plass at nordmenn er dårligst til å beskytte seg ved tilfeldig sex..

Lurer på hvor vanlig det er å bruke kondom på ONS.. Må selv innrømme at jeg sjelden har brukt det, og jeg har hatt en del ons.

Men har aldri fått noen sykdommer, men et par venniner har vært uheldige..

Så hvor flinke er dere jentergutter til å beskytte dere.. :)

HA EN GOD DAG :briller:

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Når jeg leser slike undersøkelser begynner jeg å lure på hva som foregår ooppi hodene til folk. Vi skulle skamme oss!

Minnie

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg syns det er en selvfølge å bruke kondom ved ONS!

Kverula har talt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har bare hatt 4 ons, men brukte kondom bare en gang. Den siste gangen ble jeg gravid, så sånn ble sønnen min til. BRUK KONDOM. Er ikke bare gøy å være alenemor. Du står heller ikke akkurat på ønskelista til de fleste menn heller.

Skrevet

Aldri brukt kondom ved ONS :oops:

Vært like heldig hver gang og unnsluppet sykdommer... Ja, hva er det som foregår oppi hodene våre? :roll:

Skam meg

Gjest indiangranny
Skrevet

Det er slik hos enkelte menn at når p i k k e n står er vettet borte,og da glemmer de kondomet.Men det jo ikke bare mennene som skal beskytte seg da,men kondomet er det sikreste mot kjønnsykdommer og Hiv.

hilsen

Gjest sexysadie
Skrevet

Tror enkelte damer har problemer med å kreve kondom fordi man blir sett på som billig eller for å ødelegge den gode stemningen.

Av samme grunner tror jeg også at kvinner vegrer seg for selv å kjøpe og bringe med seg kondomer når de er ute på byen.

Men d er jo bare å ha dem i veska damer, liksom lebestiften....

Gjest Cruella
Skrevet

Kan ikke skjønne at man kan være så korttenkt å unnlate kondom ved ONS.

:o

Er det mulig å være så naiv at man ikke tror kjønnssykdommer og alskens dritt ikke rammer en selv???

L-B

:roll:

Skrevet

Det sier seg jo selv at kondom er det beste alternativet hvis du har ons. Har selv hatt en del, og har brukt kondom halvparten av gangene kanskje.

Men det er mitt valg, og grunnen til at vi ikke har brukt kondom er at vi ikke alltid har hatt en. Og det er jo mye bedre uten kondom.. 8)

Men det er bare en selv det kan gå utover hvis en ikke bruker.

Skrevet
Men det er bare en selv det kan gå utover hvis en ikke bruker.

Hva hvis du blir gravid, og ikke tar abort og får et barn som må oppleve sin barndom og sitt liv uten en far, ved å vite at det kom til ved en one night stand. Barnet ville sannsynligvis får alvorlige psykiske komplikasjoner, i de aller fleste tilfeller. Alle vil vite hvem foreldrene sine er, alle vil ha begge foreldrene sine der. Og det får det ikke, ved slikt tilfelle ved ONS.

Gjest Embla s
Skrevet
[ Barnet ville sannsynligvis får alvorlige psykiske komplikasjoner' date= i de aller fleste tilfeller.

Dette var kanskje litt drøyt? (selv om det ikke er noen ønskesituasjon)!

og:

Jeg tror ikke damer syns det er flaut å ha kondom i veska. Det vitner om at man er oppegående og bevisst. Om man allikevel har ONS så er man vel ikke billigere om man har kondom (og har tenkt at det kan skje) enn om man ikke har kondom (for "jeg gjør jo egentlig ikke sånn, jeg er ikke sånn").

Hvis det hadde vært aktuelt for meg med ONS hadde jeg selvfølgelig hatt kondomer. Overhodet ikke flaut, det er flauere å få sykdommer!

'
Skrevet

Det er ikke bare en selv det kan gå ut over..

Hva om du blir smittet av Hiv eller en annen kjønnssykdom. Veldig ofte har du ingen symptomer men kan alikevel smitte andre....

Er du Hiv smittet vet du ikke om det før du får Aids eller tar en Hiv-test.

Og hva om du blir gravid?? Da vil barnet ditt bli født Hiv smittet..

Så det er ikke bare deg selv det går ut over..

Gjest Scampi
Skrevet

Og her satt Scampi storøyd og lurte veldig på hva ONS betydde!! Ikke kondomer på onsdag!! :o :hoho:Kanskje det har med å gjøre at det er et ukjent begrep for stakkars lille meg....

Jaja, i alle fall synes jeg det er helt hårreisende at folk ikke tenker seg litt bedre om. Fyttirakkern for en sjanse å ta..! Men vi kan vel alle bare stå til regning for våre egne handlinger når alt kommer til alt. :)

Skrevet

Jeg kan ikke si at jeg har hatt så mange ONS, men den siste gangen jeg hadde det, gikk det riktig galt. Jeg pådro meg ikke noen sykdommer, men nå er jeg gravid, og jeg tror kanskje det er han som er faren.

Hvis det viser seg at det er ONS som er faren, vet jeg ikke helt hva jeg skal fortelle ungen, men er det typen min sitt så er det jo ikke noe problem. Tror vel ikke ungen får så veldig psykiske problemer, men hvis han/hun spør så må jeg fortelle det som det er.

Silje

Gjest Embla s
Skrevet

Hvordan finner du ut hvem som er faren? Skjønner jo at du kan regne deg fram til om ONS er aktuell eller ikke, men da kan vel kjæresten din være like aktuell eller?

Uff, tror du er i en kjip situasjon :(

Skrevet

Situasjonen er veldig kjip, for jeg hadde sex med kjæresten min dagen før jeg hadde ONS. Vi har prøvd en stud, uten å lykkes. Jeg tror egentlig at det er ONS som er faren. Det byr jo på enda flere problemer... :(

Silje

Gjest Embla s
Skrevet

Jammen hva skal du gjøre da? Huff! :( Dette var ille.. Tenker du å fortelle kjæresten din hva du har gjort? Hvorfor tror du ONS er faren?

ps: Lykke til, det tror jeg du trenger nå!

Skrevet

Jeg må jo fortelle han det. Vil ikke late som at det er hans, for så å finne ut ved fødelen at at umulig kan være hans.

grunnen til at jeg tror det er ONS som er faren er at jeg og kjæresten min har prøvd en stund uten at noe har skjedd.

Kondom er absolutt å anbefale ved ONS...

Takk for lykkeønskningene. De vil jeg trenge.

Silje

Skrevet

Ehm.. la meg få noe klart her...

Hadde du sex med kjæresten din og ONS dagen etter??? :o :o

*håpe på det beste*

Skrevet
Og her satt Scampi storøyd og lurte veldig på hva ONS betydde!! Ikke kondomer på onsdag!! :o   :hoho:  

:hoho::hoho::hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...