Gjest Solgløtt Skrevet 2. april 2003 #1 Del Skrevet 2. april 2003 Hei alle sammen. Titter bare innom for å si I'm back! Har tidligere vært reg. under dette nicket, men ikke superaktiv. Nå er det ca ett år siden sist jeg var med (har smugtittet litt anonymt, da!), og nå ble fristelsen for stor, jeg bare måtte registrere meg igjen. Prøvde først et annet nick, men ble ikke helt fortrolig med det, savnet Solgløtt på en måte. Har et litt personlig forhold til det, da min mann kaller meg det. (sukk....!) Vær snille med meg da dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 2. april 2003 #2 Del Skrevet 2. april 2003 Velkommen (tilbake)! Skal være snill jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 2. april 2003 #3 Del Skrevet 2. april 2003 Velkommen tilbake da! Liker navnet ditt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 2. april 2003 #4 Del Skrevet 2. april 2003 Velkommen! Koselig navn! Litt mer romatikk over det enn kallenavnet min samboer gir meg inneimellom, nemlig "kråka". Men han er snill i stemmen og har glimt i øyet når han sier det - kan jo ikke bli sint da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 2. april 2003 #5 Del Skrevet 2. april 2003 Velkommen Solgløtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 2. april 2003 #6 Del Skrevet 2. april 2003 Hei og velkommen tilbake :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solgløtt Skrevet 2. april 2003 #7 Del Skrevet 2. april 2003 Takk for hyggelige hilsner! Navnet skjemmer ingen, Pjusk. Kråka, sagt i en god ertende tone, med glimt i øyet, er kjælenavn så godt som noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 2. april 2003 #8 Del Skrevet 2. april 2003 Velkommen velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. april 2003 #9 Del Skrevet 2. april 2003 Velkommen! Vi får skinne litt sammen på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 2. april 2003 #10 Del Skrevet 2. april 2003 Så koselig nick! Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 2. april 2003 #11 Del Skrevet 2. april 2003 Og hva er det vi alle alltid venter på? - Jo nemlig - et aldri så lite SOLGLØTT!! Og nå får vi det hele tia! Koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 2. april 2003 #12 Del Skrevet 2. april 2003 Velkommen:) Vi trenger litt solgløtt her inne nå :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå