Mathias Skrevet 2. april 2003 #1 Skrevet 2. april 2003 Vel , kåring av kjekkeste mannlige KJENDIS er det vel (siden jeg ikke er der f eks ...) http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...001&item=261770 Men hva i alle gjør tuberkolose-KÅlstad på lista???....
Gjest sexysadie Skrevet 2. april 2003 #2 Skrevet 2. april 2003 Skuffende kåring. Jon Almaas er en pen mann, men like sexy som en kasserolle fyllt med lunken vann. Dog er 3-plass en utrolig vakker og sexy mann. Daniel Franck er ikke så høy som jeg liker mine menn, men jeg var ved å starve da jeg hilste på ham for noen år siden. Han hadde ikke bare utseendet men også en tilstedenærværelse enhver kunne misunne ham. Han er min favoritt på listen uten tvil, en frontmann av denne æra!!!
Skusla Skrevet 2. april 2003 #3 Skrevet 2. april 2003 Nam nam.... det var noen kjekkaser der ja..... Jon Almås er flott han, men jeg er så enig så enig med SS her. Daniel Franck er mye mer sexy. :D :D :D :D
Mathias Skrevet 2. april 2003 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2003 Dersom jeg skal gløtte litt ut av skapet, så er vel Robert S. ALT for langt bak i lista??....
Gjest sexysadie Skrevet 2. april 2003 #5 Skrevet 2. april 2003 Robert S var lekker ifjor.... Gått ut på dato i år....
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2003 #6 Skrevet 2. april 2003 Fankern dundre! :evil: Ifølge kilder med to øyne blå ligner jeg ikke så rent lite på Knut Nærum. Men det må jo åpenbart være feil, for jeg kunne ikke se at han var på listen her... :o
tuji Skrevet 2. april 2003 #7 Skrevet 2. april 2003 Dette kan jeg leve med! Men er enig med Lasse i at Robert Stoltenberg er en lekkerbisken.
Madison Skrevet 2. april 2003 #8 Skrevet 2. april 2003 Ingen av disse som har det "lille ekstra".... Er ikke tobias grahn med fordihan er svensk..? :oops: (spiller fotball her jo) Han hadde kommet på 1.plass fo rmin del ihvertfall
Gjest Lea Skrevet 2. april 2003 #11 Skrevet 2. april 2003 Jeg synes at humor et skikkelig sexy jeg!!! Derfor kan jeg godta 1. plassen og skulle ønske at noen av fotball/sportsgutta rykket litt nedover til fordel for noen av de andre humor-gutta!
Sheba Skrevet 2. april 2003 #12 Skrevet 2. april 2003 Ingen av disse som har det "lille ekstra".... Er ikke tobias grahn med fordihan er svensk..? :oops: (spiller fotball her jo) Han hadde kommet på 1.plass fo rmin del ihvertfall Ja ikke sant? Tobias Grahn burde absolutt ha vært på toppen av lista. Noen ganger er det ekstra skjønt å være jente og Vålerengafan for og si det på den måten... sikle, sikle. Men jeg må jo motstrebende innrømme at også Martin Andresen glatt kunne ha fått blitt over til frokost. Det kunne forresten Jon Almås ha fått lov til også. Og så kunne han jo tatt i et tak med skurefilla før han gikk.. Synes forøvrig at Robert Stoltenberg, han er liksom bare søt han. Ikke sexy liksom. :oops:
Gjest Embla s Skrevet 2. april 2003 #14 Skrevet 2. april 2003 Syns det var en ganske ok liste, kunne vært mye værre! Er enig i at M. Hoset, Terje Håkonsen, Espen Eckbo og Jon Almås er flotte menn. Enig med Lea; humor er sexy. Hva Robert Stoltenberg angår, så er han utrolig pen, men kanskje litt... utilgjengelig på en måte .. Allikevel: Norges meste sexy mann var ikke på denne listen!
Gjest Cruella Skrevet 2. april 2003 #15 Skrevet 2. april 2003 Det er mulig jeg fortsatt lever litt på åttitallet, men jeg synes Morten Harket er den mest sexy på den lista. L-B
Malou Skrevet 2. april 2003 #16 Skrevet 2. april 2003 Det eneste jeg konstanterer er at utvalget av norske kjendismannfolk er omtrent like tragisk som på kvinnefronten, eller så kan det være at det er jeg som ikke interesserer meg så mye for sånt lenger. Etterlyser også noen med "det lille ekstra." Det som henger igjen best hos meg er sjokket over å finne Morten Abel på lista. Jennifer
Sharissa Skrevet 3. april 2003 #17 Skrevet 3. april 2003 Vae mange flotte på den lista. Men syntes Robert burde kommet lenger opp. Jon Almås er en flott mann....men ikke såå flott. Dessuten..hvor var Tommy Steine på lista?
Gjest Embla s Skrevet 3. april 2003 #18 Skrevet 3. april 2003 Pluttselig slo det meg: Thommas Giertsen er ikke med i år!! (ser på torsdagsklubben..) Men det var jo positivt!?
Anie Skrevet 3. april 2003 #19 Skrevet 3. april 2003 Skuffende kåring. Jon Almaas er en pen mann, men like sexy som en kasserolle fyllt med lunken vann. .... Du får sagt det du SS...... Han er en pen mann ja og humoren gir han et ekstra pluss - men ingen vinner i mine øyne
Gjest Hilde Skrevet 3. april 2003 #20 Skrevet 3. april 2003 Det blir jo totalt feil å kalle dette for kåring av norges mest sexy mann - det må kalles norges mest sexy mannlige kjendis. Norges mest sexy mann er desidert ingen kjendis. Etter min mening er Kåre Conradi den mest sexy mannen på kjendis-listen. Men det er jo så mange kjente menn som hadde fortjent en plass på den listen, bl.a. synes jeg Sven Nordin er en utrolig sexy mann - han er den mest sexy kjendisen jeg kommer på i farten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå