Gjest Gjest_linda_* Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Er det noen som vet om man kan ta ut 1.000 000 kr i banken? I kontanter? Hva vil de si i banken? Vil det bli noe spørsmål om hva pengene skal brukes til osv...?
Susan Sto Helit Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Er det noen som vet om man kan ta ut 1.000 000 kr i banken? I kontanter? Hva vil de si i banken? Vil det bli noe spørsmål om hva pengene skal brukes til osv...? Om du vil ta ut så stort beløp, så må du på forhånd varsle banken. Og det vil sannsynligvis bli spørsmål om hva du skal bruke dem til, ja.
Gjest Yoletta Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Jeg tok ut 15.000 i kontanter her om dagen, og fikk ikke et spørsmål om hva jeg skulle bruke det til...
Gjenglemt sykkellås Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Jeg tok ut 15.000 i kontanter her om dagen, og fikk ikke et spørsmål om hva jeg skulle bruke det til... Det er en vesentlig forskjell på 15.000 og en million kroner. Men ja, man må i hvert fall varsle banken - noe mer aner jeg ikke, for det har utrolig nok aldri vært aktuelt dessverre...
Gjest Yoletta Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Sorry...leste helt feil jeg... men jepp..det er en helt klar forskjell tror jeg går hjem for dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå