Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Hvor får dere de i fra? Jeg vil også ha
Gjest Borghild Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Jeg får det fordi jeg er vip kunde hos esthetique. Legger igjen endel penger der for å si det sånn. Har vip kort og greier. :-D
Gjest Deception Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Jeg får det fordi jeg er vip kunde hos esthetique. Legger igjen endel penger der for å si det sånn. Har vip kort og greier. :-D Og jeg har lagt merke til at dersom jeg ikke er så flittig kunde i en periode, uteblir plutselig prøvene.
Gjest Blanca Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Jeg får det fordi jeg er vip kunde hos esthetique. Legger igjen endel penger der for å si det sånn. Har vip kort og greier. :-D Samme her. Men jeg tror ikke man kan be om et slikt medlemskap (kjenner noen som har spurt), det er opp til dragene bak disken om du er verdig et slikt kort .
Gjest Borghild Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Hehe drager. :-D Er nok bare de som handler mest som får. Jeg har handlet på samme parfymeri i årevis og har hatt dette kortet i nesten 3 år nå. Ihvertfall over 2 år.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Jeg har også et slikt kort, bare så synd at jeg glemmer å ta det frem når jeg handler, så der må jeg virkelig skjerpe meg.
Cilla Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 (endret) Samme her. Men jeg tror ikke man kan be om et slikt medlemskap (kjenner noen som har spurt), det er opp til dragene bak disken om du er verdig et slikt kort . Jeg handler stort sett bare i samme parfymeri, og for et par år siden tilbydde dama meg et vip-kort. Hun sa de ga slike kort til kunder som handlet en del og som de kjente igjen. Jeg bruker det hver gang jeg handler i en esthetique-butikk, har ikke tenkt over at det er noen sammenheng mellom hvor mye en handler og hvor ofte en får prøver. Har fått 2 prøver siste ukene og har ikke handlet der på noen måneder faktisk! Endret 12. september 2007 av Cilla
Gjest Miss Dragon Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 Samme her. Men jeg tror ikke man kan be om et slikt medlemskap (kjenner noen som har spurt), det er opp til dragene bak disken om du er verdig et slikt kort . Liker å høre at jeg er en drage jeg jobber selv i parfymeri og føler ikke akkurat at jeg spruter flammer på alle som kommer inn, tvert om. Vi får høre hver dag hvor hyggelige vi er. Kanskje vi er unntaket hvem vet. Uansett så er disse VIP-kortene beregnet på gode kunder som handler ofte og gjerne mye. Og ja, det er opp til oss å vurdere om du er en kunde som "fortjener" det el ikke, men det er ikke alltid like lett å ta en slik vurdering. Uansett, de prøvene du får tilsendt er prøver som finnes hos oss (såfremt vi ikke er tomme), så du får ikke noe "mer" enn andre hvis du er VIP, du får det bare i posten. Vi gir med prøver når du handler også, så spør gjerne om vi har noe du er nysgjerrig på noe spesielt. Men er ikke alltid vi har, så da får du det beste alternativet. Folk har det med at parfymeri-damer er så utrolig fisefine, vel...nå er det 2007 og ting har forandret seg, ihvertfall mange steder. Synd hvis du har opplevd fisefine damer som ser "ned" på deg, da har du mange andre steder å utforske hvor det jobber helt normale jenter/damer, som er akkurat som alle andre jenter/damer, bare at det er jobben vår å hjelpe dere der ute å finne fram det beste for dere. That's it. Jeg tror ihvertfall ikke jeg er noe bedre enn noen av kundene mine, jeg syns jeg møter masse søte og kule jenter i alle aldre, og liker godt å sende med noe ekstra når man handler, noe som er på sin plass. Det er ikke alltid vi har så mye, andre ganger kan vi skjemme dere bort med flotte ting. Nå har jeg sagt mitt, hilsen en skummel parfymeridame som vil overfalle deg og tygge på lommeboka di med en gang du kommer inn i butikken min (yeah right...den var til alle dere som rømmer unna bare jeg ser på dere...haha, det verste som kan skje er at jeg smiler og spør om du vil ha hjelp til noe)
Opal Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 Liker å høre at jeg er en drage jeg jobber selv i parfymeri og føler ikke akkurat at jeg spruter flammer på alle som kommer inn, tvert om. Vi får høre hver dag hvor hyggelige vi er. Du jobber sikkert ikke på parfymeri her i gokk, for der ser de jammen ut som drager Hun som eier det ser så bisk ut, og virker ikke akkurat imøtekommende hvis man spør om hjelp, så det er på grunn av henne at jeg ikke handler der. De tyggegummi-slafsende ekstrahjelpene hennes er grunn nummer to Heldigvis er de hjelpsomme andre steder..
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #10 Skrevet 14. oktober 2007 øøhh, jeg trodde hun som skrev 'dragene bak disken' mente at de så ut som drags fordi de har så mye sminke etc..??? :O :P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå