Gjest Corto Maltese Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Spørsmål til dere med barn. Om dere hadde fått 10 millioner. Kunne dere da avstått fra og se barna deres på 1 år ? verken og se eller snakke til dem
milla-mor Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 nei, absolutt ikke! hun ville savnet oss masse, og vi ville savnet henne enda mer.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 JA! Det kunne jeg klart. Det er en forutsetning av barna hadde vært voksne og klarte seg selv - og at jeg kunne dele pengene med de. Da skulle jeg klart det! (men med små barn ALDRI verden)
Tusenfryd Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 (endret) Nei. Men nå skal det også sies at dette skjer hver dag - mange mammer som reiser tvers over hele verden for å tjene penger, skape et bedre liv for barna sine. Så motivasjonen vil være avgjørende. jeg beundrer dem som gjør dette offeret. 10 mill for meg er ikke motivasjon nok. Enda så grådig jeg er. Endret 10. september 2007 av Tusenfryd
Brukernavn Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Aldri i verden!!! (med mindre barnet var over 20 og selvhjulpen på alle måter)
Gjest deemess Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 Vet ikke om jeg hadde greid det, men jeg hadde nok kommet til å prøvd. Jeg hadde gitt 90% av pngene til ungen og han hadde vært meg evig takknemmelig, selv om ikke jeg er kynisk så er verden der ute det......og en kan komme lngt med to tomme hender, men med to fulle hender i utgangspunktet kan man komme enda lengre... når det er sagt måtte dette vært for kun et år, og spørsmålet sammenlignet med karrierekvinner var bare dumt, man greier det en må og det gjør barn også..syns det er mange foreldre som ser seg som totalt uunnværlige for sine barn, og tror de er laget av glass..mener ikke at unger skal herdes på noe vis, men de greier og tåler umåtelig mye mer enn nåtidens foreldre tror de greier...bare å les litt historie så ser en hva barn gjennom tiden har gått igjennom, og på tross av sår virker det som at visdommen var høyere før enn nå.....
Lille Løve Skrevet 10. september 2007 #12 Skrevet 10. september 2007 Nei, tiden med ungene mine er mer verdt enn 10 millioner!
Gjest Elastica Skrevet 10. september 2007 #15 Skrevet 10. september 2007 Nei. Men det er tankevekkende at mange reiser vekk fra sine barn for å tjene til livets opphold. Det sier litt om hvor heldige vi er.
Kosemose Skrevet 10. september 2007 #16 Skrevet 10. september 2007 (endret) N Endret 2. april 2008 av Kosemose
Chiquita Skrevet 10. september 2007 #17 Skrevet 10. september 2007 Jeg er usikker. Kommer ann på hvem barna mine hadde vært sammen med det året. Hadde det vært pappaen, så KANSKJE... Men tror ikke jeg hadde greid det dersom det hadde vært noen andre. Ikke sikkert jeg hadde greid det da, engang... Glad jeg slipper å ta det valget
Susan Sto Helit Skrevet 11. september 2007 #18 Skrevet 11. september 2007 Nei, jeg kunne ikke klart det! Har ikke motivasjonen til det, ettersom vi klarer oss med de pengene vi har, og tiden sammen med eget barn er noe av det dyrebareste jeg har.
momo Skrevet 11. september 2007 #20 Skrevet 11. september 2007 Kanskje. Det hadde jo kommet an på en del ting. Hadde de vært sammen med pappan sin så skulle jeg ha klart det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå