Gå til innhold

psykisk/angst/deprisjon pga lillemann

Fremhevede innlegg

Skrevet
3) Kun vide jenter trenger store peniser. De som kan knipeøvelsene sine vil ikke ha en særlig stor en ;)

Dette er rett og slett vranglære.

Det er fullt mulig å være trang nok og ha godt trente muskler nok til å bli tilfredsstillt og kunne tilfredsstille en gjennomsnittlig til mindre penis, og likevel tenne på/like store peniser.

Hva man liker/tenner på, kommer an på så mange faktorer, og trenger overhode ikke ha noe med størrelse verken her eller der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fullt mulig å være trang nok og ha godt trente muskler nok til å bli tilfredsstillt og kunne tilfredsstille en gjennomsnittlig til mindre penis, og likevel tenne på/like store peniser.

Hva man liker/tenner på, kommer an på så mange faktorer, og trenger overhode ikke ha noe med størrelse verken her eller der.

Respekterer det at du liker store peniser, men får da ikke håpe du ville dumpet en med liten penis?

Nå svarer jeg ikke mer før imorgen, skal opp kl 05.30

Skrevet

Hva man tenner på blir en annen sak, så er riktig det du sier der. Men av og til er det jo en grunn til at man tenner på store peniser også...tviler på at det er så mange som tenner på små peniser de ikke kjenner i grunn :P

Skrevet

Jeg leste igjennom innlegget ditt og tenkte at; -stakkar, han må jo ha en bitteliten mikropenis..

Men så kommer jeg til slutten og ser at den er 13cm. Hæ?

Det er jo ikke lite, det er jo helt normalt! Hadde jeg komt over en med 13cm hadde jeg ikke reflektert over det engang, og ihvertfall ikke syntes den var liten!

Vet det er vanskelig å bare slutte å tenke på det, for sånne ingrodde, negative tankemønstre kan være et helvete å bli kvitt. Men for guds skyld prøv, for dette problemet eksisterer kun i hodet ditt.. :)

Skrevet
Respekterer det at du liker store peniser, men får da ikke håpe du ville dumpet en med liten penis?

Nå svarer jeg ikke mer før imorgen, skal opp kl 05.30

Jeg har ikke sagt noe om hva jeg liker eller ikke, det er irrellevant i denne diskusjonen.

Og uansett, som jeg har sagt opptil flere ganger i flere innlegg i tråden, selv om man liker f.eks store peniser, så er likevel det viktigste mannen penisen sitter på, passer han, passer penis (det finnes unntak, men da er det ikke snakk om 13 cm) ;-)

og, selv om man liker store peniser, så kan en gjennomsnitlig til mindre penis, gjøre mer en god nok nytte så lenge mannen er riktig.

Hva man tenner på blir en annen sak, så er riktig det du sier der. Men av og til er det jo en grunn til at man tenner på store peniser også...tviler på at det er så mange som tenner på små peniser de ikke kjenner i grunn :P

tviler vel også på at det er særlig mange som tenner på så små peniser at de ikke kjenner noe, men det er liksom ikke så rart.

men stemmer tanken om at de som vil ha store, er slappe og vide, så er det jo sikkert de som tenner på veldig små også, de er vel da bare tilsvarende trange og veltrente tenker jeg... *flirer*

Heldigvis er det ikke så svart/hvitt at er man trang, tenner man på små peniser og er man vid tenner man på store.

Gjest Gjest_roar_*
Skrevet

Det sies at størrelsen ikke har noe å si om man kan bruke den riktig, hva menes med dette?

Skrevet

Det holder ikke med bare utstyr. Sex er mer enn samleie og samleiet er mer enn ut og inn i kaninfart.

Skrevet

søk på jes-extender. Det er en penisforlenger med dokumentert effekt som annbefalles av norske leger.

Du kan også forlenge via massasjeteknikker som kalles jelqing (tror jeg). Spør legen om du kan benytte begge teknikkene samtidig eller om du kunn kan benytte en av gangen. Ellers kan du kanskje skade jr.

Køp boken she comes first for å lære deg å gi god oralsex og søk på g og a punktet for å lære deg å stimulere dem. Gi et grundig forspill. Prøv å lese hennes reaksjoner så du ser hva som fungerer bra og dårlig. Snakk med henne om hva hun liker. Varier støtene dine. Noen dype, noen korte, noen raske, noen sakte, noen gamger støter du mer til siden eller opp eller ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...