aline Skrevet 13. september 2007 #61 Skrevet 13. september 2007 Fordi de ikke har lyst til å diskutere med dama, men heller leve sitt eget liv med henne på slep. tror jeg er en god grunn, og til deg som sier at menn ikke er værre en kvinner, du har helt sikkert rett i det, og kvinner som finner seg dumme og deilige mannfolk, gjør det sikkert av samme grunn som sitatet over også. når det gjelder psykopater, så er det faktisk noe man sjelden oppdager før man er litt mer inni nettet til vedkommende, da disse faktisk spiller spill på en, stort sett, meget overbevisende måte. De er smarte, utspekulerte og lurer deg trill rundt med å gi kvinnene akkurat det de ønsker seg i en mann, inntil de kan begynne å snu på ting. Litt forskjell faktisk.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2007 #62 Skrevet 13. september 2007 For mange er det sånn at det er tilgjengelighet som teller. Skulle de komme over noe bedre som attpåtil er tilgjengelig, bytter dem.
Gjest tøtto70 Skrevet 13. september 2007 #63 Skrevet 13. september 2007 Må si meg helt enig m dama 75:) Get at life. Jeg har ett fantastisl godt liv, jeg er ikke perfekt eller noe, men hallo???? Jeg trenger ikke legge ut naken bilder av meg selv fpr at mannfolk skal ha noe å bli kåt for. Jeg viste dette innlegget til mannen min, og han er helt enig. Er ikke noe tiltrekkende at damer/jenter legger ut naken bilder så alle menn kan se, kvalmt. Fint du er fornøyd med deg selv, men HALLO??? Så GET A LIFE GIRL]
Gjest Chrizzy Skrevet 13. september 2007 #64 Skrevet 13. september 2007 Kjenner vel egentlig få som sier at de like gjerne tar en mann med fin rumpe, men menn som sier de ikke diskriminerer ut fra alder og utseende (nesten ikke i hvertfall) kjenner jeg til. De som også ville ta menn om det kniper skikkelig vet jeg faktisk om 2 stykker.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2007 #65 Skrevet 13. september 2007 Må si meg helt enig m dama 75:) Get at life. Knall uttrykk, ass. Jeg har ett fantastisl godt liv, jeg er ikke perfekt eller noe, men hallo???? Hei på deg! Jeg trenger ikke legge ut naken bilder av meg selv fpr at mannfolk skal ha noe å bli kåt for. Jeg viste dette innlegget til mannen min, og han er helt enig. Er ikke noe tiltrekkende at damer/jenter legger ut naken bilder så alle menn kan se, kvalmt. Fint du er fornøyd med deg selv, men HALLO??? Heisan hoppsan! Så GET A LIFE GIRL] Du er tøff, ass. :love:
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 13. september 2007 #66 Skrevet 13. september 2007 De som også ville ta menn om det kniper skikkelig vet jeg faktisk om 2 stykker. Om han kniper skikkelig, tar jeg ham også.
Gjest Chrizzy Skrevet 13. september 2007 #67 Skrevet 13. september 2007 Om han kniper skikkelig, tar jeg ham også. Flott! Bare du koser deg
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2007 #68 Skrevet 13. september 2007 Ja jøss, litt homo er også morro!
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2007 #70 Skrevet 14. september 2007 TS: Jeg er faktisk enig med deg. Ser ikke på meg selv som hverken overfladisk eller selvopptatt, men vet jo at jeg er intelligent, pen og har "klasse". Mister fort interessen for menn som viser at de tar hva som helst... Ønsker meg menn som sikter seg inn på mitt "nivå" ved valg av partner (også når det kun er snakk om sex-partner). Føler meg selvsagt mindre utvalgt og verdsatt for nettopp mine kvaliteter om mannen viser seg å ikke ha kriterier overhodet.
Sniken Skrevet 14. september 2007 #71 Skrevet 14. september 2007 Nei, jeg tar ikke allt jeg kommer over. Jeg tar de jeg finner attraktive og som viser interesse i meg. Det er også av stor betydning om jenta kun skal være en sex partner (altså en gjensidig pulevenn) eller om det er snakk om en potensiell kjæreste.
Gjest boy Skrevet 14. september 2007 #72 Skrevet 14. september 2007 Det er slik at når du er sulten spiser du, ikke alt smaker like godt, men det meste smaker godt og gjør nytten når du er skikkelig sulten. Skal du kose deg litt ekstra spiser du feks indrefilet, men koteletter eller pizza er ok mat det også. Slik er det også med sex. Jenter som ser på seg selv som indrefileter kan være veldig fine, men det er så mye mikk-makk med dem, på alle plan faktisk; intellektuelt, økonomisk, og i alle praktiske sammenhenger. Derfor bør indrefilet kun nytes av og til. Fleskekoteletter er langt å foretrekke til daglig.
Gjest Børre Skrevet 14. september 2007 #73 Skrevet 14. september 2007 Om han kniper skikkelig, tar jeg ham også. Jeg vil ha mann og kvinne samtidig. Drømmer om heftig "bi play". Er ikke homo.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2007 #74 Skrevet 14. september 2007 Derfor bør indrefilet kun nytes av og til. Fleskekoteletter er langt å foretrekke til daglig.
Nabodama Skrevet 14. september 2007 #75 Skrevet 14. september 2007 TS: Jeg er faktisk enig med deg. Ser ikke på meg selv som hverken overfladisk eller selvopptatt, men vet jo at jeg er intelligent, pen og har "klasse". Mister fort interessen for menn som viser at de tar hva som helst... Ønsker meg menn som sikter seg inn på mitt "nivå" ved valg av partner (også når det kun er snakk om sex-partner). Føler meg selvsagt mindre utvalgt og verdsatt for nettopp mine kvaliteter om mannen viser seg å ikke ha kriterier overhodet. Problemet hennes er nok heller det at hun ikke innser at hun IKKE har klasse, og derfor kan sidestilles med de andre damene hun lot som hun var.
Gjest imli Skrevet 14. september 2007 #76 Skrevet 14. september 2007 hvis du vil føle deg spesiell, er vel ikke det å skaffe seg en pulevenn veien å gå..
Gjest g_25 Skrevet 16. september 2007 #77 Skrevet 16. september 2007 (endret) Ts skrev at hun fremstod som 'lite smart' (sitert etter hukommelsen) på de to tulleprofilene, og hun tiltrok de samme som i den ekte profilen. Etter det hun har skrevet her så har jeg veldig vanskelig for å tro noe annet enn at hun også ble fremstilt som 'lite smart' i den ekte profilen, selv om det ikke var intensjonen. Beviset på dette er at hun fikk kontakt med de samme guttene. Innlegget er redigert og tråden er ryddet. Trille (mod) Endret 16. september 2007 av Trille
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. september 2007 #78 Skrevet 16. september 2007 Rent seksuellt tror jeg mange menn kan tenke seg mange forskjellige typer kvinner. Noen har vel "fantasier" også som de liker å prøve ut på nettet,men som muligens ikke blir gjennomført når en kommer til stykket.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2007 #79 Skrevet 16. september 2007 Jeg opprettet profil på et datingsted på nett for litt siden. Lastet opp bilde av kroppen min, uten ansikt. Bildene er smakfulle, og jeg ser veldig bra ut. Har en flott kropp jeg absolutt er stolt av. Jeg ble selfølgelig bombardert av meldinger fra menn. Noen silte jeg ut med en gang, og andre fortsatte jeg å utveksle meldinger med. Man siler jo ut flere etterhvert som man får et skikkelig inntrykk av dem. Til slutt satt jeg igjen med en gruppe flotte, oppegående menn som det var mulig å føre en samtale med. Slike som damer faktisk er tiltrukket av, og som lett kunne få en jente på mitt nivå. Jeg liker menn som har klare kriterier på hva de er tiltrukket av, og som jeg faller inn under. Akkurat som jeg har kriterier for menn, og jeg dater ikke utenfor disse. Grovt sett kan man si jeg liker de kjekke, pene og intelligente. Slikt kommer jo etterhvert opp i samtalen, og de gir meg sine kriterier. De er ikke lite kravstore, men det liker jeg, for jeg oppfyller kravene. Men jeg er skeptisk av meg. Kan man stole på menn? For å svare på dette opprettet jeg etpar køddeprofiler, med én feit og én stygg dame. Begge med en profiltekst som ikke akkurat vitner om oppegående personligheter. Det som overrasket meg var at disse også fikk mye respons. Noen fra menn som tydeligvis sikter i den "leaguen", og som ikke kan vente å få bedre. Så var det en god del av de mennene jeg fikk meldinger av på min ekte profil, som jeg ikke gadd å svare eller silte ut etterhvert. Det er helt greit, de må jo få seg litt de også. Men det som irriterer meg en smule er at de mennene som hadde beskrevet sine kriterier for meg (som jeg fortsatt har kontakt med) også kontaktet disse fake profilene. De er jo selfølgelig frie til å gjøre det, for jeg eier de ikke, men jeg hadde helst sett at de la seg etter noen som er ca på mitt nivå. Er så forbanna turnoff med mannfolk som legger seg etter alt med puls. Eier de ikke stolthet? Jeg hadde vert dritflau over å ha pult på mine falske profiler. Man har jo en viss standard.. eller er det bare meg..? Jeg har ihverfall mistet helt smaken på de mennene. Samtidig så brukte jeg de falske profilene til å kontakte noen av de mennene jeg liker best der inne. Av de fikk jeg høflig avslag. Gir meg bare enda bedre inntrykk av de, da vet jeg at de har smak, og ikke tenker kun med kuken. Synes bare det er tragisk at de fleste mannfolk går på alt.. Det er sånne jenter som du, vi lager blondinevitser for
ScorpioM45 Skrevet 17. september 2007 #80 Skrevet 17. september 2007 Nei. Må dessverre si at i retrospekt så står det klart for meg at jeg har vært altfor kresen og forsiktig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå