Prøveguri Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Har nå vært prøver i et års tid (ikke like seriøst i begynnelsen som nå, men likevel...). Jeg har tatt el-test i et drøyt halvår (slått ut positivt hver mnd) uten at det har hjulpet på resultatet, og har nå begynt med temperaturmålinger. Jeg har tydelig hatt EL, men temperaturen holdt seg høy i bare tre dager -jeg har forstått det slik at den skal holde seg høy i en uke. Jeg har 11 dager fra EL til mens. Jeg har time hos gynekolog på onsdag, men så blir man jo litt utolmodig når man oppdager slike "uregelmessigheter" og fantasien løper litt løpsk, gjerne i negativ retning... Jeg har søkt rundt på nettet men finner ikke skikkelig svar -noen som kan hjelpe?
Kylling Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Tempen skal holde seg høy hele perioden mellom EL og mens. Har tempen sunket etter 3 dager og holdt seg lav helt til mensen dukker opp? Du får helt sikkert hjelp av gynekologen. Lykke til!
Gjest Prøveuri Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Jeg har hatt stabilt lav temp fra mens mot El, så et lite dykk rett før El og til slutt en økning over to dager på 0,8 grader. Lå "på topp" i tre dager, før jeg i går stupte ned med 0,4 grader -samme nivå i dag. Venter mens om ca 5 dager. Har ganske korte sykluser på rundt 25-27 dager. Jeg får jo svar hos gynekologen, men er redd det er noe feil med syklusene mine/ EL'ene mine, så jeg skulle gjerne visst litt mer om hva dette kan tyde på. Hilsen Prøveguri -ikke innlogget.
Prøveguri Skrevet 12. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2007 Jeg har nå vært hos GU, og fordi det er en undersøkelse jeg finner relativt ubekvem, og fordi legen sa jeg hadde en irritert livmor(!), så glemte jeg alle andre spørsmål... Kan noen fortelle meg mer om irriterte livmødre? :klø:
Prøveguri Skrevet 12. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2007 Forøvrig er tempen oppe på normalhøyt nivå igjen... (kunne nesten hatt en hel tråd alene, jeg...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå