snups Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 det er disse håndtaka om skal til pers nå!! men er det noen gode måter der ute som dere kan anbefale? selv vet jeg kun om sideliggende situps, men synes dette er så kjedlig i lengden at det må kunne være andre måter også. bort skal dem i alle fall!!
Gjest Deception Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Det som må til er nok god, gammeldags utholdenhetstrening, av den typen som får hjertet til å slå fortere. Du kan ikke punktslanke visse områder, men siden håndtak gjerne består av fett, vil det hjelpe å forbrenne fett generelt=>utholdenhetstrening.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 utholdenhetstrening ja. men også øvelser for mage og rygg er veldig effektive, jeg FØLER meg i alle fall mer fast i fisken når jeg går på sånne timer. altså litt pilatesaktig.
Supraspinatus Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 utholdenhetstrening ja. men også øvelser for mage og rygg er veldig effektive, jeg FØLER meg i alle fall mer fast i fisken når jeg går på sånne timer. altså litt pilatesaktig. Det er ingen tvil om at mage og rygg trening bidrar til å styrke musklene i regionen, men for å brenne fett er det nok god gammeldags utholdenhetstrening som gjelder. Det viktigste er at du spiser mindre energi per dag, enn det du forbruker. Når du trener går det daglige energiforbruket opp. Rask gange (pulsområde 55-60% av maks) i 1-1,5 time sies å være effektiv til fettforbrenning. Men som sagt, du går ikke ned i fettprosent om du ikke inntar mindre energi enn du bruker.
Gjest Nedfall Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Men som sagt, du går ikke ned i fettprosent om du ikke inntar mindre energi enn du bruker. ..eller forbruker mer energi enn du tar inn. Egentlig det samme, men tror det er lurt å begynne der, mange henger seg opp i ant kalorier, når første pri egentlig burde være å ta seg i nakken og komme seg opp og ut ! Så kan man justere kosten etterhvert..
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 blablabla, selvfølgelig må det fettforbrenning til, men også STYRKE i form av coretrening som mage/rygg er kjempebra; holdningen blir bedre og man blir fastere i fisken, noe som er viktig for meg i alle fall.
Supraspinatus Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 ..eller forbruker mer energi enn du tar inn. Egentlig det samme, men tror det er lurt å begynne der, mange henger seg opp i ant kalorier, når første pri egentlig burde være å ta seg i nakken og komme seg opp og ut ! Så kan man justere kosten etterhvert.. Au! Det er en balanse, for noen er det lettere å justere kosten enn å begynne å trene. Det skal imidlertid mye trening til hver dag hvis man ikke vil justere energi-inntaket. Det går jo an å legge det opp i forskjellige faser da. Der første fase går ut på å trene Trene 3-4 ganger i uken: uke 1-3 - Trening, ingen kost-regulering uke 4-X - Trening, reduksjon med 200kcal per dag
Supraspinatus Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 blablabla, selvfølgelig må det fettforbrenning til, men også STYRKE i form av coretrening som mage/rygg er kjempebra; holdningen blir bedre og man blir fastere i fisken, noe som er viktig for meg i alle fall. Du mister troverdighet ved å si sånt i innlegget. Men på en annen side. Styrketrening er bra, og det bidrar også til at forbrenningen er høyere, selv når man ikke trener. Jeg foreslår likevel å begynne i det rolige, slik at man ikke blir lei etter dag 2.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 so? om jeg mister troverdighet ift til deg spiller ingen rolle. jeg vet litt om å gå ned i vekt, og litt om trening, så jeg føler meg ganske stødig i det her. sideflesket mitt har økt etter at jeg har blitt slappere ift raske karber, og at jeg har bortprioritert mage/ryggtrening - en dårlig kombinasjon. har imidlertid trent masse kardio og annen styrke - 5 g i uka. men nå er det nok, sideflesket skal bort, jeg vet hvordan, nå gjenstår bare gjennomføringen!
Supraspinatus Skrevet 11. september 2007 #10 Skrevet 11. september 2007 so? om jeg mister troverdighet ift til deg spiller ingen rolle. jeg vet litt om å gå ned i vekt, og litt om trening, så jeg føler meg ganske stødig i det her. Det er mulig du er veldig stødig, jeg har aldri påstått at du ikke er. Men når du avfeier andres innlegg med "blablabla", så vil nok de som leser det ta innlegget ditt mindre seriøst. Trening er ikke en eksakt vitenskap, det er mye som virker for noen som ikke virker for andre. Du må nesten finne det som passer deg. At du har funnet det, er bra.
aline Skrevet 12. september 2007 #11 Skrevet 12. september 2007 so? om jeg mister troverdighet ift til deg spiller ingen rolle. jeg vet litt om å gå ned i vekt, og litt om trening, så jeg føler meg ganske stødig i det her. sideflesket mitt har økt etter at jeg har blitt slappere ift raske karber, og at jeg har bortprioritert mage/ryggtrening - en dårlig kombinasjon. har imidlertid trent masse kardio og annen styrke - 5 g i uka. men nå er det nok, sideflesket skal bort, jeg vet hvordan, nå gjenstår bare gjennomføringen! hvorfor i alle dager spør du når du sitter med det eneste riktige (for deg) svaret og alt andre sier bare er svada? og dersom det faktisk er FETT, og du vet så ille mye om trening og sånt, så VET du at punktslanking ikke er mulig. PunktTRENING ja, trene opp og styrke/stramme muskler, men ikke FETTET. Men alt det vet du jo, og bryr deg overhode ikke om, så hvorfor skrev du innlegget?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå