gilmore Skrevet 10. september 2007 #1 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg er ny her, men har surfet litt rundt og syns det har vært artig å lese om dere andre prøvere. Jeg og samboeren har blitt prøvere vi og. Har snakket om barn en stund, og endelig er tiden inne for å prøve. Jeg er 26 år og samboeren er 31. Vi har nylig flyttet inn i ny leilighet i hjemkommunen vår. Det er helt strålende. Nå mangler det bare at gjesterommet blir til barnerom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maccie Skrevet 10. september 2007 #2 Del Skrevet 10. september 2007 Lykke til gilmore! Hyggelig at det er flere her som er nye Hvor er du i syklusen din nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gilmore Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg fikk begynte mens på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gilmore Skrevet 10. september 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 10. september 2007 Da satt jeg her og surfet igjen. Satt meg ned med pcen for å jobbe litt, men det forsvant litt.. Er lærer, og det medfører litt hjemmearbeid med jobben.. Må jo gjerne forberede meg litt.. Jobber på en ungdomsskole, og stortrives med det. er kjempegøy på jobb så godt som hver dag. Er og litt småtrist i samme slengen. Samboeren reiste offshore igjen i dag, det er like kjipt å komme hjem til tomt hus hver gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 11. september 2007 #5 Del Skrevet 11. september 2007 og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 11. september 2007 #6 Del Skrevet 11. september 2007 Masse lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gilmore Skrevet 22. september 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 22. september 2007 Jeje.. Da har jeg eggløsning og mannen er på nordsjøen.. Skikkelig kjipern... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 22. september 2007 #8 Del Skrevet 22. september 2007 Det var jo litt dumt da, men sats på dobbeldose neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. oktober 2007 #9 Del Skrevet 1. oktober 2007 Velkommen og gratulerer med dagbok Vi er samme situasjon, så må jo følge med litt her også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gilmore Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 7. oktober 2007 Da skulle jeg fått mensen i går.. Men den har ikke dukket opp enda. Kun litt blod her og der.. Aldri sånn til vanlig.. Mulig jeg må kjøpe en test i morra.. Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gilmore Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 10. oktober 2007 Mensen dukket selvfølgelig opp.. Skjønner ikke hvordan folk blir gravide i hytt og pine uten å ville det, mens de som virkelig vil ikke får det til??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 10. oktober 2007 #12 Del Skrevet 10. oktober 2007 Gratulerer med prøvedagbok, gilmore! Eg er også prøvar, er i min andre ordentlige prøveperiode no. Min kjæreste jobbar også i Nordsjøen, og eg veit alt om kor kjipt det kan vera! Me har gått glipp av to prøveperiodar på rad, på grunn av at kjæresten min har vore på jobb. Heldigvis blir det prøving igjen denne syklusen! No ventar eg berre på eggløysinga. Synd at mensen kom hos deg. Kva prøveperiode er du i no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gilmore Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 21. oktober 2007 Er vel tredje PP nå. Får eggløsning på tirsdag og husbond kommer hjem på mandag Da er det bare å kjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 21. oktober 2007 #14 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hei gilmore!! Ser at dere også er tidlig i prøverfasen. Ville bare hilse på og ønske lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeena Skrevet 21. oktober 2007 #15 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hei Så at du også sluttet med pilla i juli. Det gjorde jeg å. Ønsker deg lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 21. oktober 2007 #16 Del Skrevet 21. oktober 2007 Velkommen og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. oktober 2007 #17 Del Skrevet 24. oktober 2007 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gilmore Skrevet 4. november 2007 Forfatter #18 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg har testa positivt med CB digital i dag!!! Hurra hurra hurra!!! Endelig er jeg gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 4. november 2007 #19 Del Skrevet 4. november 2007 HURRA HURRA HURRA!!!!!! Gratulerer kjempemasse,. det var gooooode nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 4. november 2007 #20 Del Skrevet 4. november 2007 Gratulerer så mykje, gilmore! :juhu: Håpar du får eit flott og ukomplisert svangerskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå