MrsC Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Nå har jeg sett flere som går med tørkle og luer med dødningehode på og nå lurer jeg på hva det merket heter. Jeg bor i Oslo, så om noen vet om konkrete butikker som fører dette i hovedstaden ville det vært supert.
Mischa Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Det var vel Alexander McQueen som startet trenden med tørkler med dødninghode, i ettertid har det kommet mange kopier og etterligninger. Vet riktignok ikke om det er det du har sett.. Her er et eksempel
MrsC Skrevet 11. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2007 Jepp, det er mest tørklene jeg har sett (ser ut som silke?), men dessverre ikke på noen jeg kjenner, så aner ikke om det har vært ekte eller falsk Vet du om noen butikker som fører de ekte, eller om noen nettbutikker? Skal jeg først kjøpe kan det like gjerne være ekte vare.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Så du vil betale tusenvis for et skjerf som nå strengt tatt er ut?
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Har de ikke sånne på H&M, da? Og så fikk man det med i TOPP for en stund siden. Tror egentlig ikke det er så vanskelig å finne, emo-stilen har jo vert en stund.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 mcqueen sjal er neppe ute og vil vel heller aldri bli det. Han kommer med nye farver hver sesong. Men dyre er de. Flere hundre pund per stykk. Vil du ha det så kjøp for all del det ordentlige sjalet. Alt annet er bare billig kopi på linje med fake vuitton vesker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå