Gå til innhold

Hva tenner dere menn?

Gjest Gjest_jente24_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jente24_*
Skrevet

Jeg lurer på hva dere menn liker at vi jenter gjør med dere for at dere skal bli skikkelig kåt og lystne?

:rope:

Videoannonse
Annonse
Gjest Sniken (Uinlogget)
Skrevet

Vi liker at jenta er kåt, og at hun tørr å vise at hun er klar for litt sex. Så, alt dere trenger å gjøre er å gi uttrykk for at dere er kåte, at dere har lyst på oss og en kosestund med pikken vår.

Gjest Scorpio-mann
Skrevet

Ta på deg skjørt og av med trusa - Kåt deg litt opp på forhånd. Så kommer du til meg og sier du trenger hjelp til noe, leder meg til egnet sted og si at du trenger service..

Si at du vil ha det fort hardt og uforbeholdent. Det er deilig å vite at man bare kan la det stå til, for du er helt klar og rekker frem du også!

Gjest Gjest_jente24_*
Skrevet

Hehe... du har litt av en fantasi, digger det.

MEn det er vel noe dere menn liker spessielt at vi gjør???

Tenkte jeg skulle overraske samboeren min litt skkjønner du/dere;)

Gjest Sniken (uinlogget)
Skrevet
Hehe... du har litt av en fantasi, digger det.

MEn det er vel noe dere menn liker spessielt at vi gjør???

Tenkte jeg skulle overraske samboeren min litt skkjønner du/dere;)

Gjentar meg selv jeg:

Vi liker at jenta er kåt, og at hun tørr å vise at hun er klar for litt sex. Så, alt dere trenger å gjøre er å gi uttrykk for at dere er kåte, at dere har lyst på oss og en kosestund med pikken vår.

Det er ikke noe hokuspokus egentlig. Bare vis typen din at du er kåt og vil ha han. Kast deg over han når han neste gang han kommer inn døren, kleng deg inntil ham og begynn å kle av han mens du visker at du er kjempekåt og vil knulle han i senk. Han vil være klar på 10 sekunder.

Gjest Scorpio-mann
Skrevet

Du kan jo vekke han med en sugejobb, fullføre den og ønske han til lykke med dagen!

Gjest =tentacle=
Skrevet
JEg trenger noe nytt liksom???

Hva mener du med akkurat denne posten? Har du en mann som er lite lysten som du vil vekke litt, eller vil du utvide repertoiret for å gjøre sexen mer spennende for ham og/eller deg?

Skrevet
Jeg lurer på hva dere menn liker at vi jenter gjør med dere for at dere skal bli skikkelig kåt og lystne?

:rope:

For meg rekker det at dama kommer inn døra. Whohoo ;) Klar som et egg.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Du kan jo prøve å lure han til sengs og binde han til senga, både hender og føtter. Funker som juling her :ler:

Kan også ha blindfold foran øynene så han ikke ser, så får han bruke sansene sine mer og ikke så mye det visuelle.

Eller du kan la han ligge der fastbundet og strippe for han. Bruke dildoen mens han må se på. Tvinge han til å slikke deg, tirre han skikkelig opp ;)Før du setter deg oppå han og rir han til himmels ;)

Skrevet
Du kan jo prøve å lure han til sengs og binde han til senga, både hender og føtter. Funker som juling her :ler:

Kan også ha blindfold foran øynene så han ikke ser, så får han bruke sansene sine mer og ikke så mye det visuelle.

Eller du kan la han ligge der fastbundet og strippe for han. Bruke dildoen mens han må se på. Tvinge han til å slikke deg, tirre han skikkelig opp ;)Før du setter deg oppå han og rir han til himmels ;)

Hmmm.. ja-ok, det kan nok fungere :ler:

Skrevet

l

For meg rekker det at dama kommer inn døra. Whohoo ;) Klar som et egg.

Hehe.Hvor gammel er du?

Skrevet
l

Hehe.Hvor gammel er du?

Var ment litt ironisk kanskje ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...