knudz3n Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Noen tips til hva jeg kan kjøpe til sambo i forlovelsesgave... har vært forlova i 2 år.. så tenkte åkjøpe noe til han. men er fantasiløs....
Gjest =tentacle= Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Mener du en gave for å markere årsjubileum for forlovelsen, eller at man må kjøpe gave når man forlover seg og du er litt på etterskudd?? Har aldri hørt om forlovelsesgave, utenom ringer.
Ce'Nedra Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Du bør kanskje si noe om hvilken prisklasse du har tenkt deg, og noe om hvilke hobbier han har... Liker han fart og spenning, eller er han av den rolige typen?
Ce'Nedra Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Du bør kanskje si noe om hvilken prisklasse du har tenkt deg, og noe om hvilke hobbier han har... Liker han fart og spenning, eller er han av den rolige typen?
knudz3n Skrevet 10. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2007 jeg tenkte bare på å kjøpe en gave som en liten markering av dagen... pris er ikke så nøye egentlig.. jeg trenger bare noen tips på hva jeg kan gi han... han er en rolig fyr.. glad i vin og musikk... er hifi entusiast og bil entusiast , det er liksom hva han liker...
Ce'Nedra Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Når han er så rolig.. Hvorfor ikke bare kjøpe en god flaske vin eller annen drikke? Eller ta han med på konsert med et band/en artist han liker..?
knudz3n Skrevet 12. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2007 hmm... ja det var jo lurt... kan jo kjøpe en litt dyrere vin enn hva vi vanligvis kjøper... takker... å så finner vi på noe sammen etterpå... det skal jeg gjøre..
Ce'Nedra Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Hehe.. Lurt og lurt, du ga jo egentlig svaret selv...
wok Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 Hvis du vil gjøre vinflaska litt mer personlig kan du lage ny etikett... med et bilde av dere, eller en tekst som passer...
knudz3n Skrevet 14. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 14. september 2007 så lurt... kanskje jeg skal prøve på det.... men må vell ha bilde på papir i stede for fotopapir da.... hmm skal prøve å få til det :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå