Gå til innhold

Ring eller ikke ring?!

Fremhevede innlegg

Gjest Lislebruda
Skrevet

Bare lurte på hva dere synes om å ha ring når dere er forlova?

Min forlovede mener at vi ikke trenger ringer for det viktigste er jo at vi er forlova med hvernadre så man trenger ikke å kunngjøre det for hele verden for det er privat.

Jeg er en person som elsker å vise fram ting jeg har fitt og som andre jenter ville jeg gjerne vise fram ringen min som viser dere at jeg er forlova.

Hva mener dere? Har dere noen knall gode argumenter for å kjøpe ringer nå? Helst noe som gjør at han er enig uten å bli sur :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere kan kjøpe ringer allerede nå, som dere skal bruke til gifteringer senere; bare de oppdateres inni!

Vi har ringer, og vet ikke om vi skal ha nye til bryllup eller bruke de samme... Men Han vil nok ha noen nye! Vet bare ikke hva jeg vil ennå; vil nok helst ha nye, men tenker også litt på budsjettet... Men så er det jo for resten av livet da!

Få en GUTT som synes ringforlovelse er bra til å prate litt med han!??

Skrevet

Vi har ikke ringer, og vi er vel heller ikke forlovet. Ringer setter vi på når vi gifter oss. Er det virkelig så viktig å "vise" alle at dere elsker hverandre? Jeg blånektet på å ha ringer før vi faktisk skikkelig og formelt har sagt JA, for jeg vet om drøss av folk som er forlovet og så gjør det slutt osv.

Dropp ringene til dere er gift!

Skrevet

Jeg fikk forlovelsesring av min kjære da han fridde med stein i det hele - han har ingen ring før vi står i kirken.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel, hvorfor skal man IKKE bruke ring? Hva er galt i å vise verden at man er forlovet og har funnet den man ønsker å dele livet med? Er det noe man skal skjemmes over? Det går utmerket an å ha på seg en forlovelsesring uten å brese seg også. Og det er mange som skilles etter en stund også, synes ikke man skal "unngå" ring tilfelle det blir slutt.

-Hildegard

Gjest hilde24
Skrevet

Når jeg forlova meg så kjøpte vi ringer og det er også slike ringer vi kan bruke når vi skal gifte oss 24 mai jeg synes det er finest med ring jegda men det er jo vær sin smak :D

Skrevet

Min mann hadde kjøpt ringer helt på egenhånd og i smug da han fridde til meg. Personlig synes jeg det er koselig å ha forlovelsesringer, og det var virkelig ekstra stort det å få en ring på fingeren sin når han fridde. Ringene har vi nå som gifteringer og jeg synes det er hyggelig å ha dem både som minne om forlovelsen og om bryllupet.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Min forlovede mener at vi ikke trenger ringer for det viktigste er jo at vi er forlova med hvernadre så man trenger ikke å kunngjøre det for hele verden for det er privat.

Det er noe menn sier når de er ute etter å spare penger. For meg ville det vært uhørt og ikke få en ring.

Minnie

Gjest Anonymous
Skrevet

Er ikke litt av poenget å vise for hele verden at man er forlovet da?? En av tingene jeg syns er kjempekjekt med ringen er at den kan brukes til å bli kvitt innpåslitende sjekkere på by'n. Man viser jo at man er opptatt. Jeg ville lurt på om han ikke ønsker å ha ring med dette i bakhodet, altså at damene ikke skal se at han er opptatt? Man kan jo bruke samme ringene som gifteringer, så det med økonomi er bare tull!

Skrevet
Jeg fikk forlovelsesring av min kjære da han fridde med stein i det hele - han har ingen ring før vi står i kirken.

Samme her. Hadde gitt klar beskjed på forhånd at dersom han forventet et svar på spørsmål om jeg ville gifte meg,fikk han også hoste opp en ring. Klart jeg vil vise den frem til hele verden og spesielt til alle venner (og særlig kompisene hans siden vi har lurt dem en gang før...)

Gjest stardust
Skrevet

Jeg har ring. Han har ikke. Vi kjøper nye ringer til vi gifter oss den 9. august.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...