Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips til hva jeg kan kjøpe til sambo i forlovelsesgave... har vært forlova i 2 år..

så tenkte åkjøpe noe til han. men er fantasiløs....

Videoannonse
Annonse
Gjest =tentacle=
Skrevet

Mener du en gave for å markere årsjubileum for forlovelsen, eller at man må kjøpe gave når man forlover seg og du er litt på etterskudd??

Har aldri hørt om forlovelsesgave, utenom ringer.

Skrevet

Du bør kanskje si noe om hvilken prisklasse du har tenkt deg, og noe om hvilke hobbier han har... Liker han fart og spenning, eller er han av den rolige typen?

Skrevet

Du bør kanskje si noe om hvilken prisklasse du har tenkt deg, og noe om hvilke hobbier han har... Liker han fart og spenning, eller er han av den rolige typen?

Skrevet

jeg tenkte bare på å kjøpe en gave som en liten markering av dagen... pris er ikke så nøye egentlig.. jeg trenger bare noen tips på hva jeg kan gi han...

han er en rolig fyr.. glad i vin og musikk... er hifi entusiast og bil entusiast , det er liksom hva han liker...

Skrevet

Når han er så rolig.. Hvorfor ikke bare kjøpe en god flaske vin eller annen drikke? Eller ta han med på konsert med et band/en artist han liker..?

Skrevet

hmm... ja det var jo lurt... kan jo kjøpe en litt dyrere vin enn hva vi vanligvis kjøper... takker... å så finner vi på noe sammen etterpå... det skal jeg gjøre..

Skrevet

Hehe.. Lurt og lurt, du ga jo egentlig svaret selv... :)

Skrevet

Hvis du vil gjøre vinflaska litt mer personlig kan du lage ny etikett... med et bilde av dere, eller en tekst som passer...

Skrevet

så lurt... kanskje jeg skal prøve på det.... men må vell ha bilde på papir i stede for fotopapir da.... hmm skal prøve å få til det :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...