Gjest Corto Maltese Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Svaret er nei. De er kaldblodige mordere http://www.obh3.com/photos/PRICELESS%20PIC...rabbit_wolf.jpg
Trampe Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Så søt. Hadde en kanin som jagde den digre monsen vår. Det var litt moro å se på, hun var illsint og jagde ham veggimellom om han prøvde seg. Så de er ikke bare søte nei.
Gjest Kristin_ Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Hihi. Det trodde jeg da alle som hadde sett The Holy Grail allerede visste
Gjest Moromann Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Hihi. Det trodde jeg da alle som hadde sett The Holy Grail allerede visste LOOK AT THE BONES !! Søte ekorn er ikke så ufarlige de heller..
Gjest Britt Banditt Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Oi Anya hadde rett jo. Jeg tenkte på henne jeg også.
Knøttet Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Oi Anya hadde rett jo. Bunnie aren't just cute like everybody supposes They got them hoppy legs and twitchy little noses And what's with all the carrots What do they need such good eyesight for anyways? Bunnies! Bunnies! It must be bunnies! Or maybe midgets...
Gjest Britt Banditt Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Bunnie aren't just cute like everybody supposes They got them hoppy legs and twitchy little noses And what's with all the carrots What do they need such good eyesight for anyways? Bunnies! Bunnies! It must be bunnies! Or maybe midgets...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå