Gå til innhold

Venninners kjærester....

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg vil starte tråden med å si at jeg er totaalt for den regel om at ens venninners kjærester skal man holde seg unna!!!

D er noe av d viktigste i ett vennskap.

D må bare være en ting jeg overser, for alikevel skjer d ofte at jeg ender opp med å ha litt følelser for dem. :(

-Dvs de menn som d ofte ikke ble til noe seriøst sammens med mine venninner.

Jeg har gjort en virkelig jævlig ting en gang: Jeg var seksuellt sammens med min bestevenninnes kjæreste. Og tro dere meg; d kommer aldrig til å skje igjen! Jeg læret av det og vi er stadig vekk venninner.

Jeg er nå blitt en ærlig kvinne og forteller alltid mine venninner hva jeg har på hjertet, men vet ikke riktig hva jeg skal gjøre når disse følelsene dukker opp. Det skjer rimelig ofte

Jeg tør ikke å gjøre noe ut av det. Selv om jeg ikke tror de ville ha noe problem med det, fordi tanken på at de kanskje kan bli lei seg holder meg tilbake.

Noen synspunkter/råd??

Videoannonse
Annonse
Gjest Nivvy
Skrevet

Uh, vel, kanskje du burde finne deg andre å fascineres av?

Pleier ikke ende godt om slikt skjer for mange ganger :(

Prøve å styre deg selv litt? ...når det alikevel ikke blir noe seriøst forhold med disse guttene, hvorfor ikke like gjerne la vær?

Gjest sexysadie
Skrevet

Birthe

D var mine venninner som ikke fikk noe seriøst forhold til disse fyrene.

Og da er min problemstilling: at bør jeg holde meg unna disse også??

Skrevet

Synes at det er det aller lureste av deg! Det kan by på problemer!

Skrevet

Det kommer jo litt ann på hva venninnene dine synes da. Ville venninne dine noe mer med disse gutta, eller synes de også at det er greit at det ikke ble noe mer? Det gjør jo litt forskjell synes jeg. Forøvrig betyr kanskje antall litt også (???) Jeg mener hvis det er ei venninne som har mange menn det ikke har blitt noe seriøst med, og man f.eks bor på en veeeldig liten plass kan det jo bli litt kjedelig i lengden. :wink:

Sånn i utgangspunktet er vel alle venninners x'r "FY" og det er nok best og holde seg unna. Tror i allefall det er smart å ta det opp med venninnene først, selv om jeg ikke dermed tror at det alltid er så lett. Har selv brent meg i en lignende situasjon for mange år siden. Vennskapet overlevde heldigvis, men jeg ville ikke utsette meg for en lignende situasjon igjen. Ble nok ikke særlig til råd det her...

Jennifer

Skrevet

Jeg vil starte tråden med å si at jeg er totaalt for den regel om at ens venninners kjærester skal man holde seg unna!!!

D er noe av d viktigste i ett vennskap.

Dette er jo alfa og omega i et venninne-forhold!!

Skrevet

Du bør holde deg unna med mindre det er den helt store kjærligheten.

Jeg hadde ikke likt det hvis en av mine venninner kom sammen med en av mine ekser....

Og jeg ville heller aldri ha gjort det mot noen av dem! Det er såpass mange fisker i havet at det burde være unødvendig.

Synes det høres litt merkelig i ut at dette har skjedd flere ganger, og synes du bør gå inn i deg selv og finne ut hvorfor. Greit nok at det kan skje alle en eller annen gang, men når det gjentar seg ligger det sannsynligvis noe bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...