Gå til innhold

Tar menn alt?!:-s

Gjest Gjest_lilly_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet
Men uansett alt dette er jo fortid, nå har jeg jo dame, og man behøver jo bare en, - så lenge hun kan spille ut alle sine roller...

Det burde vel ikke være et problem for henne å spille ut alle sine roller dersom hun har en mann som er komplisert og tøff nok til å håndtere alle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Intelligens er ikke et ubetinget gode. Det er større sjanse for å bli funnet for lett av en smart dame. Mange har nok også erfaringer med ufine avvisninger og overlegenhet fra den gruppen. "Enklere" mennesker har ofte ord på seg for å være hyggelige og imøtekommende.

Jeg nevnte ikke intelligens for seg selv. Jeg snakket om dette i forhold til et menneske uten verdier og "vett". I sammenheng blir det litt annerledes enn å bare snakke om intelligens.

Skrevet
:rope: " vi uten egenverdi og ryggrad "

Sex er sex og kjærlighet er kjærlighet!

Fitta er like varm samme hvilket skaft det henger på :tommelopp:

Selvfølgelig må det være lovlig da!

Det går fint og ha sex uten følelser.....for noen allefall :filer:

Skrevet
Sex er sex og kjærlighet er kjærlighet!

Fitta er like varm samme hvilket skaft det henger på :tommelopp:

Selvfølgelig må det være lovlig da!

Det går fint og ha sex uten følelser.....for noen allefall :filer:

Grøss-du er patetisk

Skrevet
kanskje ikke jeg var klar nok heller, jeg dømmer nemlig ikke enkeltpersoner, men jeg har nok mine tanker (som jeg gud forby, sier høyt her inne en gang i blant) om HANDLINGER, og gjerne med en forklaring på hva jeg mener den handlingen kan medføre.

Dessuten, finnes det ett enkeltindivid som aldri tenker sitt om noen som gjør ting en synes er på en eller annen måte, arrogant og litt tåpelig? For det er jo det jeg gjør, har du aldri gjort det?

Har du aldri sagt noe om noen fordi de gjør noe, velger en handling, som du synes er alt fra latterlig til arrogant eller bare dum?

Jeg gjør drøssevis av disse idiotiske, latterlige, arrogante og tåpelige handlingene selv. Jeg vet ikke hvor du leste at jeg skrev: "Vær enig med alle andre". Det er uansett forskjell på undertonen i innlegget ditt og på å enkelt understreke at du er uenig.

Jeg elsker forøvrig å pirke på hva alle andre gjør "feil". Man kan gjøre og si hva som helst, og samtidig få det til å bety hva som helst.

Skrevet
Jeg gjør drøssevis av disse idiotiske, latterlige, arrogante og tåpelige handlingene selv. Jeg vet ikke hvor du leste at jeg skrev: "Vær enig med alle andre". Det er uansett forskjell på undertonen i innlegget ditt og på å enkelt understreke at du er uenig.

Jeg elsker forøvrig å pirke på hva alle andre gjør "feil". Man kan gjøre og si hva som helst, og samtidig få det til å bety hva som helst.

hehe... undertonen min i innlegget får folk tolke som de vil, at jeg synes noe er mer patetisk en annet kan nok skinne igjennom av og til, og igjen, handlingen er det som skaper inntrykket, og hovedinnlegget hadde en undertone som ikke ba om en enkel understreking av min uenighet.

Personlig synes jeg ikke undertonen i innlegget mitt var noe værre en undertonen i ts' innlegg.

Gjest Leif Ronny
Skrevet

Noen menn tar alt ja. Kraftige damer og tynne damer, brunetter og blondiner, 21 år eller 60. Jeg er i alle fall sånn, men jeg er nok i soleklart mindretall blant mannfolk.

Blir jeg kåt nok så har jeg meg med en annen mann også, ihvertfall hvis han har ei flott lita rumpe.....

Skrevet
hehe... undertonen min i innlegget får folk tolke som de vil, at jeg synes noe er mer patetisk en annet kan nok skinne igjennom av og til, og igjen, handlingen er det som skaper inntrykket, og hovedinnlegget hadde en undertone som ikke ba om en enkel understreking av min uenighet.

Personlig synes jeg ikke undertonen i innlegget mitt var noe værre en undertonen i ts' innlegg.

Jeg sa aldri at undertonen i ts` innlegg var bedre enn ditt. Jeg sa også at jeg var uenig med henne. ts fikk uansett så mye pepper allerede. Dessuten var det mye mer guts i svarinnleggene dine :fnise:

Skrevet
Grøss-du er patetisk

Vet du lille venn hva alle de fine ordene betyr? :jepp:

Har ikke alle vært på byen med ølbrillene på, sikkert også angret dagen etterpå hva de har dratt til sengs med?

Du trenger sikkert ikke være lekker i noens øyne, kanskje i andres øyne er du rene madonnaen.

Da er jo du og regna blant "alt" menn tar.

Hadde heller tatt en såkallt "mindre pen" enn en som trur hun er guds gave til menn.

Skrevet
Noen menn tar alt ja. Kraftige damer og tynne damer, brunetter og blondiner, 21 år eller 60. Jeg er i alle fall sånn, men jeg er nok i soleklart mindretall blant mannfolk.

Blir jeg kåt nok så har jeg meg med en annen mann også, ihvertfall hvis han har ei flott lita rumpe.....

Om dette er alvorlig så er det fint at du skriver det, for slik er det jo faktisk. Jeg vet om i alle fall 2 stykker som kunne ha skrevet akkurat det samme som deg.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Jeg burde vel tenke sånn da jeg er langt oppi åra og jomfru, men det klarer jeg simpelthen ikke.. :(

Gjest =tentacle=
Skrevet
Om dette er alvorlig så er det fint at du skriver det, for slik er det jo faktisk. Jeg vet om i alle fall 2 stykker som kunne ha skrevet akkurat det samme som deg.

Kjenner vel egentlig få som sier at de like gjerne tar en mann med fin rumpe, men menn som sier de ikke diskriminerer ut fra alder og utseende (nesten ikke i hvertfall) kjenner jeg til.

Skrevet

Jeg har bestandig lurt på hvorfor menn går ut sammen med dumme høns som trådstarter... Og det kommer nok aldri til å slutte å forundre meg...

Skrevet
Jeg har bestandig lurt på hvorfor menn går ut sammen med dumme høns som trådstarter... Og det kommer nok aldri til å slutte å forundre meg...

Kunne ikke være mer enig :filer:

Skrevet

Fordi de er deilige. :wow:

Skrevet
Fordi de er deilige. :wow:

Setter stor pris på brutal ærlighet :)

Men hva med dum og deilig sammenlignet med smart og deilig?

Det er så utrolig mange vakre og smarte kvinner ute i den store verden, så jeg forstår rett og slett ikke hvorfor menn tar til takke med dumme høns som ikke ser lenger frem enn sin egen nesetipp.

Skrevet

Det er så utrolig mange vakre og smarte kvinner ute i den store verden, så jeg forstår rett og slett ikke hvorfor menn tar til takke med dumme høns som ikke ser lenger frem enn sin egen nesetipp.

Fordi de ikke har lyst til å diskutere med dama, men heller leve sitt eget liv med henne på slep.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

For bare sex så trenger de ikke smarte damer..

Skrevet
net med smart og deilig?

Sikkert av samme grunn som at damer tar til takke med idioter, psykopater og drittsekker.

Dessuten er det ingenting som tyder på at menn er noe verre enn kvinner til å "ta alt".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...