Gjest Gjest Skrevet 17. september 2007 #81 Skrevet 17. september 2007 TS: Jeg er faktisk enig med deg. Ser ikke på meg selv som hverken overfladisk eller selvopptatt, men vet jo at jeg er intelligent, pen og har "klasse". Mister fort interessen for menn som viser at de tar hva som helst... Ønsker meg menn som sikter seg inn på mitt "nivå" ved valg av partner (også når det kun er snakk om sex-partner). Føler meg selvsagt mindre utvalgt og verdsatt for nettopp mine kvaliteter om mannen viser seg å ikke ha kriterier overhodet. Hei igjen TS! Fint at du prøver deg med forskjellige navn for å dekke opp for latterlighetene dine
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2007 #82 Skrevet 17. september 2007 Hei igjen TS! Fint at du prøver deg med forskjellige navn for å dekke opp for latterlighetene dine Jeg som har skrevet posten du siterer, men jeg er ikke trådstarter. Skjønner tankegangen din. Når det har vært diskutert temaer jeg er svært uenig i, og det dukker opp gjestesvar som sympatiserer med trådstarter, så har jeg også i mitt stille sinn tenkt at her er det TS som produserer svar som er enig med hans/hennes argumenter. Men det er ikke tilfelle her. Er ikke alltid utenkelig at det finnes mer enn ett menneske på en forumside som er uenig med deg!
caso Skrevet 17. september 2007 #83 Skrevet 17. september 2007 Oh! Laaaaang tråd, arti innlegg i starten. Må ærlig inrømme at jeg skippa glatt de fleste svarene, litt for mye godt lesestoff for i kveld Men, jeg måtte bare si at jeg fikk deja vu. Er du x'n min? Hun hadde akkurat slike tanker om seg selv og menn. Forutsetningen for slike tanker er jo selvsagt at de kan backes opp i virkeligheten. Stemmer det med virkeligheten det du føler det der, så er det bare flotters. For DEG, vel å merke.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2007 #84 Skrevet 17. september 2007 man får det man sår.. altså med det mener jeg, at når du legger ut bilder kroppen din signaliserer du kun SEX! altså da er det slike menn som bare er ute etter en ting også som kontakter deg
Gjest vsn Skrevet 18. september 2007 #85 Skrevet 18. september 2007 Derfor venter jeg heller ikke at de skal tenne på meg om jeg blir gravid eller kommer ut for en ulykke, (to sider av samme sak, egentlig ). Det var skikkelig umodent sagt. Å få unge er et fantastisk under. Det er ingen ulykke.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #86 Skrevet 19. september 2007 Jeg opprettet profil på et datingsted på nett for litt siden. Lastet opp bilde av kroppen min, uten ansikt. Bildene er smakfulle, og jeg ser veldig bra ut. Har en flott kropp jeg absolutt er stolt av. Jeg ble selfølgelig bombardert av meldinger fra menn. Noen silte jeg ut med en gang, og andre fortsatte jeg å utveksle meldinger med. Man siler jo ut flere etterhvert som man får et skikkelig inntrykk av dem. Til slutt satt jeg igjen med en gruppe flotte, oppegående menn som det var mulig å føre en samtale med. Slike som damer faktisk er tiltrukket av, og som lett kunne få en jente på mitt nivå. Jeg liker menn som har klare kriterier på hva de er tiltrukket av, og som jeg faller inn under. Akkurat som jeg har kriterier for menn, og jeg dater ikke utenfor disse. Grovt sett kan man si jeg liker de kjekke, pene og intelligente. Slikt kommer jo etterhvert opp i samtalen, og de gir meg sine kriterier. De er ikke lite kravstore, men det liker jeg, for jeg oppfyller kravene. Men jeg er skeptisk av meg. Kan man stole på menn? For å svare på dette opprettet jeg etpar køddeprofiler, med én feit og én stygg dame. Begge med en profiltekst som ikke akkurat vitner om oppegående personligheter. Det som overrasket meg var at disse også fikk mye respons. Noen fra menn som tydeligvis sikter i den "leaguen", og som ikke kan vente å få bedre. Så var det en god del av de mennene jeg fikk meldinger av på min ekte profil, som jeg ikke gadd å svare eller silte ut etterhvert. Det er helt greit, de må jo få seg litt de også. Men det som irriterer meg en smule er at de mennene som hadde beskrevet sine kriterier for meg (som jeg fortsatt har kontakt med) også kontaktet disse fake profilene. De er jo selfølgelig frie til å gjøre det, for jeg eier de ikke, men jeg hadde helst sett at de la seg etter noen som er ca på mitt nivå. Er så forbanna turnoff med mannfolk som legger seg etter alt med puls. Eier de ikke stolthet? Jeg hadde vert dritflau over å ha pult på mine falske profiler. Man har jo en viss standard.. eller er det bare meg..? Jeg har ihverfall mistet helt smaken på de mennene. Samtidig så brukte jeg de falske profilene til å kontakte noen av de mennene jeg liker best der inne. Av de fikk jeg høflig avslag. Gir meg bare enda bedre inntrykk av de, da vet jeg at de har smak, og ikke tenker kun med kuken. Synes bare det er tragisk at de fleste mannfolk går på alt.. Når menn er kåte (og det er de ofte og gjerne når de svarer på slike annonser) tar de gjerne hva som helst og etterpå gir de F. Det er svært få seriøse blant de som svarer og det er som å vinne i Lotto og treffe den rette. Nei gå heller på byen. Der kan du se menn i øye og det avslører mye. Jeg er selv mann og vet hva jeg snakker om.
Gjest Ts Skrevet 27. september 2007 #87 Skrevet 27. september 2007 Trådstarter her.. Har ikke fulgt opp tråden, siden jeg har vert på reise og uten nett en stund, men det var intressant å lese nå. Jeg har tilogmed ledd høyt noen ganger.. For det første har jeg vel lært en lekse. Menn tenker annerledes når det gjelder sex, og det må jeg vel bare innse. Jeg har fått så mye pepper her, at det blir en uoverkommelig oppgave å forsvare meg. Men det er egentlig greit, siden jeg er enig med de som sier at jeg er overfladisk på akkurat dette. Men jeg skjønner ikke hvorfor det er så grusomt. Det skader jo ingen. Om jeg vil ha slike menn, so what? Hvorfor kan man ikke føle seg spesiell sammen med en pulevenn? Jeg liker at de jeg har sex med også kan benyttes som venner. Jeg har hatt flere elskerforhold der vi rett og slett var venner som hadde sex. Vi trivdes også i hverandres selskap utenfor soverommet. Derfor legger jeg også stor vekt på å "dumme meg ned" i de fake profilene. Oppgående menn som holder ut med ei åpenbart redusert dame er jo bare ute etter mus. Greit å få silt ut de.. Jeg synes det er morsomt å prate litt på nett, derfor kombinerer jeg det med byturer. Og på byen finner man somregel ons'er, det er ikke jeg intressert i. Så skjønner jeg ikke enkelte bare mååå kalle meg dum, stygg, usympatisk og overfladisk på alle måter, bare fordi jeg mener noe litt utenom det vanlige akkurat her.. Regner ikke med å trenge gjennom, men dere tar nok litt feil. Jeg er en snill, hyggelig, sosial, smart, fordomsfri, omsorgsfull, (brunette faktisk), med et litt utradisjonelt synspungt akkurat her. Jeg sier hva jeg mener og står for det, politisk korrekt eller ikke.
Gjest Gjest_Betty_* Skrevet 3. oktober 2007 #88 Skrevet 3. oktober 2007 Ingenting i veien med selvtilliten din ihvertfall!! Ja, de tenker vel som deg disse mennene; de må jo få seg litt de andre stakkarene også... Eller kanskje de tenker: Herlig med en dame som har interesser og tanker som rekker utenfor sitt eget ego Get a life sier jeg!!!
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. oktober 2007 #89 Skrevet 3. oktober 2007 Oh! Laaaaang tråd, arti innlegg i starten. Må ærlig inrømme at jeg skippa glatt de fleste svarene, litt for mye godt lesestoff for i kveld Men, jeg måtte bare si at jeg fikk deja vu. Er du x'n min? Hun hadde akkurat slike tanker om seg selv og menn. Forutsetningen for slike tanker er jo selvsagt at de kan backes opp i virkeligheten. Stemmer det med virkeligheten det du føler det der, så er det bare flotters. For DEG, vel å merke. Hmm var det ikke jeg som var exen din?
Gjest Gjest_lille my_* Skrevet 5. oktober 2007 #90 Skrevet 5. oktober 2007 Hvis du er så pen som du sier så skal di vel egnetlig måtte gå rundt å minne folk på det.. Da klarer de kanskje å se det selv? Men kanskje du ikke får så mange komplimenter som du håper på, kanskje det er derfor du må fortelle alle og deg selv hver dag hvor vakker og titrekkende du er? Hmm.. Det finnes passe mange rare innlegg på forumet her, men ditt innlegg er vel det mest patetiske jeg har lest Jesus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå