Nabodama Skrevet 11. september 2007 #21 Skrevet 11. september 2007 om. Det oste jo jantelov.. Bare fordi noen selv vet at de ser bra ut, skal de ikke ha lov å si det høyt? Uansett, det er faktisk en relevant opplysning i henhold til tråden, derfor skriver jeg det. Er ikke sånn at jeg går rundt konstant og prater om hvor pen jeg er.. Og hvordan i allverden bruker jeg menn? Tror ikke det har så mye med jantelov å gjøre. Det de fleste her reagerer på er nok de holdningene du har til jenter som du anser som mindre vellykket utseendemessig enn du anser deg selv for å være. Regner med at du selv også har vært utsatt for lignende holdninger fra andre, og det har vel ikke vært så ok?
Nerdemamma Skrevet 11. september 2007 #22 Skrevet 11. september 2007 Dette her må da være en tulletråd? Takk og pris for at jeg ikke har folk med slike meninger i min omgangskrets i hvertfall. Sexpartner som mål eller ikke. Hvis det ikke er en tulletråd, så håper jeg ihvertfall at du oppnår denne drømmen din om en sexpartner som utelukkende tenner på kvinner av din "kvalitet". Kvalitet du liksom....
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #23 Skrevet 11. september 2007 Det kan jo hende du bare er schtøggere enn du trur da, så du faktisk er på linje med de falske profilene dine
aline Skrevet 12. september 2007 #24 Skrevet 12. september 2007 eller det kan hende at mennene du treffer er ute etter noen som tenner dem, siden det som du sier hovedsakelig er ei puleside, så kan mye mer en veltrent, slank kropp og vakkert ansikt tenne en mann. Og på jakt etter en ren sexpartner uten noe tanker eller ønsker om mer, så tror jeg du nok du kan slite litt med å treffe en som får deg til å føle deg spesiell og endel av det du snakker om. På jakten etter kjærste, ja. På jakten etter seksualpartner... tror nok kanskje du må innse at mange menn (også de flotte, intelligente og oppegående med vakkert utseende og fine kropper) får mye glede seksuellt også av kvinner som er "under ditt nivå" som du så fint snakker om.
W. Wallace Skrevet 12. september 2007 #25 Skrevet 12. september 2007 Jeg liker menn som har klare kriterier på hva de er tiltrukket av, og som jeg faller inn under. Akkurat som jeg har kriterier for menn, og jeg dater ikke utenfor disse. Grovt sett kan man si jeg liker de kjekke, pene og intelligente. Det som overrasket meg var at disse også fikk mye respons. Noen fra menn som tydeligvis sikter i den "leaguen", og som ikke kan vente å få bedre. Så var det en god del av de mennene jeg fikk meldinger av på min ekte profil, som jeg ikke gadd å svare eller silte ut etterhvert. Det er helt greit, de må jo få seg litt de også. Nei, menn tar ikke alt. For min del må jeg ærlig talt si at det finnes langt færre kvinner jeg kunne tenke meg å ha sex med enn det finnes kvinner jeg kunne hatt sex med. Dette handler ikke bare om utseende, men om at mange er kjedelige, uten egne meninger, lette å overkjøre, har issues av en annen verden. Når kvinner blir følelsesmessig og seksuelt interesserte i en mann kommer ofte en av disse egenskapene til syne. Jeg må si jeg virkelig nyter å bli kjent med kvinner, og leken frem mot sengeleken er vel så morsom, for ikke å si morsommere enn selve akten. At du har kriterier synes jeg i utgangspunktet er attraktivt, spørsmålet er om du holder deg til kriteriene om det skulle dukke opp en mann du blir tiltrukket av som ikke holder din standard. Jeg må innrømme jeg synes din åpenhet og dine nesten sosialt uintelligente uttalelser er forfriskende. Jeg tror derimot at du ville fått mer ut av en eventuell elsker om han i tillegg til å være utseendemessig flott, faktisk var kul og oppegående. Jeg er forsåvidt ikke enig med deg at menn som ikke er ekstraordinært pene ikke har sjangs på vakre kvinner. Jeg har sett det skje for mange ganger til at jeg kan tro på det. Jeg blir ikke overrasket når jeg ser det lengre. Og hvordan du fremstår som, når du helt seriøst legger ut bilder av kun kroppen din på en sjekkeside, for å finne noen å pule på... Hvorfor er det mer akseptert å legge ut bilder av ansiktet for å finne seg noen å tilbringe livet med? Denne tullete politiske korrektheten må slutte nå. Å ha regler for hvordan andre mennesker skal leve høres forferdelig slitsomt ut. Er det ikke derfor vi har domstoler?
aline Skrevet 12. september 2007 #26 Skrevet 12. september 2007 Hvorfor er det mer akseptert å legge ut bilder av ansiktet for å finne seg noen å tilbringe livet med? Denne tullete politiske korrektheten må slutte nå. Å ha regler for hvordan andre mennesker skal leve høres forferdelig slitsomt ut. Er det ikke derfor vi har domstoler? ansiktet mener ihvertfall jeg, at sier noe mer om personlighet, en hva kun kropp gjør. Blikk, øyne, smil etc etc. Skal jeg personlig se etter en kjærste, så spiller øyne, smil og humor mer en kropp. Og er man ute etter en pulekompiss, så mener jeg ihvertfall at man ikke kan forevente samme behandling og følelse som når man er ute etter en kjærste. At du synes jeg er politisk korrekt og at det å være politisk korrekt er en dødssynd man må utslette, må jeg bare innrømme at jeg gir blanke i, så nei, er overhode ikke enig med deg i at det må slutte. Det å se på politisk korrekthet som en fæl sak uansett derimot, det synes jeg må slutte da.
Gjest mannen i gata Skrevet 12. september 2007 #27 Skrevet 12. september 2007 "Jeg må si jeg virkelig nyter å bli kjent med kvinner, og leken frem mot sengeleken er vel så morsom, for ikke å si morsommere enn selve akten. " Grøss for en selvhøytidlighet du legger for dagen. Jeg fikk nesten intelektuell orgasme av å lese innlegget ditt. Du snubler i egen språklig forfengelighet. Kanskje ikke så rart at flørtingen er morsommere enn selve akten?! Jeg ønsker deg velkommen ned fra skyene.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #28 Skrevet 12. september 2007 Jeg opprettet profil på et datingsted på nett for litt siden. Lastet opp bilde av kroppen min, uten ansikt. Bildene er smakfulle, og jeg ser veldig bra ut. Har en flott kropp jeg absolutt er stolt av. Jeg ble selfølgelig bombardert av meldinger fra menn. Noen silte jeg ut med en gang, og andre fortsatte jeg å utveksle meldinger med. Man siler jo ut flere etterhvert som man får et skikkelig inntrykk av dem. Til slutt satt jeg igjen med en gruppe flotte, oppegående menn som det var mulig å føre en samtale med. Slike som damer faktisk er tiltrukket av, og som lett kunne få en jente på mitt nivå. Jeg liker menn som har klare kriterier på hva de er tiltrukket av, og som jeg faller inn under. Akkurat som jeg har kriterier for menn, og jeg dater ikke utenfor disse. Grovt sett kan man si jeg liker de kjekke, pene og intelligente. Slikt kommer jo etterhvert opp i samtalen, og de gir meg sine kriterier. De er ikke lite kravstore, men det liker jeg, for jeg oppfyller kravene. Men jeg er skeptisk av meg. Kan man stole på menn? For å svare på dette opprettet jeg etpar køddeprofiler, med én feit og én stygg dame. Begge med en profiltekst som ikke akkurat vitner om oppegående personligheter. Det som overrasket meg var at disse også fikk mye respons. Noen fra menn som tydeligvis sikter i den "leaguen", og som ikke kan vente å få bedre. Så var det en god del av de mennene jeg fikk meldinger av på min ekte profil, som jeg ikke gadd å svare eller silte ut etterhvert. Det er helt greit, de må jo få seg litt de også. Men det som irriterer meg en smule er at de mennene som hadde beskrevet sine kriterier for meg (som jeg fortsatt har kontakt med) også kontaktet disse fake profilene. De er jo selfølgelig frie til å gjøre det, for jeg eier de ikke, men jeg hadde helst sett at de la seg etter noen som er ca på mitt nivå. Er så forbanna turnoff med mannfolk som legger seg etter alt med puls. Eier de ikke stolthet? Jeg hadde vert dritflau over å ha pult på mine falske profiler. Man har jo en viss standard.. eller er det bare meg..? Jeg har ihverfall mistet helt smaken på de mennene. Samtidig så brukte jeg de falske profilene til å kontakte noen av de mennene jeg liker best der inne. Av de fikk jeg høflig avslag. Gir meg bare enda bedre inntrykk av de, da vet jeg at de har smak, og ikke tenker kun med kuken. Synes bare det er tragisk at de fleste mannfolk går på alt.. Kanskje de bedømmer nivå på en annen måte enn deg
W. Wallace Skrevet 12. september 2007 #29 Skrevet 12. september 2007 (endret) ansiktet mener ihvertfall jeg, at sier noe mer om personlighet, en hva kun kropp gjør. Blikk, øyne, smil etc etc. Skal jeg personlig se etter en kjærste, så spiller øyne, smil og humor mer en kropp. Og er man ute etter en pulekompiss, så mener jeg ihvertfall at man ikke kan forevente samme behandling og følelse som når man er ute etter en kjærste. At du synes jeg er politisk korrekt og at det å være politisk korrekt er en dødssynd man må utslette, må jeg bare innrømme at jeg gir blanke i, så nei, er overhode ikke enig med deg i at det må slutte. Det å se på politisk korrekthet som en fæl sak uansett derimot, det synes jeg må slutte da. Kanskje jeg ikke var klar nok i innlegget mitt. Jeg sier ikke: "Ikke ha holdninger som er politisk korrekte". Jeg sier: "Ikke fordøm mennesker som ikke lever etter dine normer og regler med en nedsettende moralsk overhøyende tone". Jeg ser ingen grunn til at noe enkeltindivid skal ha retten til det. "Jeg må si jeg virkelig nyter å bli kjent med kvinner, og leken frem mot sengeleken er vel så morsom, for ikke å si morsommere enn selve akten. " Grøss for en selvhøytidlighet du legger for dagen. Jeg fikk nesten intelektuell orgasme av å lese innlegget ditt. Du snubler i egen språklig forfengelighet. Kanskje ikke så rart at flørtingen er morsommere enn selve akten?! Jeg ønsker deg velkommen ned fra skyene. Dude! Når du er ferdig å bade i din egen misunnelse og usikkerhet ønsker jeg deg velkommen opp i skyene. Endret 12. september 2007 av W. Wallace
Mann 42 Skrevet 12. september 2007 #30 Skrevet 12. september 2007 Jeg leter etter en pulevenn tror jeg. Jeg har vel ikke noe utpreget behov for å få bekreftelse eller å smøre egoet. Hadde ikke du ønsket deg en mann som ville ha en dame som akkurat deg, og verdsatte det du hadde å by på av skjønnhet, utstråling og personlighet, istedet for en som kaster seg over alt, og du tilfeldigvis stod nærmest? Det at jeg valgte en feit og en stygg dame er fordi det er mine motsetninger, og ikke fordi jeg har problemer eller fordommer mot den gruppen mennesker. Men hvis du ser så fantastisk bra ut, og bare vil ha pulevenn, så kan du jo få deg en kar hvor som helst. Det er bare å gå en tur på byen, det. Så kan du jo velge og vrake blant de flotteste gutta i lokalet. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skal nettdate med alt det føre med seg hvis du bare vil ha sex. Det kan en nogenlunde godt utseende dame få på 5 minutters varsler alle ukens dager.
aline Skrevet 12. september 2007 #31 Skrevet 12. september 2007 Kanskje jeg ikke var klar nok i innlegget mitt. Jeg sier ikke: "Ikke ha holdninger som er politisk korrekte". Jeg sier: "Ikke fordøm mennesker som ikke lever etter dine normer og regler med en nedsettende moralsk overhøyende tone". Jeg ser ingen grunn til at noe enkeltindivid skal ha retten til det. kanskje ikke jeg var klar nok heller, jeg dømmer nemlig ikke enkeltpersoner, men jeg har nok mine tanker (som jeg gud forby, sier høyt her inne en gang i blant) om HANDLINGER, og gjerne med en forklaring på hva jeg mener den handlingen kan medføre. Dessuten, finnes det ett enkeltindivid som aldri tenker sitt om noen som gjør ting en synes er på en eller annen måte, arrogant og litt tåpelig? For det er jo det jeg gjør, har du aldri gjort det? Har du aldri sagt noe om noen fordi de gjør noe, velger en handling, som du synes er alt fra latterlig til arrogant eller bare dum?
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #32 Skrevet 12. september 2007 Jeg opprettet profil på et datingsted på nett for litt siden. Lastet opp bilde av kroppen min, uten ansikt. Bildene er smakfulle, og jeg ser veldig bra ut. Har en flott kropp jeg absolutt er stolt av. Jeg ble selfølgelig bombardert av meldinger fra menn. Noen silte jeg ut med en gang, og andre fortsatte jeg å utveksle meldinger med. Man siler jo ut flere etterhvert som man får et skikkelig inntrykk av dem. Til slutt satt jeg igjen med en gruppe flotte, oppegående menn som det var mulig å føre en samtale med. Slike som damer faktisk er tiltrukket av, og som lett kunne få en jente på mitt nivå. Jeg liker menn som har klare kriterier på hva de er tiltrukket av, og som jeg faller inn under. Akkurat som jeg har kriterier for menn, og jeg dater ikke utenfor disse. Grovt sett kan man si jeg liker de kjekke, pene og intelligente. Slikt kommer jo etterhvert opp i samtalen, og de gir meg sine kriterier. De er ikke lite kravstore, men det liker jeg, for jeg oppfyller kravene. Men jeg er skeptisk av meg. Kan man stole på menn? For å svare på dette opprettet jeg etpar køddeprofiler, med én feit og én stygg dame. Begge med en profiltekst som ikke akkurat vitner om oppegående personligheter. Det som overrasket meg var at disse også fikk mye respons. Noen fra menn som tydeligvis sikter i den "leaguen", og som ikke kan vente å få bedre. Så var det en god del av de mennene jeg fikk meldinger av på min ekte profil, som jeg ikke gadd å svare eller silte ut etterhvert. Det er helt greit, de må jo få seg litt de også. Men det som irriterer meg en smule er at de mennene som hadde beskrevet sine kriterier for meg (som jeg fortsatt har kontakt med) også kontaktet disse fake profilene. De er jo selfølgelig frie til å gjøre det, for jeg eier de ikke, men jeg hadde helst sett at de la seg etter noen som er ca på mitt nivå. Er så forbanna turnoff med mannfolk som legger seg etter alt med puls. Eier de ikke stolthet? Jeg hadde vert dritflau over å ha pult på mine falske profiler. Man har jo en viss standard.. eller er det bare meg..? Jeg har ihverfall mistet helt smaken på de mennene. Samtidig så brukte jeg de falske profilene til å kontakte noen av de mennene jeg liker best der inne. Av de fikk jeg høflig avslag. Gir meg bare enda bedre inntrykk av de, da vet jeg at de har smak, og ikke tenker kun med kuken. Synes bare det er tragisk at de fleste mannfolk går på alt.. Tror du har fått deg en ganske presis oppfatning av virkeligheten gjennom eksperimentet ditt. Hvis jeg var dame ville jeg brukt samme taktikk for å sjekke kravstorheten til gutta jeg likte og sannhetsgehalten i det de sa. Genialt opplegg. Fordelen er jo at du nå vet at noen av disse gutta har genuine krav.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #33 Skrevet 12. september 2007 Men hvis du ser så fantastisk bra ut, og bare vil ha pulevenn, så kan du jo få deg en kar hvor som helst. Det er bare å gå en tur på byen, det. Så kan du jo velge og vrake blant de flotteste gutta i lokalet. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skal nettdate med alt det føre med seg hvis du bare vil ha sex. Det kan en nogenlunde godt utseende dame få på 5 minutters varsler alle ukens dager. Enig. Å skaffe seg en elsker tar mindre enn 5 min.. På byen følger de etter deg-på nettet oppsøker de deg.. hvorfor må du stresse slik for å få deg en elsker?
waco Skrevet 12. september 2007 #34 Skrevet 12. september 2007 (endret) Jeg har prøvekjørt en del mindre pener damer som en balanse til de litt finere. Forskjellen er ubetydelig. De mindre pene damene kanskje anstrenger seg noe mer i senga, og de som tror de er kjempedeilige og pene liker som oftest å bli fornedret littegranne. Å pirre hovmodigheten er nok noe mange pene damer liker. Sånne behandler jeg som skjøger, tilbyr dem betaling, ser underkastelsen tydeligere, sexen er som regel mindre funksjonell, men iveren er upåklagelig. Men uansett alt dette er jo fortid, nå har jeg jo dame, og man behøver jo bare en, - så lenge hun kan spille ut alle sine roller... Endret 12. september 2007 av waco
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #35 Skrevet 12. september 2007 Jeg har prøvekjørt en del mindre pener damer som en balanse til de litt finere. Forskjellen er ubetydelig. De mindre pene damene kanskje anstrenger seg noe mer i senga, og de som tror de er kjempedeilige og pene liker som oftest å bli fornedret littegranne. Å pirre hovmodigheten er nok noe mange pene damer liker. Sånne behandler jeg som skjøger, tilbyr dem betaling, ser underkastelsen tydeligere, sexen er som regel mindre funksjonell, men iveren er upåklagelig. Men uansett alt dette er jo fortid, nå har jeg jo dame, og man behøver jo bare en, - så lenge hun kan spille ut alle sine roller... dust
Gjest Chrizzy Skrevet 12. september 2007 #36 Skrevet 12. september 2007 (endret) TS skrev også at det skriftlige innholdet i jukseprofilen var lav standard/dum. Det blir glemt hele veien. Jeg hadde også reagert om jeg la inn bilde av ei dame jeg mener er mindre pen, samtidig som jeg skrev noe helt noldus i profilen, slik at hun virket som om hun ikke hadde hverken vett eller verdier i livet. Ikke at det hadde brydd meg noe mer en at jeg hadde stusset over det, særlig om det var en fyr jeg syntes virket reflektert og sunn som tok kontakt med henne, bare for å få et ligg. Endret 12. september 2007 av Chrizzy
Gjest =tentacle= Skrevet 12. september 2007 #37 Skrevet 12. september 2007 Jeg leter etter en pulevenn tror jeg. Jeg har vel ikke noe utpreget behov for å få bekreftelse eller å smøre egoet. Må presisere at profilen ikke er opprettet for å finne noe mer enn en sexpartner. Da er det fysisk og mental tiltrekning som teller. Det er akkurat denne mentaliteten som irriterer meg. Man føler seg så lite spesiell og "utvalgt" med en slik mann.. Når man leter etter en mann man kun skal ha sex med, så må det vel være lov å være litt overfladisk? Fordi om jeg er det i denne siutasjonen vil ikke det si at jeg atuomatisk har en slik holdning i alle arenaer.. At de ikke er intressert i meg eksklusivt gjør meg ingenting, det er da heller ikke dét at jeg vil ha de for meg selv dette handler om. Det er jo nettopp det å smøre egoet du trenger når du blir sint fordi menn som vil ha sex med deg, også kan tenke seg å ha sex med damer du mener er mindre pene enn deg. Du bare synes at smøringen blir for billig, og vil ha noe som de ikke "sløser vekk" på "hvem som helst". Er det bare sexen du er ute etter, spiller det jo ingen rolle hvem de ellers er villige til å ha sex med, med mindre du er redd for at det skal bli så mye på de mindre pene damene at det blir for lite igjen til deg?
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #38 Skrevet 12. september 2007 Tar menn alt de kan få? Bare det har puls og er over lavalderen
Gjest =tentacle= Skrevet 12. september 2007 #39 Skrevet 12. september 2007 TS skrev også at det skriftlige innholdet i jukseprofilen var lav standard/dum. Det blir glemt hele veien. Jeg hadde også reagert om jeg la inn bilde av ei dame jeg mener er mindre pen, samtidig som jeg skrev noe helt noldus i profilen, slik at hun virket som om hun ikke hadde hverken vett eller verdier i livet. Ikke at det hadde brydd meg noe mer en at jeg hadde stusset over det, særlig om det var en fyr jeg syntes virket reflektert og sunn som tok kontakt med henne, bare for å få et ligg. Intelligens er ikke et ubetinget gode. Det er større sjanse for å bli funnet for lett av en smart dame. Mange har nok også erfaringer med ufine avvisninger og overlegenhet fra den gruppen. "Enklere" mennesker har ofte ord på seg for å være hyggelige og imøtekommende.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #40 Skrevet 12. september 2007 Bare det har puls og er over lavalderen " vi uten egenverdi og ryggrad "
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå