Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #1 Del Skrevet 3. april 2002 Bakt potet Hva har dere i bakte poteter ? Om dere bare skal spise poteten altså ?? Har så lyst på det, men har ingen anelse hva jeg skal ha inni .... Klem Frida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freetime Skrevet 3. april 2002 #2 Del Skrevet 3. april 2002 Rømme,mais,bernaise saus,grillkrydder,hvitløksmør eller meierismør,salt..mmmmmmm nå ble jeg sulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indira Skrevet 3. april 2002 #3 Del Skrevet 3. april 2002 Mais og revet ost! Kjøttfyll f.eks, du kan ha i alt som måtte passe deg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 3. april 2002 #4 Del Skrevet 3. april 2002 Bakt potet er en vidunderlig ting synes jeg!Og aller best er den helt ordinære varianten m mais og hvitløksmør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 3. april 2002 #5 Del Skrevet 3. april 2002 Baktpotet er kjempe godt!! Best med hvitløkssmør, ost og skinke +en liten grønn salat. Nam-nam.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. april 2002 #6 Del Skrevet 3. april 2002 Bakt potet med hvitløksdressing (rømme med masse hvitløk), mais og sprøstekt baconbiter. Mmmmmmmmmmmmmm12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #7 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg lurer heller på hvor lenge dere har potetene i ovnen ? Mine blir liksom aldri ferdig.. De skal stå på nederste rist i ovnen ? Ca 1t på 200 grader ?? Skjærer dere noe i dem før de stekes ? Eller skjærer dere er kryss i dem etterpå ? Lurer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #8 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg skjærer ikke i dem før de i ferdige, og jeg tror jeg pleier å ha dem i ovnen i nesten to timer på rundt 200 grader... Og man må ha hvitløkssmør (hjemmelaget) oppi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusen Skrevet 4. april 2002 #9 Del Skrevet 4. april 2002 Bakt potet med masse rømme, mais, bacon og purreløk..... Nam nam, nå må jeg spise det snart............. Dårlig gjort å starte slike tråder...!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotta Skrevet 4. april 2002 #10 Del Skrevet 4. april 2002 Hei! bare et lite forslag til hva man kan gjøre hvis man har lyst på bakt potet og har det litt travelt. Hvis du har microovn så er det klart på ca 8 min per potet. Bare husk å ikke ta vanlig folie i micro'n Helt enig med ost, bacon, smør, hvitløkssmør, mais, rømme osv. Ble innmari sulten nå! _________________ Koz 1212[ Dette Innlegg er endret av: lotta den 2002-04-04 14:31 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #11 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg spiser baktpotet med majones og tunfisk! Blander det godt sammen og har ost på toppen!! kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 5. april 2002 #12 Del Skrevet 5. april 2002 Er det noen som har oppskrift på kjøttfyll som passer til bakt potet? Jeg husker at jeg spiste det en gang for 100 år siden, og ble minnet på det av denne tråden. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 5. april 2002 #13 Del Skrevet 5. april 2002 Vi pleier å lage en sånn taco-kjøtt-greie. Ikke bruk hele posen med krydder, men tilsett litt tomatpure og løk i kjøttdeigen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 6. april 2002 #14 Del Skrevet 6. april 2002 Takk skal du ha, Lea. Skal prøve det til lørdagskosen i kveld! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2002 #15 Del Skrevet 7. april 2002 Hei du som nevnte å bake dem i microen, hvordan gjør du det? Micro først så ovn eller? Skjønnte ikke helt det der. Har du micro med stekeelementer eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone S. Skrevet 8. april 2002 #16 Del Skrevet 8. april 2002 Det er mye enklere å bake potet i mikrobølgeovnen enn i steikovnen, og like godt synes jeg. Det er viktig å prikke potetene noen ganger med gaffel før du har de i mikroen. Størrelsen på poteten varierer, og dermed også tiden de skal være inne i ovnen, men ca 8 minutter er som oftest passe. Mitt forslag til fyll i poteten er først mais, så tacosaus, deretter revet hvitost og bernaisesaus på toppen - kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superpuz Skrevet 8. april 2002 #17 Del Skrevet 8. april 2002 i baktpotet trenger det ikke å være så mye rimskrams og gå til dyre innkjøp av ting du ellers ikke har i kjøleskapet.. det som er godt er å lage litt krydersmør av ynligns krydere ditt... steike litt salami løk og ta i mail eller noe annet som du liker godt alt kan haes i poteter... er bare og pakke det du liker best oppi poteten 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå