Gå til innhold

Tar menn alt?!:-s

Gjest Gjest_lilly_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_lilly_*
Skrevet

Jeg opprettet profil på et datingsted på nett for litt siden. Lastet opp bilde av kroppen min, uten ansikt. Bildene er smakfulle, og jeg ser veldig bra ut. Har en flott kropp jeg absolutt er stolt av.

Jeg ble selfølgelig bombardert av meldinger fra menn. Noen silte jeg ut med en gang, og andre fortsatte jeg å utveksle meldinger med. Man siler jo ut flere etterhvert som man får et skikkelig inntrykk av dem.

Til slutt satt jeg igjen med en gruppe flotte, oppegående menn som det var mulig å føre en samtale med. Slike som damer faktisk er tiltrukket av, og som lett kunne få en jente på mitt nivå.

Jeg liker menn som har klare kriterier på hva de er tiltrukket av, og som jeg faller inn under. Akkurat som jeg har kriterier for menn, og jeg dater ikke utenfor disse. Grovt sett kan man si jeg liker de kjekke, pene og intelligente.

Slikt kommer jo etterhvert opp i samtalen, og de gir meg sine kriterier. De er ikke lite kravstore, men det liker jeg, for jeg oppfyller kravene.

Men jeg er skeptisk av meg. Kan man stole på menn? For å svare på dette opprettet jeg etpar køddeprofiler, med én feit og én stygg dame. Begge med en profiltekst som ikke akkurat vitner om oppegående personligheter.

Det som overrasket meg var at disse også fikk mye respons. Noen fra menn som tydeligvis sikter i den "leaguen", og som ikke kan vente å få bedre. Så var det en god del av de mennene jeg fikk meldinger av på min ekte profil, som jeg ikke gadd å svare eller silte ut etterhvert. Det er helt greit, de må jo få seg litt de også.

Men det som irriterer meg en smule er at de mennene som hadde beskrevet sine kriterier for meg (som jeg fortsatt har kontakt med) også kontaktet disse fake profilene. De er jo selfølgelig frie til å gjøre det, for jeg eier de ikke, men jeg hadde helst sett at de la seg etter noen som er ca på mitt nivå. Er så forbanna turnoff med mannfolk som legger seg etter alt med puls. Eier de ikke stolthet? Jeg hadde vert dritflau over å ha pult på mine falske profiler. Man har jo en viss standard.. eller er det bare meg..? Jeg har ihverfall mistet helt smaken på de mennene.

Samtidig så brukte jeg de falske profilene til å kontakte noen av de mennene jeg liker best der inne. Av de fikk jeg høflig avslag. Gir meg bare enda bedre inntrykk av de, da vet jeg at de har smak, og ikke tenker kun med kuken.

Synes bare det er tragisk at de fleste mannfolk går på alt..:(

Videoannonse
Annonse
Gjest =tentacle=
Skrevet
Jeg opprettet profil på et datingsted på nett for litt siden. Lastet opp bilde av kroppen min, uten ansikt. Bildene er smakfulle, og jeg ser veldig bra ut. Har en flott kropp jeg absolutt er stolt av.

Jeg ble selfølgelig bombardert av meldinger fra menn. Noen silte jeg ut med en gang, og andre fortsatte jeg å utveksle meldinger med. Man siler jo ut flere etterhvert som man får et skikkelig inntrykk av dem.

Til slutt satt jeg igjen med en gruppe flotte, oppegående menn som det var mulig å føre en samtale med. Slike som damer faktisk er tiltrukket av, og som lett kunne få en jente på mitt nivå.

Jeg liker menn som har klare kriterier på hva de er tiltrukket av, og som jeg faller inn under. Akkurat som jeg har kriterier for menn, og jeg dater ikke utenfor disse. Grovt sett kan man si jeg liker de kjekke, pene og intelligente.

Slikt kommer jo etterhvert opp i samtalen, og de gir meg sine kriterier. De er ikke lite kravstore, men det liker jeg, for jeg oppfyller kravene.

Men jeg er skeptisk av meg. Kan man stole på menn? For å svare på dette opprettet jeg etpar køddeprofiler, med én feit og én stygg dame. Begge med en profiltekst som ikke akkurat vitner om oppegående personligheter.

Det som overrasket meg var at disse også fikk mye respons. Noen fra menn som tydeligvis sikter i den "leaguen", og som ikke kan vente å få bedre. Så var det en god del av de mennene jeg fikk meldinger av på min ekte profil, som jeg ikke gadd å svare eller silte ut etterhvert. Det er helt greit, de må jo få seg litt de også.

Men det som irriterer meg en smule er at de mennene som hadde beskrevet sine kriterier for meg (som jeg fortsatt har kontakt med) også kontaktet disse fake profilene. De er jo selfølgelig frie til å gjøre det, for jeg eier de ikke, men jeg hadde helst sett at de la seg etter noen som er ca på mitt nivå. Er så forbanna turnoff med mannfolk som legger seg etter alt med puls. Eier de ikke stolthet? Jeg hadde vert dritflau over å ha pult på mine falske profiler. Man har jo en viss standard.. eller er det bare meg..? Jeg har ihverfall mistet helt smaken på de mennene.

Samtidig så brukte jeg de falske profilene til å kontakte noen av de mennene jeg liker best der inne. Av de fikk jeg høflig avslag. Gir meg bare enda bedre inntrykk av de, da vet jeg at de har smak, og ikke tenker kun med kuken.

Det du mener er at du vil at menn skal like deg og din kropp eksklusivt, og at det at de også er villige til å ha kontakt med kvinner du ser på som mindre deilige og verdige enn deg, krymper den statusen du fikk ved å bli fremhevet som utvalgt i utgangspunktet.

Dette var ikke et godt innlegg å lese. Om du synes at fett er frastøtende, er det bare fint at ikke alle menn synes det. Noen foretrekker det også fremfor slanke. Nå vet jeg ikke hvor "stygg" kvinnen du valgte ut var, og hvor dårlige profiltekster du skrev til de to, men holdningen din om til kvinner med det du mener er dårlig utseende er veldig usmakelig, og jeg er på dine vegne glad for at innlegget ditt er skrevet av et anonymt nick, og ikke med ditt virkelige navn og bilde.

Mange av mennene som skrev til deg, kan nok få en bedre jente enn det du fremstår som i akkurat dette innlegget.

Gjest Gjest_lilly_*
Skrevet
Det du mener er at du vil at menn skal like deg og din kropp eksklusivt, og at det at de også er villige til å ha kontakt med kvinner du ser på som mindre deilige og verdige enn deg, krymper den statusen du fikk ved å bli fremhevet som utvalgt i utgangspunktet.

Du sier det mye bedre enn meg!:)

Det jeg vil fram til er at jeg ønsker at de mennene jeg involverer meg med favoriserer et utseende som mitt. Ikke så gøy hvis fyren tenker at han kunne pult hva som helst, men han hadde flaks.

Hva menn jeg ikke intresserer meg for foretrekker av fettprosent og usymmetriske ansiktstrekk er for meg revnende likegyldig.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Du sier det mye bedre enn meg!:)

Det jeg vil fram til er at jeg ønsker at de mennene jeg involverer meg med favoriserer et utseende som mitt. Ikke så gøy hvis fyren tenker at han kunne pult hva som helst, men han hadde flaks.

Hva menn jeg ikke intresserer meg for foretrekker av fettprosent og usymmetriske ansiktstrekk er for meg revnende likegyldig.

Har du profilen for å få heftig sex, for å finne en partner for seriøst forhold, eller for å smøre egoet? Høres trist ut å være så avhengig av bekreftelse at du blir sur når menn er villige til å ha sex med kvinner som i dine øyne ikke når opp til ditt nivå.

Gjest Gjest_lilly_*
Skrevet

Jeg leter etter en pulevenn tror jeg.

Jeg har vel ikke noe utpreget behov for å få bekreftelse eller å smøre egoet.

Hadde ikke du ønsket deg en mann som ville ha en dame som akkurat deg, og verdsatte det du hadde å by på av skjønnhet, utstråling og personlighet, istedet for en som kaster seg over alt, og du tilfeldigvis stod nærmest?

Det at jeg valgte en feit og en stygg dame er fordi det er mine motsetninger, og ikke fordi jeg har problemer eller fordommer mot den gruppen mennesker.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Jeg leter etter en pulevenn tror jeg.

Jeg har vel ikke noe utpreget behov for å få bekreftelse eller å smøre egoet.

Hadde ikke du ønsket deg en mann som ville ha en dame som akkurat deg, og verdsatte det du hadde å by på av skjønnhet, utstråling og personlighet, istedet for en som kaster seg over alt, og du tilfeldigvis stod nærmest?

Jeg har ikke noe ønske om å bestemme hvem som skal være pen nok til at en av "mine" menn skal ha noen interesse av henne.

Det at jeg valgte en feit og en stygg dame er fordi det er mine motsetninger, og ikke fordi jeg har problemer eller fordommer mot den gruppen mennesker.

Du skrev: Eier de ikke stolthet? Jeg hadde vert dritflau over å ha pult på mine falske profiler.

Skrevet (endret)

Gidder ikke være gjest mer..

Jeg har ikke noe ønske om å bestemme hvem som skal være pen nok til at en av "mine" menn skal ha noen interesse av henne.

Deg om det..:)

Du skrev: Eier de ikke stolthet? Jeg hadde vert dritflau over å ha pult på mine falske profiler.

Det er helt greie mennesker, men det betyr ikke at det er noen jeg ville hatt sex med. Er vel en smakssak..

Endret av Nutty
Skrevet

Jeg har drevet mye med internett dating. Jeg har ikke møtt så mange via internett men jeg har vel sett igjennom flere tusen profiler over de siste år. Jeg har møtt hun som nå er min kone via internett og har vel sånn sett en viss erfaring med dette. For min del (og jeg tror dette gjelder de fleste kvinner og men) kan jeg vel si at hvis bildet ikke ser interessant ut, så gidder jeg ikke engang å gå inn på profilen. Sånn er det bare. Hvis folk ikke gidder å gjøre seg litt flid i det de vil presentere så gidder ikke jeg å ta kontakt. Det sier litt om seriøsiteten. Jeg vet også at grunnen til at min kone svarte på henvendelsen min var en kombinasjon av det jeg skrev og at hun likte bildet mitt. Så det er klart at det visuelle har mye å si. På internett fungerer jo ting litt motsatt i det vanlige liv. Man får kun ved møtet på et senere tidspunkt sjekket om kjemien er der. Er den det så har man allerede kommet langt fordi man vet at mye annet stemmer.

Jeg hadde noen meninger om hva jeg var ute etter. Det kan man finne i mange forskjellige mennesker uten at de nødvendigvis ser slik eller slik ut. For eksempel: jeg har alltid likt brunetter. Trodde jeg. Min kone er blond og nå kunne jeg aldri tenke meg å bytte til en brunette. Slikt kan forandre seg.

Nei jeg tenker ikke med kuken. Men jeg hadde aldri tatt kontakt med en dame som jeg ikke syntes så interessant ut fordi hun sikkert var grei liksom. Det er vel ingen grunn til å ikke velge begge deler. Jeg ville ha en dame som var intelligent først og fremst. At hun i tillegg er svært vakker er jo ren bonus.

At menn tar kontakt med damer av forskjellig kaliber bør du ikke tenke så mye på. Damer kan være vakre på mange forskjellige måter. Mange damer jeg synes er vakre likner ikke spesielt på hverandre.

Så er det jo det med vurdering av eget nivå også da. Hvem har vel det mest avbalanserte og realistiske syn på seg selv liksom? Lett å sette seg i en annen bås en det man egentlig er. Tror det er viktig å fokusere på om man trives sammen med personen, en om hva iq`en er.

Men du har nok mye rett også. Jeg vet om flere damer på nett som blir nedrent av snuskete forslag og liknende. Sånn er det for oss menn også. Bortsett fra at vi må sortere ut de lite interessante profilene selv.

Husk at mange som er på nett er ute etter en livspartner. Hvis du er ute etter sex så finnes det vel måter å få fremført dette på litt skjult slik at du unngår de som vil mer.

At noen menn aviser de falske profilene dine hadde jeg ikke gitt så mye kreditt. Hvis en dame tar kontakt først så vitner det om en del ting jeg ikke tar positivt.

Caracal.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Klart du blir bombardert. Menn liker jo nakne kvinnekropper ;)

Så da mener du at mindre tiltrekkende og feite i dine øyne ikke kunne ha fått en slik mann interessert?

Menn kan være tiltrukket av både tykke og normale og slanke kvinner!

Kanskje standaren for dem var begge deler?

Kanskje de ikke la for mye i utseendet feks tenkte at de som er så stygge har lite mellom ørene?

De går vel ikke på alt bare for at de kunne tenkt seg de andre også?

Så du vil bare ha en mann som utelukkende liker slanke faste kropper og pent utseendet?

Hva om du blir gravid og mister din spenst?

Hva om du blir skadet i en ulykke og ansiktet aldri blir det samme?

Hva da?

Skal de mennene miste lysten på deg da, bare for at de viker fra standaren sin?

Selv om de foretrekker slanke kan de også synes at tykke, tynne er pent også. Noen pene og oppegående menn faktisk foretrekker feite damer.Jepp det går ann!

Gjest mannen i gata
Skrevet

Jeg vil bare dele mitt syn angående feite damer.

For det første kan det være enorm forskjell på to damer som er akkurat like feite, den ene kan være fast og velskapt til tross for høy vekt feks. Akkurat denne typen jenter er mine favoritter, de er atskillig mer sexy enn tynne og slanke jenter. Tynne og slanke jenter er ofte selvopptatte, har et komplisert forhold til vekta, er vanskeligere å få skikkelig kontakt med, og har sterke og sære meninger, i tillegg er de ofte usikre på seg selv.

Når det kommer til sex så er jeg for egen del ganske altetende, 8 av 10 jenter innenfor rimelig alder ville jeg gjerne hatt sex med.

Skrevet

Det kan jo (dessverre for deg?) hende du har kommet over ett par kjekke, oppegående og interessante menn som faktisk ikke er like overfladisk som deg selv. Det kan neppe føles veldig komfertabelt, men sånt skjer når man i så stor grad har fokus på ytre verdier fremfor indre.

At ei jente som legger ut bilde av kroppen sin, får masse svar, tviler jeg ikke ett sekund på, og at de som tar kontakt med ei kvinne som kun legger ut bilde av kroppen sin, ikke er spesiellt interessert i henne eksklusivt, synes jeg vel heller ikke er så forferdelig rart.

Og at du er vakker, det vet de vel fint lite om så lenge du kun legger ut kroppsbilder av deg selv?

Og hvordan du fremstår som, når du helt seriøst legger ut bilder av kun kroppen din på en sjekkeside, for å finne noen å pule på...

For å si det sånn, hadde noen jeg fant interessant, seriøst tatt kontakt med en slik profil, så hadde de mistet så mange stjerner at flott kropp og utseende aldri i verden kunne veid opp for det.

Skrevet

Så mye fordommer det er!

Kan ikke alle bare godta at vi er forskjellig skapt uten å stigmatisere hverandre?

Skrevet

For det første kan det være enorm forskjell på to damer som er akkurat like feite, den ene kan være fast og velskapt til tross for høy vekt feks. Akkurat denne typen jenter er mine favoritter, de er atskillig mer sexy enn tynne og slanke jenter. Tynne og slanke jenter er ofte selvopptatte, har et komplisert forhold til vekta, er vanskeligere å få skikkelig kontakt med, og har sterke og sære meninger, i tillegg er de ofte usikre på seg selv.

Når det kommer til sex så er jeg for egen del ganske altetende, 8 av 10 jenter innenfor rimelig alder ville jeg gjerne hatt sex med.

Dette var veldig fordomsfullt..kanskje du skal tenke over de tankene der..

Skrevet

Det er prisverdig at du tør stå for at du foretrekker menn som bare vurderer andre damer som er like attraktive som deg. I praksis viser det seg at damer synes utroskap er lettere å takle dersom mannens elskerinne er pen. Dette er dessverre et tabuemne. Takk for at du er så åpen. :dagens-rose:

Skrevet
Så mye fordommer det er!

Kan ikke alle bare godta at vi er forskjellig skapt uten å stigmatisere hverandre?

Beklager, det er ikke fordommer at man synes noen er penere enn andre. Antall menn som liker feite og magre damer er forholdsvis lite sammenlignet med dem som liker slanke damer med kurver.

Skrevet
Beklager, det er ikke fordommer at man synes noen er penere enn andre. Antall menn som liker feite og magre damer er forholdsvis lite sammenlignet med dem som liker slanke damer med kurver.

Greit nok det- men det var en over her som påsto at slanke damer var usikre, hadde problemer med kroppen sin osv osv..

alle er de forskjellige, og smaken er som baken:)

Skrevet

Kunne ikke vært mere enig :tommelopp:

Skrevet

Sorry å si det, men jeg blir helt kvalm om hvor selvdigger du er...

Synes du "brker menn"

Tydelivis ikke mye å finne på....

Get a life :kjefte:

Gjest StockDama
Skrevet

Det er nok mere ditt problem enn mannfolket sitt at de faktisk kan like flere typer damer...

Og det noen syns er vakkert, er søppel i andre sine øyne. Du er nok ikke så fantastisk for alle som du tror.

(sier det ikke for å være slem, men så du kanskje forstår hvorfor de gjør som de gjør)

Skrevet
De går vel ikke på alt bare for at de kunne tenkt seg de andre også?

Så du vil bare ha en mann som utelukkende liker slanke faste kropper og pent utseendet?

Hva om du blir gravid og mister din spenst?

Hva om du blir skadet i en ulykke og ansiktet aldri blir det samme?

Hva da?

Skal de mennene miste lysten på deg da, bare for at de viker fra standaren sin?

Selv om de foretrekker slanke kan de også synes at tykke, tynne er pent også. Noen pene og oppegående menn faktisk foretrekker feite damer.Jepp det går ann!

Må presisere at profilen ikke er opprettet for å finne noe mer enn en sexpartner. Da er det fysisk og mental tiltrekning som teller. Derfor venter jeg heller ikke at de skal tenne på meg om jeg blir gravid eller kommer ut for en ulykke, (to sider av samme sak, egentlig :fnise: ). Det hadde jeg ventet av en livsledsager, men da hadde det vert andre kriterier inni bildet.

Jeg har aldri sagt at overvektige/mindre pene damer ikke kan få tak i flotte menn, men det er unntaket mer enn regelen.

Det er akkurat denne mentaliteten som irriterer meg. Man føler seg så lite spesiell og "utvalgt" med en slik mann..

Det kan jo (dessverre for deg?) hende du har kommet over ett par kjekke, oppegående og interessante menn som faktisk ikke er like overfladisk som deg selv. Det kan neppe føles veldig komfertabelt, men sånt skjer når man i så stor grad har fokus på ytre verdier fremfor indre.

Når man leter etter en mann man kun skal ha sex med, så må det vel være lov å være litt overfladisk? Fordi om jeg er det i denne siutasjonen vil ikke det si at jeg atuomatisk har en slik holdning i alle arenaer..

At ei jente som legger ut bilde av kroppen sin, får masse svar, tviler jeg ikke ett sekund på, og at de som tar kontakt med ei kvinne som kun legger ut bilde av kroppen sin, ikke er spesiellt interessert i henne eksklusivt, synes jeg vel heller ikke er så forferdelig rart.

At de ikke er intressert i meg eksklusivt gjør meg ingenting, det er da heller ikke dét at jeg vil ha de for meg selv dette handler om.

Og at du er vakker, det vet de vel fint lite om så lenge du kun legger ut kroppsbilder av deg selv?

De får da se ansiktet mitt etterhvert. Har ikke fått klager.

Og hvordan du fremstår som, når du helt seriøst legger ut bilder av kun kroppen din på en sjekkeside, for å finne noen å pule på...

For å si det sånn, hadde noen jeg fant interessant, seriøst tatt kontakt med en slik profil, så hadde de mistet så mange stjerner at flott kropp og utseende aldri i verden kunne veid opp for det.

Jeg kunne kanskje vært klarere. Dette er en ganske "sexbasert" treffside. 99% av alle de som har bilde i profilen har lagt ut erotiske eller pornografiske bilder av seg selv. Eller i det minste av kropp. Og det er fint lite ansikt å se. Mine er veldig smakfulle i forhold til mye annet man kan finne der inne.

Det er prisverdig at du tør stå for at du foretrekker menn som bare vurderer andre damer som er like attraktive som deg. I praksis viser det seg at damer synes utroskap er lettere å takle dersom mannens elskerinne er pen. Dette er dessverre et tabuemne. Takk for at du er så åpen.

Takk for støtten. Jeg tror egetlig ikke jeg er den eneste som mener dette. Vil nesten si det er innstinktivt..

Sorry å si det, men jeg blir helt kvalm om hvor selvdigger du er...

Synes du "brker menn"

Tydelivis ikke mye å finne på....

Get a life

Det oste jo jantelov.. Bare fordi noen selv vet at de ser bra ut, skal de ikke ha lov å si det høyt? Uansett, det er faktisk en relevant opplysning i henhold til tråden, derfor skriver jeg det. Er ikke sånn at jeg går rundt konstant og prater om hvor pen jeg er..

Og hvordan i allverden bruker jeg menn? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...