Gjest Gjest_Brud2008_* Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Ja det sier seg selv. Alle som skal bestille kaker, tapas, buffet, koldtbord, 3-retters osv fra cateringfirma, hvor lenge før bestiller dere?
razmatazz Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Vi bestilte catering ganske tidlig. Kanskje 8 mnd før bryllupet. Da var vi sikre på å få de vi ville ha, samt at vi fikk litt avslag i prisen fordi vi var tidlig ute. Det varierer sikkert fra bedrift til bedrift; noen har bedre kapasitet enn andre. Vi hadde såpass mange gjester at selskapet vi brukte ikke hadde kapasitet til å ta noen andre bestillinger den dagen. Så hvis dere f.eks. har valgt en populær dato å gifte seg på er det sikkert bare en fordel å være tidlig ute.
Montezuma Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 hehe, jeg begynte planleggingen 2 år før bryllupet, og bstilte alt så fort leverandøren hadde ått seg kalender for det året det gjaldt! Jeg visste nøyaktig hvordan og hva jeg ville ha, så jeg ville ikke risikere at noe ble bestilt av noen andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå