Gjest Meg =) Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Min kjære har snart bursdag :rødme: Men jeg vet ikke hva jeg skal gi han.. Vi har vært sammen i nesten 10 måneder! Har lyst til å finne noe som er litt søtt og romantisk, men samtidig ikke alt for jentete.. Vil gi noe som er personlig og som får han til å tenke på meg Kan godt være en dyr ting, men kan også være flere "små-ting".. Har tenkt litt på klær og parfyme og sånnt, men det blir litt mer julegave-gaver.. Setter veldig stor pris hvis noen kan gi meg noen gode idéer :love:
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Hva med bilde av dere i en ramme?
Gjest AnneShirley Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Som alltid er mitt beste gavetips å finne på en aktivetet som du tror han vil like. Minner om en slik dag varer mye lengere enn de fleste gjenstander. Ta han med på picknic på et sted som er spesielt for deg. Ta ham med på noe ala teater/humorshow/konsert el som han vil like (dvs gi ham gjerne billetter på dagen som skal brukes en annen dag). Ta ham med på gokart el. Flere "småaktiviteter" og smågaver kan gis underveis i et rebusløp du har lagt opp for han.
Gjest Meg =) Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Det hørtes ut som en bra idé ;D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå