Gå til innhold

piercing størrelse

Anbefalte innlegg

Gjest christine dae
Skrevet

hei, jeg har en piercing på overleppen og jeg vil ha flere stenger og heftige kuler som jeg vil kjøpe på nett. men de har jo forsjellige størrelser, hvilken skal jeg velge, han som pircet meg sa ikke hva jeg fikk men jeg måtte tilbake og bytte stang for den første var for kort. men når jeg ser på stanga jeg har og måler den er den 13 mm lang fra tuppen til slutten men på nettsidene jeg ser finner jeg ikke de som er så lange!!?? og spiller det rolle hva tykke stangen er om de passer i kula?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne siden http://www.barbarella.se blir anbefalt ganske mange plasser. Har ikke noen erfaring selv, men piercinggruppen på et nettsted jeg er på, gir bare gode tilbakemeldinger. Som at noen hadde fått feil smykke i posten, klaget, og de beklaget seg og sendte det riktige, pluss at det ikke var nødvendig å sende tilbake den feilsendte.

Tykkelse på stang har litt å si for kula ja. Husker jeg kjøpte en kule som hullet var for stort for stanga, datt bare rett av. Hva med å gå til et piercingstudio og få plastikkstang? Den kan en jo klippe og regulere og yessda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...