Gjest Anonym nå... Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Vel, for å gjøre forklaringen kort: Jeg og typen deler data, og der er sånn msn-logg. Jeg såg en samtalelogg i søppelkassa på dataen, så jeg lurte hvorfor den lå der, og deretter las. Den var startet av en av hans venninner som sa "jeg drømte om deg i natt..." og han hadde svart med litt sånn "aha" og "var du våt da"... og han har sagt "jeg må jo innrømme jeg har tenkt på deg av og til" og hun svarte i samme duren... HVA FAN!? Jeg VET, og vi snakka om det - at vi er alt for hverandre, og har ikke mye å plukke på med hverandre.. vi vet at ingen av oss noengang ville vert utro. Men dette han har skrivet som han gjorde.. Jeg vet ikke hva jeg skal tro om det altså. Jeg vet han aldri ville hatt henne eller vere utro med noen, men uansett, å si sånnt?? Det motsier alle normer i et forhold spør du meg. (PS: hun er ingen trussel for meg på noen måter ) Hjelp...?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Jeg hadde reagert sterkt på dette. Å fantasere om andre gjør vel de fleste, men jeg synes det er respektløst overfor partneren å fortelle om fantasiene til den du fantaserer om, utenom forholdet. Jeg ville ikke likt at en i vår vennekrets fikk høre fra min mann at han hadde heftige drømmer om henne.Hva er poenget med det? Det blir å fyre oppunder og det er helt unødvendig.
Gjest =tentacle= Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Det motsier alle normer i et forhold spør du meg. Da sier du fra. Erotisk chat vil noen kalle utroskap, andre ikke. Det passer ikke deg at han gjør dette, og det bør respekteres.
Gjest Gjest_Debbie_* Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Jeg vet ikke helt... Hvis du er SÅ sikker på at han aldri ville hatt henne, og at hun ikke er noe trussel for deg, så hadde jeg ikke tenkt så mye mer på det. Synes ikke det er greit å si sånne ting jeg heller, men hvis det er en dame som er bare SÅ FEIL for han og du vet det, så er det kanskje nettopp derfor han våger å si sånt (eller rettere sagt tulle med sånt) med henne. Han ville kanskje ikke gjort det med en annen som du er mindre trygg på....
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Jeg vet ikke helt... Hvis du er SÅ sikker på at han aldri ville hatt henne, og at hun ikke er noe trussel for deg, så hadde jeg ikke tenkt så mye mer på det. Synes ikke det er greit å si sånne ting jeg heller, men hvis det er en dame som er bare SÅ FEIL for han og du vet det, så er det kanskje nettopp derfor han våger å si sånt (eller rettere sagt tulle med sånt) med henne. Han ville kanskje ikke gjort det med en annen som du er mindre trygg på.... Selv om hun ikke er en trussel for forholdet så blir det jo med en gang uggent om ts og kjæresten møter denne damen og så vet denne damen at ts sin kjæreste har lyst på henne. Og han vet at hun vet..... En spennende greie de imellom. Hadde ikke ts lest denne mailen så hadde hun ikke visst om hva kjæresten og hun andre tenker når de møtes......men er det riktig å fortelle andre enn din partner at du er kåt på vedkommende?
Gjest Gjest_Marihøna_* Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Jeg vet ikke helt... Hvis du er SÅ sikker på at han aldri ville hatt henne, og at hun ikke er noe trussel for deg, så hadde jeg ikke tenkt så mye mer på det. Synes ikke det er greit å si sånne ting jeg heller, men hvis det er en dame som er bare SÅ FEIL for han og du vet det, så er det kanskje nettopp derfor han våger å si sånt (eller rettere sagt tulle med sånt) med henne. Han ville kanskje ikke gjort det med en annen som du er mindre trygg på.... Tror ikke en mann tenker slik, at det ikke skulle være greit å sende sleivete beskjeder med en dame som samboeren ville blitt sjalu av, men derimot helt greit når det var noen hun ikke følte seg truet av. Hvordan visste han at hun ikke følte seg truet av denne personen? Dårlig argument spør du meg. Dette var utrolig dårlig gjort fra samboerens side, og det vitner om litt dårlig respekt for forholdet, eller kjæresten. Nå er han sikkert en super kjæreste ellers for alt jeg vet, men ærlig talt...! Han nørte opp under denne samtalen, faktisk mer en veninna som skrev at hun drømte om han, da han er rett på og spør om hun ble våt!!Hva er det for noe? Hadde jeg oppdaga noe slikt hadde jeg blitt forbanna og senere skuffet. Slike tendenser, skal ikke si at han kommer til å bli utro i fremtiden, men det høres ikke lovende ut. Han har krysset en liten ulovlig grense, hvorfor ikke gå lengre og lengre? Hadde aldri sagt noe slikt til en annen mann: "ble du stiv da..?" Hadde følt meg helt jævlig! Vet ikke hvilke råd jeg skal gi, men jeg synes du skal ta en skikkelig prat med kjæresten din, jeg. Synes ikke du skal akseptere slik oppførsel.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Takk for svar alle sammen... Jeg er glad dere forstår at vårt forhold er bra ellers, for det er jo også med på å forstå hele situasjonen, både for meg og dere som svarer. Det er ikke akseptabelt, jeg er sint, jeg er skuffa, jeg vet ikke hva jeg skal si, og heller ikke hva jeg skal si for at det ikke skjer igjen. Det har skjedd før også(jeg har hørt, og dumpa borti på msn eller dataen), også inkludert noen jeg faktisk føler meg truet av. Eks-damer, og damer jeg vet han har ligget med. Han har forferdelig mange venninner, og jeg vet han har ligget med mange av dem... Jeg forstår ikke hva som er galt med meg, jeg kan rett og slett ikke forstå det, for vi har det så fantastisk. Jeg har tilogmed blitt mer dirty i senga siste halvåret. Hver gang unnskylder han med at det bare er tull, det er ikke noe med det, han vil aldri ha andre enn meg... Men UANSETT Jeg er rådløs... :gråte:
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 Har du sagt til han at du føler deg lite verd ved at andre kvinner vet at din kjæreste fantaserer om dem? Det går på din selvfølelse og selvrespekt løs f.eks? Vær konkret og gi eksempler, så kanskje du når inn.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 Ja, jeg har snakka så det holder, gitt eksempel på hvordan jeg føler det og alt. Kanskje jeg må være enda mer konkret da...
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #10 Skrevet 11. september 2007 Dette er sikkert ikke det du vil høre, men jeg har erfaring med menn som har veldig mange kvinnelige venner der mange av de er tidligere "knulle-kompiser"....Det er ikke bra. Han høres ut som en mann som har et stort behov for bekreftelse fra andre kvinner. Når du har fortalt han om at hans oppførsel er sårende etc og han allikevel må søke bekreftelse hos andre...vel, det lover ikke bra. Hans behov er tydeligvis viktigerte for han enn det du er. Nå vet ikke jeg om han har venninner i hver by... men er det slik at han pleier mye kontakt og besøker venninner m/overnatting/fester uten deg så hadde jeg løpt..... å pleie egoet til tidligere elskerinner skal ikke en prioritet i et forhold. Har en venn, tidligere knullekompis, som har en jente eller ti i hver by. Enorm omgangskrets og inne på facebook er det den ene platinablondebomben etter den andre på siden hans. Han er i et forhold og har blitt far, men har dyrker andre kvinner så det holder. Tror han er avhengig av bekreftelse.... Her prater vi om andre ting enn bare prat. Jeg tror mange menn elsker sin dame, samtidig som det ikke er noen hindring for å flørte/kose seg litt med andre. Sex er sex og kjærlighet er noe helt annet... utrolig nok.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 11. september 2007 #11 Skrevet 11. september 2007 Dette er sikkert ikke det du vil høre, men jeg har erfaring med menn som har veldig mange kvinnelige venner der mange av de er tidligere "knulle-kompiser"....Det er ikke bra. Han høres ut som en mann som har et stort behov for bekreftelse fra andre kvinner. Når du har fortalt han om at hans oppførsel er sårende etc og han allikevel må søke bekreftelse hos andre...vel, det lover ikke bra. Hans behov er tydeligvis viktigerte for han enn det du er. Nå vet ikke jeg om han har venninner i hver by... men er det slik at han pleier mye kontakt og besøker venninner m/overnatting/fester uten deg så hadde jeg løpt..... å pleie egoet til tidligere elskerinner skal ikke en prioritet i et forhold. Har en venn, tidligere knullekompis, som har en jente eller ti i hver by. Enorm omgangskrets og inne på facebook er det den ene platinablondebomben etter den andre på siden hans. Han er i et forhold og har blitt far, men har dyrker andre kvinner så det holder. Tror han er avhengig av bekreftelse.... Her prater vi om andre ting enn bare prat. Jeg tror mange menn elsker sin dame, samtidig som det ikke er noen hindring for å flørte/kose seg litt med andre. Sex er sex og kjærlighet er noe helt annet... utrolig nok. Troor jeg forstår hva du mener med den bekreftelsen han kanskje trenger, men kan du forklare meg helt hva du mener? Han er aldri på besøk alene med venninnene sine, og er også skjelden på fest, så er ikke noe sånt å være redd for... Heldigvis, og I alle fall...
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #12 Skrevet 11. september 2007 Troor jeg forstår hva du mener med den bekreftelsen han kanskje trenger, men kan du forklare meg helt hva du mener? Han er aldri på besøk alene med venninnene sine, og er også skjelden på fest, så er ikke noe sånt å være redd for... Heldigvis, og I alle fall... Jeg hengte meg litt oppi den "venninne"delen. Men det høres jo ut som om han holder seg til deg fysisk heldigvis Men det er trist at den du er sammen med behøver bekreftelse fra andre. Det jeg synes er cluet med din situasjon er at du _har_ fortalt han om hvordan dette påvirker deg og han velger å fortsette med å prate om intime ting med andre kvinner. Da bør du kanskje gå ut i fra at dette er noe han kommer til å fortsette med, enten du liker det eller ikke.
Gjest =tentacle= Skrevet 11. september 2007 #13 Skrevet 11. september 2007 Har en venn, tidligere knullekompis, som har en jente eller ti i hver by. Enorm omgangskrets og inne på facebook er det den ene platinablondebomben etter den andre på siden hans. Han er i et forhold og har blitt far, men har dyrker andre kvinner så det holder. Tror han er avhengig av bekreftelse.... Her prater vi om andre ting enn bare prat. Tilfeldigvis far til en jente født i vår?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #14 Skrevet 11. september 2007 Tilfeldigvis far til en jente født i vår?
Gjest =tentacle= Skrevet 11. september 2007 #15 Skrevet 11. september 2007 Men det er trist at den du er sammen med behøver bekreftelse fra andre. Jeg har chattet på den måten, det var ikke pga et bekreftelsesbehov. Det var underholdning, akkurat som et erotisk blad eller en novelle kan være det. Jeg kunne ikke selv tenke meg å holde på med det uten at det var ok for min partner.
Gjest =tentacle= Skrevet 11. september 2007 #16 Skrevet 11. september 2007 Auda. Ikke overraskende, men det hadde jo vært hyggelig om han hadde snudd, for både ham og familien.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #17 Skrevet 11. september 2007 Auda. Ikke overraskende, men det hadde jo vært hyggelig om han hadde snudd, for både ham og familien. Ikke sikkert det er samme nybakte pappa. Det fødes jo endel jentebarn, vet du
Gjest =tentacle= Skrevet 11. september 2007 #18 Skrevet 11. september 2007 Ikke sikkert det er samme nybakte pappa. Det fødes jo endel jentebarn, vet du Det gjør det Men vi trenger jo ikke ramse opp resten av personalia og sånt for å finne det ut
fiktiv Skrevet 11. september 2007 #19 Skrevet 11. september 2007 Jeg ville sagt det til en viss grad er utroskap
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. september 2007 #20 Skrevet 11. september 2007 Men hvorfor godtar du det? At han sitter og smser og chatter med andre damer om sex? Han vet jo at han har deg uansett, så derfor kan han holde på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå