Gjest Gjest Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hvor får man kjøpt skittles? *smakt og fått dilla*
Tinelise Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 mener jeg har sett d på deli de luca? uten at jeg er helt sikker..
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Hva er Skittels? Er det som M&M eller Nonstop med sjokolade?
Mischa Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Nei det er mer som mentos, mini-mentos, det finnes ulike utgaver som tropical, berry, original, smoothie - hver med flere smaker/farger i hver pose. Spiste masse av det da jeg bodde i USA, men nå er jeg rimelig lei av den originale posen, den rød... syns de andre er bedre! Man får kjøpt det på Deli de Luca ja, og kino-kiosken på Colosseum, Ultra (tror jeg), Jacob's på Holtet..
Trampe Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Skittles er så ufattelig godt!!!! Jeg kjøper alltid et kilo eller to når jeg er i nærmeste taxfree... De har den på kinokiosken her også.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Tusen takk for svar alle sammen. Vi har dessverre ikke Deli de Luca her hvor jeg bor. ...men jeg skal sjekke på Ultra! Takk for tips! Noen fra Stavanger-området som vet om et sted man kan få tak i disse herlighetene?
Gjest plingelina Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Tusen takk for svar alle sammen. Vi har dessverre ikke Deli de Luca her hvor jeg bor. ...men jeg skal sjekke på Ultra! Takk for tips! Noen fra Stavanger-området som vet om et sted man kan få tak i disse herlighetene? skittles har de i mengder på dropsen!! både på kvadrat og i stavanger
Ambivalent Skrevet 19. oktober 2007 #9 Skrevet 19. oktober 2007 Åh, jeg elsker Skittles. Spiste mengder da jeg var i Australia... Her i byen selger de dem på kinokioskene, men det er da så inni h*** dyrt. Man kan jo også sjekke ebay.. kanskje.. Er en Ultra rett ved her jeg bor, men har aldri sett Skittles der? Men så har jeg ikke lett heller da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå