Gå til innhold

Bh under stroppeløs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant noe lurt, tenkte jeg skulle dele det med dere.

Jeg får skreddersydd kjole, stroppeløst korsettliv med langt, smalt skjør med "vifte" bak.

Er ikke så velutstyrt fra naturens side :ler: så å finne en slags bh under korsettet var ei utfordring.

(Må innskyte at jeg er veldig høy, og burde virkelig fått større pupper fra naturen :kjefte: )

På Cubus fant jeg løsningen "BRA CUPS, reusable, self-adhesive".

Rett og slett et par selvklebende silikonpupper, der man setter en fast på hvert bryst, samtidig som man justerer hvordan man vil ha det. Til slutt lukkes de to cupene sammen med ei hekte midt foran.

For det første er det jo ikke noe som går rundt, mot ryggen, for det andre fikk jeg litt "kløft". Det var også veldig behagelig å ha på under korsettet.

Tipset er hverved videresendt :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også anskaffet meg slike Bra Cups med tanke på brudekjolen, jeg syntes også den funka bra.

Men vær obs på at det ikke anbefales å ha den på mer enn 8 timer i strekk.

Jeg har ikke bestemt meg enda om jeg skal bruke den eller stroppeløs BH.

Skrevet

Har heller ikke riktig bestemt meg, må nok vente til kjolen er helt ferdig. Har anskaffet meg opptil flere stroppeløse bh`er også, så da kan man jo velge. Velger jeg BRA CUPS bør jeg nok kjøpe en til, slik at jeg kan bytter etter noen timer, helst før den faller av av seg selv :fnise:

Skrevet
Hvorfor ikke korsett?

Fordi at overdelen på kjolen er sydd i "korsettfasong", med spiler i. Blir nok i meste med et korsett under også :sjenert:

Skrevet
Jeg har også anskaffet meg slike Bra Cups med tanke på brudekjolen, jeg syntes også den funka bra.

Men vær obs på at det ikke anbefales å ha den på mer enn 8 timer i strekk.

Hvorfor ikke mer enn 8 timer? Og hvor lang pause må man ta?

Skrevet
Hvorfor ikke mer enn 8 timer? Og hvor lang pause må man ta?

Regner med at det er fordi den er selvklebende, og at "limet" da begynner å slippe. Det er bare å skylle den, la den tørke, også er den klar for nytt bruk.

Ser ikke for meg at jeg skla stå å skylle "løspupper" på wc på dryllupsdagen, kjøper derfor en ekstra, prisen er lav, så det er greit.

• 10 måneder senere...
Skrevet

Hei. Bare dytter litt i denne tråden. Jeg har kjøpt meg en stroppeløs bh som sitter godt, og som jeg skal ha under min stroppeløse brudekjole. Tingen er at jeg ikke har så store pupper, og det blir ikke noe push-up effekt i en stroppeløs bh. Lurer litt på hva dere tenker om å ha en slik selvklebende BRA cup UNDER bh'en. Tør ikke å gå med bare sånn BRA, for er redd den skal ramle av. Men har jeg den under en stor nok bh, så er det kanskje litt tryggere...

hva tror dere?

Skrevet
Hei. Bare dytter litt i denne tråden. Jeg har kjøpt meg en stroppeløs bh som sitter godt, og som jeg skal ha under min stroppeløse brudekjole. Tingen er at jeg ikke har så store pupper, og det blir ikke noe push-up effekt i en stroppeløs bh. Lurer litt på hva dere tenker om å ha en slik selvklebende BRA cup UNDER bh'en. Tør ikke å gå med bare sånn BRA, for er redd den skal ramle av. Men har jeg den under en stor nok bh, så er det kanskje litt tryggere...

hva tror dere?

Det skal nok gå fint! Fordelen med slike selvklebende under den stroppeløse bh'n (jfr løse innlegg) er at de ikke vil bidra til at hele herligheten siger ned. Jeg har nettopp kjøpt et sett Bra Cups, og digger dem! Bruk litt tid på å øve deg på å feste dem riktig, jeg må bruke mine opp-ned for at det skal se best ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...