Gjest Gjest Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hei jeg er en gutt på 17 år med et veldig stort problem. Helt siden jeg var 13 år har jeg vært missunet på det andre guttene i dysjen som har stor penis. Så jeg begynte å stille spørsmål til bla. klara klok om penis størrelse og der sa dem da at sannsynligvis vill penisen vokse siden jeg da bare var 13. Men etter som tiden går og jeg har passert 17 og vel så det så har det ikke skjedd en fuckings ting der nede. Den kunne like gått vært limt inn på et bilde av en sjuåringen og sitt normalt ut. Jeg har et veldig veldig stort problem med dette som jeg må snakke/skrive med noen om for å klare å komme meg videre. Tenker på dette minst 5timer om dagen og det tar veldig mye på. Føler meg veldig deprimert og lei av og ha liten penis. Penisen min er foresten bare 13 cm.
Gjest Pax Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Jeg ser ingen problemer med 13 cm.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Jeg ser ingen problemer med 13 cm. Var hyggelig å høre Hvordan kan man finne ut om jenta liker de store? Har ikke lyst å bli ledd av liksom
Usikker Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Hvordan kan man finne ut om jenta liker de store? Har ikke lyst å bli ledd av liksom Ei som ler av dette er vel ikke noe å samle på Liker dama deg, så er ikke størrelsen på penis noe problem
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Ei som ler av dette er vel ikke noe å samle på Liker dama deg, så er ikke størrelsen på penis noe problem Ok, faktisk aldri tenkt på det sånn. Får vel prøve å late som jeg har god selvtilit da.
Wildy Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Vel, 13 cm holder for meg så lenge den sitter på riktig mann, nemlig en jeg liker!
aline Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Ok, faktisk aldri tenkt på det sånn. Får vel prøve å late som jeg har god selvtilit da. ikke prøve å late som, prøve å jobbe med selvtilliten kanskje? Du er vel mer en størrelsen på penisen din, det er helt sikkert andre ting ved deg som du kan rette fokus på for din egen del. Det er heller ingen måte å finne ut om dama liker stor eller ikke, for selv om du skulle finne på å spørre, så kan ei dame godt LIKE store, uten at det er avgjørende at den faktisk er stor dersom ho liker typen den sitter på. Selv liker jeg stor, men treffer jeg en mann som er interessant på andre områder og han er en jeg kunne tenke meg å date/bli kjent med/bli kjæreste med, så hadde det ikke gjort noe at den ikke var av de største. Det er for min del viktig at han er interessert og åpen for å gjøre andre ting i tillegg, noe som er viktig uansett størrelsen, men kanskje ekstra dersom han er litt mindre. Mye kan gjøres med fingre og tunge i tillegg til penis. :-) men som sagt, rett heller fokus mot deg selv ellers, hvem du er og at du er bra som du er. Og vit at mange jenter har noe av samme følelse, om de har små bryster f.eks. Det føles ikke akkurat festlig om man ikke er fornøyd eller har all verdens av selvtillit ellers. Mange menn liker store bryster, det er liksom sånn det er, så å vokse opp med små kan være ganske vondt. Men ville du droppa ei du likte pga små bryster?
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 13 cm er som sagt ikke noe problem!Du må¨ikke lese for mye om det som står i blader og slikt. De fleste jenter vil ikke ha en kjempestor penis! Er den for stor vil det bare gjøre vondt. Ja til mindre peniser De er mye bedre enn de store. Har prøvd begge og kan med hånda på hjertet si at de minste er mye bedre. Du slipper å få vondt når han trenger inn og du slipper og vri deg i smerter når den bunner deg!
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 ikke prøve å late som, prøve å jobbe med selvtilliten kanskje? Du er vel mer en størrelsen på penisen din, det er helt sikkert andre ting ved deg som du kan rette fokus på for din egen del. Det er heller ingen måte å finne ut om dama liker stor eller ikke, for selv om du skulle finne på å spørre, så kan ei dame godt LIKE store, uten at det er avgjørende at den faktisk er stor dersom ho liker typen den sitter på. Selv liker jeg stor, men treffer jeg en mann som er interessant på andre områder og han er en jeg kunne tenke meg å date/bli kjent med/bli kjæreste med, så hadde det ikke gjort noe at den ikke var av de største. Det er for min del viktig at han er interessert og åpen for å gjøre andre ting i tillegg, noe som er viktig uansett størrelsen, men kanskje ekstra dersom han er litt mindre. Mye kan gjøres med fingre og tunge i tillegg til penis. :-) men som sagt, rett heller fokus mot deg selv ellers, hvem du er og at du er bra som du er. Og vit at mange jenter har noe av samme følelse, om de har små bryster f.eks. Det føles ikke akkurat festlig om man ikke er fornøyd eller har all verdens av selvtillit ellers. Mange menn liker store bryster, det er liksom sånn det er, så å vokse opp med små kan være ganske vondt. Men ville du droppa ei du likte pga små bryster? Nei det ville jeg ikke gjort. Men kan man sammenligne pupper mot penis? Penisen bruker man jo. Pupper er bare utsende som mange andre ting.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 13 cm er som sagt ikke noe problem!Du må¨ikke lese for mye om det som står i blader og slikt. De fleste jenter vil ikke ha en kjempestor penis! Er den for stor vil det bare gjøre vondt. Ja til mindre peniser De er mye bedre enn de store. Har prøvd begge og kan med hånda på hjertet si at de minste er mye bedre. Du slipper å få vondt når han trenger inn og du slipper og vri deg i smerter når den bunner deg! oki det var koseligt å høre
Gjest =tentacle= Skrevet 10. september 2007 #11 Skrevet 10. september 2007 Var hyggelig å høre Hvordan kan man finne ut om jenta liker de store? Har ikke lyst å bli ledd av liksom En bra jente ler ikke av deg om penisen din er 5 cm engang. 13 cm er en normalt stor penis og absolutt nok til å ha et godt sexliv med noen. Å bruke mye tid på å fokusere på at en synes en skulle hatt større penis hver eneste dag, høres forferdelig slitsomt og tøft ut. Du kan få mye bedre livskvalitet om du kommer over dette. Tør du å spørre en lege eller ringe til en opplysningstelefon for ungdom, kan du få hjelp til å avdramatisere dette og unngå å la et ikke-problem få styre livet ditt.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2007 #12 Skrevet 10. september 2007 En bra jente ler ikke av deg om penisen din er 5 cm engang. 13 cm er en normalt stor penis og absolutt nok til å ha et godt sexliv med noen. Å bruke mye tid på å fokusere på at en synes en skulle hatt større penis hver eneste dag, høres forferdelig slitsomt og tøft ut. Du kan få mye bedre livskvalitet om du kommer over dette. Tør du å spørre en lege eller ringe til en opplysningstelefon for ungdom, kan du få hjelp til å avdramatisere dette og unngå å la et ikke-problem få styre livet ditt. Jeg må kontakte legen snart uansett for har litt trang forhud, men er ganske flaut å gå å vise den spesielt når jeg syntes den er liten.
Gjest =tentacle= Skrevet 10. september 2007 #13 Skrevet 10. september 2007 Jeg må kontakte legen snart uansett for har litt trang forhud, men er ganske flaut å gå å vise den spesielt når jeg syntes den er liten. Jeg vet hvordan du har det, for jeg har hatt komplekser selv. Syntes det var flaut overfor absolutt alle, var til og med redd for at barn skulle reagere Bare si til legen at du har problemer med å bli komfortabel med den og at det plager deg veldig mye. Virker ikke legen så ålreit at du føler du kan si noe som er pinlig for deg, trenger du en ny fastlege.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2007 #14 Skrevet 10. september 2007 Jeg vet hvordan du har det, for jeg har hatt komplekser selv. Syntes det var flaut overfor absolutt alle, var til og med redd for at barn skulle reagere Bare si til legen at du har problemer med å bli komfortabel med den og at det plager deg veldig mye. Virker ikke legen så ålreit at du føler du kan si noe som er pinlig for deg, trenger du en ny fastlege. Ja får prøve på det , har aldri vært hos denne fastlegen faktisk, men det er vel den samme som moren min har? Hun trenger vel ikke å vite at jeg går til han eller?
aline Skrevet 10. september 2007 #15 Skrevet 10. september 2007 Nei det ville jeg ikke gjort. Men kan man sammenligne pupper mot penis? Penisen bruker man jo. Pupper er bare utsende som mange andre ting. tja, jeg synes vel egentlig man kan sammenligne, det dreier seg vel hovedsakelig om hva en tenner på eller ikke, man bruker jo faktisk pupper også, og for de som liker store, så er det ting de kan gjøre med store pupper som kan være vanskeligere å gjøre med små, fysisk altså. ;-) en 13 cm penis kan gjøre en god jobb den, dersom mannen er interessant og man har rett kjemi og lyst.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2007 #16 Skrevet 10. september 2007 tja, jeg synes vel egentlig man kan sammenligne, det dreier seg vel hovedsakelig om hva en tenner på eller ikke, man bruker jo faktisk pupper også, og for de som liker store, så er det ting de kan gjøre med store pupper som kan være vanskeligere å gjøre med små, fysisk altså. ;-) en 13 cm penis kan gjøre en god jobb den, dersom mannen er interessant og man har rett kjemi og lyst. Joda kan bruke penisen mellom puppene også men da bør du vel ha en litt stor penis også? Men forsto deg sånn sett når det gjelder hva man tenner på eller ikke. Men hvis jeg skulle sammenlignet puppene mot noe så burde det kanskje vært sixpack/mage?
Gjest =tentacle= Skrevet 10. september 2007 #17 Skrevet 10. september 2007 Ja får prøve på det , har aldri vært hos denne fastlegen faktisk, men det er vel den samme som moren min har? Hun trenger vel ikke å vite at jeg går til han eller? Legen har full taushetsplikt og kan ikke fortelle noen ting til din mor.
Moshy Skrevet 10. september 2007 #18 Skrevet 10. september 2007 Kjære deg. 1) Du er helt gjennomsnittlig. Let it go! 2) Fokuser på å bli en bra elsker i stedet. http://www.raringen.no/article/00238.shtml Se denne linken for mer info 3) Kun vide jenter trenger store peniser. De som kan knipeøvelsene sine vil ikke ha en særlig stor en 4) Det handler ikke om hvor stor du er, men det handler om hvor godt du passer til jenta der nede. Noen er slappe der nede og trenger en stor penis, andre er trangere og vil ha en mindre. 5) Du har den perfekte lengden. Du fyller de fleste jenter helt opp uten smertefull bunning. Perfekt!
aline Skrevet 10. september 2007 #19 Skrevet 10. september 2007 Joda kan bruke penisen mellom puppene også men da bør du vel ha en litt stor penis også? Men forsto deg sånn sett når det gjelder hva man tenner på eller ikke. Men hvis jeg skulle sammenlignet puppene mot noe så burde det kanskje vært sixpack/mage? penis trenger ikke være stor for på brukes mellom pupper, om puppene er store. ;-) ellers lekes vel kanskje pupper litt mer med under akten en magen, mulig jeg har ett snålt sexliv, men her i gården inngår pupper som en del av kosen, mer en jeg koser magen hans på en måte. men for å ta en annen sammenlikning da, jenters kjønnslepper mot gutters penis: Mange jenter kvier seg for å ha sex eller vise seg frem naken fordi de mener selv at de har for store kjønnslepper, at disse kan være i veien og ikke er noe bra. Eller at man blir for våt/for tørr, eller ikke har muskler som man kan bruke, elelr at man føler seg for vid/for trang/for kort/ for lang. Det er mange ting vi jenter også KAN føle oss for dårlig på, men om du fant ei du virkelig likte, tror du slike ting ville spilt noen avgjørende rolle? Så lenge det i tillegg faktisk var rimelig normalt, selv om ho følte noe annet?
Gjest =tentacle= Skrevet 10. september 2007 #20 Skrevet 10. september 2007 Joda kan bruke penisen mellom puppene også men da bør du vel ha en litt stor penis også? Men forsto deg sånn sett når det gjelder hva man tenner på eller ikke. Men hvis jeg skulle sammenlignet puppene mot noe så burde det kanskje vært sixpack/mage? Hvis penis skal brukes mellom puppene, er det puppenes størrelse som er viktig, ikke penisen. Den kan aldri bli så stor at den kan kompensere for pupper som ikke har nok størrelse og fylde til å gi noe å bruke den mellom
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå