Logo Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hva er din underligste sexlek? Dama mi har funnet opp en snurrig en: Vi kjøper en sjokolade, gjerne Twix, og hun stikker den inn i musa si. Så spiser jeg den langsomt opp mens jeg gir henne munnsex. Etterpå følger selvsagt full underspyling med hånddusjen i badekaret. Ulempen er at det lukter litt surmelk av musa etterpå, men det går over. Hun synes det er skikkelig deilig når sjokoladen smelter, og jeg stikker tunga så langt inn som jeg klarer.
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Sjokoladesmak av ei mus? Er det ikke bedre med fittesaft? Jeg har brukt krem på hans og omvendt,men jeg foretrekker ekte safter Exn min brukte smågodt på dama si han hadde før meg, men det var for at hun smakte surt .Sikkert ikke renslig.. Da han traff meg så visste han ikke at det kunne smake så godt'!
Ninakanin Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Sjokoladesmak av ei mus? Er det ikke bedre med fittesaft? Jeg har brukt krem på hans og omvendt,men jeg foretrekker ekte safter Exn min brukte smågodt på dama si han hadde før meg, men det var for at hun smakte surt .Sikkert ikke renslig.. Da han traff meg så visste han ikke at det kunne smake så godt'! en blanding av haha og æsj
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå