Gå til innhold

Hva utveksler gutta seg imellom

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste av oss hukjønna er vedig finke til å slarve mye og analysere og prate mye om mannfolk de har møtt..hva med menn? om en kompis av dere har møtt ei dame,prater dere noe omrking det? slarver og analyserer dere noe i det hele tatt? om ikke,er det fordi dere er menn og menn skal liksom holde seg for gode til slikt?

Skulle ønske jeg kunne ha vært en flue på veggen når dere mannfolka prater..mulig jeg ikke ville ha likt det jeg har hørt men kanskje har jeg blitt klokere..Er du som mann og som kompis nysgjerrig på din nærmeste venn sine "aktiviteter" om du vet han har møtt ei dame?dette var kun ett eks...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er slett ikke så slemme som ts kanskje tror.

Vi prater kun om fornuftige ting.

Aldri om sex (helt sant, man utleverer ikke fruen slik).

Skrevet
De fleste av oss hukjønna er vedig finke til å slarve mye og analysere og prate mye om mannfolk de har møtt..hva med menn? om en kompis av dere har møtt ei dame,prater dere noe omrking det? slarver og analyserer dere noe i det hele tatt? om ikke,er det fordi dere er menn og menn skal liksom holde seg for gode til slikt?

Skulle ønske jeg kunne ha vært en flue på veggen når dere mannfolka prater..mulig jeg ikke ville ha likt det jeg har hørt men kanskje har jeg blitt klokere..Er du som mann og som kompis nysgjerrig på din nærmeste venn sine "aktiviteter" om du vet han har møtt ei dame?dette var kun ett eks...

Jeg har vært "flue på veggen" og overhørt en mannfolkprat, og at menn ikke slarver er bare tull. Det ønsker jeg ikke å oppleve flere ganger, for jeg mistet mange illusjoner den kvelden!

Jeg trodde virkelig på at menn var bedre enn kvinner på det området, men den gang ei.

Det var sladder på høyt plan, kommentarer om kropp, analysering av oppførsel, nedrakking av "de helvetes kvinnfolka" osv, akkurat som ved en jentekveld, bare med et grovere språk.

Skrevet
Jeg har vært "flue på veggen" og overhørt en mannfolkprat, og at menn ikke slarver er bare tull. Det ønsker jeg ikke å oppleve flere ganger, for jeg mistet mange illusjoner den kvelden!

Jeg trodde virkelig på at menn var bedre enn kvinner på det området, men den gang ei.

Det var sladder på høyt plan, kommentarer om kropp, analysering av oppførsel, nedrakking av "de helvetes kvinnfolka" osv, akkurat som ved en jentekveld, bare med et grovere språk.

Det har jeg opplevd også. En ting er at de prater grovt og nedsettende, men det går ikke bare ut over kvinner. i gjengen til min mann er det 100% sikkert at den som ikke er tilstede akkurat den dagen blir snakket om. De sier at det er med glimt i øyet og at de er mer reale enn kvinner:Bull!! Det er rett og slett sladder og baksnakking.

Skrevet (endret)

*opprydding*

Endret av emi
Skrevet

Såpass ja...noen mannfolk her som kan bekrefte dette?

Skrevet (endret)

*opprydding*

Endret av emi
Skrevet

Svigerfar klager alltid over sladrekjerringene i gata, men han sladdrer videre alt til oss som han får høre, og følger iherdig med i vinduet på nabo Larsen som har fått seg ny bil til( tross for at de er trygdet) og nabo Eriksen som ikke mater katta når de drar på ferie osv osv.

Han må være ei av de verste sladrekjerringene i gata.

Skrevet (endret)

*opprydding*

Endret av emi
Skrevet

Interessant emne :)

Det kommer såklart an på mennene da, hva de snakker om.

Opplevde selv en gang å få et lite innblikk i hva mannen og kameratene snakket om :fnise: Det gikk i sex og slikt da, ja :jepp:

Skrevet

Pappa kan til og med finne på å ringe meg for å si at Elizabeth Taylor har blitt sååå gammel... Så ikke si at mannfolk ikke slarver.

Ellers er det faktisk veeldig stor forskjell på gutta. Har vært borti noen som er veldig grove i kjeften, mens andre holder litt mer tilbake.

Skrevet

Vel, vennene mine og jeg holder nok tilbake en del. Utleverer ikke kona mi på den måten. Kan snakke om det meste med vennene og det er godt. Jeg var forresten som eneste mann med en venninne gjeng på byen en gang for noen år siden. Jeg fikk mitt livs sjokk da de begynte å prate sammen som om jeg ikke var der. Jeg har skjeldent hørt frekkere kommentarer og meninger om andre mennesker kun basert på betraktninger en der. Nå kan de ha hvert ekstreme, kanskje i forhold til hva jeg er vant til men likevel..

Caracal.

Skrevet

Jeg vet at en eks. utleverte meg totalt til en kamerat en gang. Kameraten fortalte meg at han visste at vi hadde mye sex, for det hadde exen min fortalt (dvs skrøtte av). Det var faktisk så råttent gjort, og noe jeg aldri kunne tenke meg å gjøre til venninner.

:kjempesinna: :slåss: :overrasket:

Så ikke fortell meg at ikke menn er sladre (skryte) kjerringer.

Skrevet

Så om man dater er fyr (og man har hadd sex) så kan man banne på at han snakker om det som foregår innepå soverommet?? Grøss...noia!

Skrevet
Finnes ikke verre kaklehøner enn mannfolk.

Jeg vet ikke hva du bygger en sånn uttalelse på, men for meg og alle de menn jeg kjenner, så går dette på lojalitet. Det kunne ikke falle oss inn å avsløre interne forhold i ekteskapet eller forhold som min kone har betrodd meg i fortrolighet.

En mannlig "kaklehøne" ville ikke fått sosialt innpass i min omgangskrets.

Jeg mener det har sammenheng med at menn tar på seg et ansvar for parets seksualitet, og mange av oss mener vi skal sørge for at vår kvinne har et godt sexliv sammen med oss. Derfor vil slik "kakling" slå tilbake på oss selv, og det vil vi jo ikke.

Skulle ønske at løsmunnede, uansett kjønn, ville forstått at kakling og sladder setter dem i dårlig lys. Ihvertfall i mine øyne.

Skrevet
Så om man dater er fyr (og man har hadd sex) så kan man banne på at han snakker om det som foregår innepå soverommet?? Grøss...noia!

Nei, du kan ikke banne på det. Det kan hende, men ikke alle gjør det. Personlig har jeg aldri fortalt andre om hva som skjer på "soverommet". Det er vår sak og det skal andre bare drite i...

Joda menn snakker sammen de og, men hva de snakker om varierer. Jeg tror nok menn og kvinner er like ille på det området, selv om at kvinnene er verst i min omgangskrets.

Skrevet

Jeg har forskjellige omgangskretser. Noen har det med å bable værre enn høner, mens andre bare røler.

Leverer aldri ut noe om sambo så lenge det ikke er i positiv sammenheng (faktisk). Sex diskuteres aldri når det er snakk om når man er i seriøse forhold.

Sex diskuteres derimot i detalj når det kommer til tilfeldig sex, spesielt om flere har hatt sex med samme jenta.

Dessuten er det forskjell på når en gjeng sitter sammen og prater, og på når man sitter to sammen og prater. Da er det faktisk mulig å prate seriøst om seriøse ting ;)

Skrevet
Såpass ja...noen mannfolk her som kan bekrefte dette?

Stemmer ikke med de mennene jeg kjenner eller meg. Men jeg jobbet en gang på en arbeidsplass hvor det var flest kvinner...

:hakeslepp:

Gjest =tentacle=
Skrevet
Leverer aldri ut noe om sambo så lenge det ikke er i positiv sammenheng (faktisk). Sex diskuteres aldri når det er snakk om når man er i seriøse forhold.

Sex diskuteres derimot i detalj når det kommer til tilfeldig sex, spesielt om flere har hatt sex med samme jenta.

Dessuten er det forskjell på når en gjeng sitter sammen og prater, og på når man sitter to sammen og prater. Da er det faktisk mulig å prate seriøst om seriøse ting ;)

Men hvis forholdet ryker, er intime opplysninger om kvinnen kameratmat igjen? I hvertfall vet jeg ting om eksers ekser som jeg ikke ville ønsket at ekser viderebragte om meg. Jeg vet ingenting om hvilken seksuell personlighet kjærester, samboere og ektemenn av venninnene har, heller ikke navngitte personer i fortiden deres. Det snakkes ikke om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...